Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@22:30:36 GMT

تعیین تکلیف مالکیت تیم سپیدرود تا هفته آینده

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۳۶۷۹۲

تعیین تکلیف مالکیت تیم سپیدرود تا هفته آینده

ایسنا/گیلان فرماندار رشت با تاکید بر لزوم پرهیز از اتخاذ تصمیمات شتاب زده و تکرار تجربیات تلخ گذشته در خصوص تیم سپیدرود، ابراز امیدواری کرد: با رایزنی‌های انجام شده و حمایت استاندار گیلان و نمایندگان شهرستان، تعیین تکلیف مالکیت و مدیریت تیم سپیدرود تا هفته آینده انجام شود.

علی فتح‌اللهی در نشست با جمعی از هواداران تیم سپیدرود با بیان اینکه تیم ریشه‌دار، تاریخی و مردمی سپیدرود به عنوان افتخاری برای کل استان محسوب می‌شود، اظهار کرد: این که هواداران این تیم علی رغم همه گرفتاری‌ها و سختی‌های زندگی روزانه، همچنان دغدغه اول‌شان تیم شهر و استان‌شان است، بسیار مقدس و قابل احترام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌وی با تاکید بر اینکه ایجاد شور و نشاط اجتماعی در جامعه یکی از اهداف اصلی فرمانداری محسوب می‌شود، افزود: در این میان ورزش و به طور ویژه ورزش فوتبال نقش به سزایی را ایفا می‌کنند و شاهد هستیم با برد یک تیم فوتبال، هزاران نفر برای روزها شاد و پرنشاط خواهند بود.

فرماندار رشت ادامه داد: در قبال نگرانی‌های طرفداران فوتبال، خودمان را مسئول می‌دانیم و وظیفه ما است که علی رغم همه سختی‌های موجود، در راستای رفع مشکلات تیم‌های پرطرفدار شهر رشت گام برداریم.

فتح‌اللهی با بیان اینکه اگر با طرفداران و مردم صادق باشیم، به طور یقین حرف ما را خواهند پذیرفت، تصریح کرد: اگر صداقت نباشد اعتماد اجتماعی در جامعه از بین می‌رود و هیچ ثباتی در تصمیم‌گیری‌ها و مدیریت وجود نخواهد داشت.

وی با اشاره به اهمیت وجود ثبات مدیریتی و ساختار مدیریتی مناسب در ارتقاء و موفقیت تیم‌های ورزشی، گفت: در همین راستا باید با پرهیز از اشتباهات گذشته و اتخاذ تصمیمات شتاب زده، به دنبال بهره گیری از همه نظرات و خرد جمعی جهت اتخاذ بهترین تصمیم برای تیم سپیدرود باشیم و از همین رو نشست‌های مختلف در جهت رفع مشکلات تیم سپیدرود برگزار می‌شود.

فرماندار رشت با تقدیر از حمایت‌ها و پیگیری‌های استاندار گیلان و نمایندگان شهرستان رشت در راستای رفع مشکلات تیم سپیدرود، ابراز امیدواری کرد: با رایزنی‌های انجام شده تا هفته بعد، خبرهای خوشی در خصوص تیم سپیدورد در راه باشد.

فتح‌اللهی با اشاره به برخی سوء مدیریت‌ها در عرصه فوتبال شهرستان رشت، تاکید کرد: اجازه نمی‌دهیم برخی از افراد با بی خردی و سوء مدیریت خویش، با احساسات پاک هواداران بازی کنند و باید شرایطی فراهم شود که افرادی سالم و فوتبالی جهت مدیریت این تیم فعالیت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی تیم فوتبال سپیدرود رشت فرماندار رشت تیم سپیدرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۶۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شود

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از برنامه‌ریزی برای تسریع در تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حمیدرضا کریمی امروز _ پنجشنبه ششم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی موجود در پارکینگ‌های انتظامی استان کرمانشاه، اظهار کرد: بر این اساس و طبق قانون، پلیس راهور باید از طریق وسایل ارتباط جمعی به فاصله یک ماه دو مرتبه به مالکان خودروهای رسوبی و وسایل نقلیه فرسوده برای ترخیص اطلاع‌رسانی کند.

وی افزود: در صورتی که مالک ظرف مدت سه ماه از تاریخ انتشار آگهی وسایل نقلیه از مراجعه خودداری کند، وسیله نقلیه در حکم، رها شده تلقی می‌شود و طبق مقررات تعیین تکلیف خواهد شد.

دادستان کرمانشاه خاطرنشان کرد: برای وسایل نقلیه‌ای که دارای شماره تلفن و نشانی مالک است، علاوه بر فراخوان پلیس راهور از طریق پلیس‌های تخصصی مربوطه ابلاغ‌هایی به مالک صورت می‌گیرد یا با آن‌ها تماس گرفته می‌شود.

کریمی اضافه کرد: پلیس راهور باید لیست تمام خودروهای فرسوده غیرقابل استفاده و اسقاطی را شناسایی و تفکیک و به قید فوریت اقدامات لازم را برای ترخیص آن‌ها به صورت جداگانه اجرایی کند.

وی گفت: به منظور جلوگیری از انباشت مجدد خودروهای رسوبی در پارکینگ‌ها، در زمان توقیف هر خودرویی باید اطلاعات و مشخصات کاملی از مالک و متصرف آن همچون پلیس راهور، پلیس راه، پلیس‌های تخصصی انتظامی، کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها ثبت شود.

کد خبر 747738

دیگر خبرها

  • سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی
  • رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم
  • تعیین تکلیف حق پخش ورزش
  • رویداد روز جهانی مالکیت فکری برگزار می‌شود
  • تعیین حق‌الزحمه مهندسان اوایل هفته آینده ابلاغ خواهد شد
  • میزان افزایش حق‌الزحمه مهندسان هفته آینده اعلام می‌شود
  • تعیین تکلیف نهضت ملی مسکن در شهرستان کیار تا ماه آینده
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شود
  • تعیین تکلیف شهریه پودمان فرهنگیان ۱۴۰۳