Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ «سیدعبدالحمید احمدی» روز چهارشنبه و در آستانه هفته تربیت بدنی در جمع خبرنگاران، گفت: شعار هفته، «ایران همدل و ایران فعال» است که این شعار با توجه به شرایط کرونا انتخاب شد.

وی افزود: برای این هفته که از ٢۶ مهرماه آغاز می شود تلاش کردیم در هر روز با توجه به نامگذاری رویکردها دنبال شود. در این هفته وزارتخانه‌های بهداشت، تعاون و کار و رفاه اجتماعی، شهرداری‌ها و سایر دستگاه‌ها، وزارت ورزش را همراهی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی اضافه کرد: برنامه‌های متنوعی به‌صورت میدانی و مجازی در پیش داریم و بر اساس استعلام از استان‌ها بیش از هفت هزار برنامه پیش‌رو است.

وی گفت: بیش از یک هزار ۴٠٠ برنامه توسط فدراسیون‌ها تعریف شده که به شیوه میدانی و مجازی اجرا می‌شود.

بررسی کنترل چاقی ١۴ میلیون دانش آموز

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی گفت: یکی از مهمترین طرح‌ها کنترل چاقی است که با هماهنگی وزارت آموزش و پرورش در هفته تربیت بدنی آغاز و تا پایان سال ادامه دارد. در این طرح وضعیت بیش از ١۴ میلیون دانش‌آموز بررسی می‌شود.

احمدی، اظهار داشت: طرح ابتکاری داور و مربی‌یار برای دانش آموزان برگزار می‌شود.

این مقام مسوول با اشاره به حوزه کارگری، تصریح کرد: در حوزه ورزش کارگری پویش دوشنبه‌های کار در کارخانجات برگزار خواهد شد.

وی درباره ورزش دانشجویی در هفته تربیت بدنی، توضیح داد: در این بخش، برنامه‌های آموزشی در ترویج ورزش و مقابله با کرونا برگزار می شود. در حوزه ورزش زورخانه‌ای نیز برنامه‌های متنوعی داریم. هفته اول تربیت مصاف با شهادت امام رضا است که در این روز با مشارکت سازمان بسیج ورزشکاران دیدار و تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکاران را خواهیم داشت.

افتتاح بیش از هزار خانه ورزش روستایی

وی گفت: تا پایان امسال یک هزار و ١۵٠ خانه ورزش افتتاح می‌شود که از بین آن بیش از ۴٠٠ خانه ورزش روستایی در هفته تربیت بدنی گشایش می‌یابد و در مجموع شمار خانه‌های ورزشی در دولت تدبیر به پنج هزار خانه ورزش روستایی می‌رسد.

معاون وزیر ورزش ادامه داد: افتتاح ۴١ طرح ورزشی شهری و ٨٨ طرح روستایی از دیگر برنامه‌های ما در هفته تربیت بدنی است.

طرح شمس و شکوه

احمدی از طرح شکوه شبکه کمیته ورزش همگانی فدراسیون‌های ورزشی خبر داد و افزود: این طرح از طریق شبکه آبی مشارکت توسعه ورزش همگانی پررنگ تر خواهد شد و می‌تواند به تقویت ورزش همگانی کمک کند.

وی به طرح شمس اشاره کرد که برای توسعه ورزش همگانی از طریق بکارگیری از ظرفیت‌های سمن ها یا سازمان‌های مردم نهاد صورت می‌گیرد.

معاون وزیر ورزش، گفت: طرح پیاده‌روی روسای فدراسیون‌های ورزشی در تهران و هیات‌های استانی در هفته تربیت بدنی اجرا می شود.

اجرای برنامه‌های هفته تربیت بدنی با مجوز ستاد مقابله با کرونا

احمدی درباره برنامه‌های ورزشی در هفته تربیت بدنی در شرایط کنونی، گفت: این برنامه‌ها با مجوز ستاد مقابله با کرونا و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی درباره اعتبارات لازم، تصریح کرد: از محل ٢٧ صدم درصد و بودجه جاری وزارت به هیات‌های استانی و فدراسیون‌های ورزشی تخصیص دادیم.

معاون وزیر ورزش گفت: از طریق ورزش باید بیشتر به نشاط روحی مردم کمک شود.

برچسب‌ها ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان سید عبدالحمید احمدی وزارت آموزش و پرورش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان وزارت آموزش و پرورش ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان وزارت آموزش و پرورش اخبار کنکور هفته تربیت بدنی ورزش همگانی فدراسیون ها برنامه ها خانه ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۶۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان

 حجت‌الاسلام والمسلمین وحید خوش رو در نشست خبری هفته عقیدتی و سیاسی با اصحاب رسانه بیان کرد: شهادت معلم انقلاب دکتر مرتضی مطهری که از روحانیون برجسته و همراه حضرت امام (ره) بود و در مسیر آرمان‌های انقلاب برای ایران اسلامی جانفشانی ها کرد و به درجه رفیع شهادت نائل شد، به پاس گرامیداشت یاد و خاطره وی هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه نامگذاری شد.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهرستان تصریح کرد: غبار روبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا، محفل انس با قرآن، نشست‌های بصیرتی، نشست‌های وبیناری در فضای مجازی، آذین بندی سطح شهر، تجلیل از هادیان سیاسی، معلمان، دیدار با ائمه جمعه و روحانیون تشیع و تسن از جمله برنامه‌های این هفته است.

 وی به اهمیت نقش خبرنگاران اشاره کرد و گفت: خبرنگاران صدای رسای همه اقشار جامعه و به نمایش گذاشتن اقدامات مسئولین و انقلاب اسلامی برای دنیا و مطالبات و مشکلات مردم بدون واسطه به دستگاه‌های زیرربط است.

 حجت الاسلام خوش رو عنوان کرد: دردنیایی که رسانه‌های دروغ پراکن و تا دندان مسلح دشمنان بر علیه ایران، اذهان عمومی را اغفال و متشنج می‌کنند، خبرنگاران و فعالان فضای مجازی به عنوان افسران جنگ نرم به صورت شبانه روز در مقابل آن‌ها ایستاده و از جبهه حق علیه باطل دفاع می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه‌های نکوداشت هفته شیراز از ۱۲ اردیبهشت
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • اجرای ۱۲۰ برنامه هفته عقیدتی سیاسی در خراسان جنوبی
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در استان همدان
  • اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در زنجان
  • اجرای 30 برنامه ملی، منطقه ای و محلی هفته ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • ترویج فرهنگ غذای سالم متناسب با آموزه‌های طب ایرانی
  • نواختن زنگ سپاس در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان