Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتظار مهدی گفت: تاکنون تعداد ۴۵ هزار و ۱۱۰ دوز واکسن آنفلوانزا در استان دریافت شده است.

«رسول انتظار مهدی»، در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، درباره واکسن آنفلوانزای دریافت شده در استان گفت: تاکنون تعداد 45 هزار و 110 دوز واکسن آنفلوانزا در استان دریافت شده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی درباره اولویت توزیع واکسن آنفلوانزا در استان افزود: واکسن آنفلونزا در مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان ها و با اولویت گروه های هدف که مادران باردار و پرسنل درمانی درگیر با کرونا می باشند،  توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: از ۵۱ هزار نفری که در گروه های هدف استان برای توزیع واکسن آنفلوانزا مشخص شده بود، تاکنون 32 هزار دوز واکسن توزیع شده است.

معاون بهداشت دانشگاه افزود: در حال حاضر واکسیناسیون کارکنان حوزه درمان به اتمام رسیده و به موازات تکمیل واکسیناسیون در کارکنان حوزه بهداشت، نسبت به واکسیناسیون گروه های هدف تعیین شده از جمله بیماران خاص، زنان باردار واجد شرایط، جانبازان واجد شرایط و مراکز تحت پوشش بهزیستی اقدام گردیده و به صورت زمان بندی شده و با دعوت از واجدین شرایط واکسیناسیون انجام می گیرد.

پایان پیام/566

منبع: شبستان

کلیدواژه: واکسن آنفولانزا آنفولانزا ارومیه آذربایجان غربی واکسن آنفلوانزا در استان دوز واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۷۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون رایگان بیش از ۱۰ هزار راس دام در بافق

علی فاتحی نیا مدیرکل دامپزشکی استان یزد گفت: نخستین اردوی جهادی دامپزشکی شهرستان بافق در امسال، با عنوان رزمایش جهادگران فاطمی ۴، برگزار شد و در این شهرستان از سال گذشته تاکنون چهار اردوی جهادی دامپزشکی برگزار شده است. 

او افزود: در این اردو برای بیش از ۱۰ هزار راس دام خدمات واکسیناسیون رایگان دام، سم پاشی بدن دام و همچنین ویزیت رایگان دام صورت پذیرفت. 

فاتحی نیا بیان کرد: اردوی جهادی بافق یک روزه بود که در آن بیش از ۱۲ نفر از همکاران دامپزشکی با مشارکت بسیج، خدمات رسانی کردند. 

او گفت: در سال گذشته ۳۸ اردوی جهادی دامپزشکی در استان برگزار شده که بیش از ۲۰۰ هزار راس دام خدمات را دریافت کردند. 

مدیرکل دامپزشکی استان یزد خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این اردو‌ها خدمات رسانی به دامداران خرد روستایی و عشایر به منظور تولید بهتر و افزایش بهره وری است.

گفتنی است در حاشیه این اردو، مدیرکل دامپزشکی استان یزد با خانواده شهید جهادگر عبدالرضا عابدی دیدار کرد. 

 در این دیدار فاتحی نیا گفت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران برای مسئولان یک افتخار و فرصتی مغتنم و موجب تجدید روحیه برای خدمت به ملت است و خانواده شهدا و ایثارگران مقام والایی در پیشگاه خداوند متعال دارند.

همسر شهید عابدی نیز در این دیدار به ‏بیان سجایای اخلاقی و خاطراتی از این شهید والامقام پرداخت‎.

در پایان از طرف اداره کل دامپزشکی لوح تقدیر و هدیه‌ای به رسم یادبود به خانواده معظم این ‏شهید تقدیم شد‎. ‎

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • دام‌ها در خوزستان به طور رایگان واکسینه می‌شوند
  • واکسیناسیون بیش از ۷۰ هزار راس دام علیه بیماری آبله در هفتکل
  • واکسیناسیون رایگان بیش از ۱۰ هزار راس دام در بافق
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • واکسن ها در ۵۰ سال گذشته جان ۱۵۴ میلیون نفر را نجات داده اند
  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • برگزاری اولین اردوی جهاد دامپزشکی در خرم‌دره
  • اگر واکسن آسترازنکا زده‌اید، بخوانید
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • 16 اردیبهشت در دنیای علم چه خبر؟