Web Analytics Made Easy - Statcounter

پورقربان از تهیه و توزیع یکهزار بسته سبد کالا به همت موکب انصارالحسین(ع) نکا خبر داد و گفت: همزمان با دهه آخر ماه صفر و بزرگداشت اربعین حسینی، این سبدهای کالا در بین افراد نیازمند نکا توزیع شد.

«نقی پورقربان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در نکا اظهار کرد: توزیع کمک های مومنانه به همت موکب انصارالحسین(ع) نکا در قالب پویش مهربانی و توزیع بسته های معیشتی و لوازم التحریر اجرایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول موکب انصارالحسین(ع) نکا افزود: کمک به نیازمندان و دستگیری از آنان از برنامه های مهم و محوری این موکب است و در تمام طول سال اجرایی می شود که در طول دوران شیوع کرونا هم این موکب تنگاتنگ در کنار مردم و با مردم بود.

وی با اعلام اینکه در اربعین امسال از قافله پیاده روی جاماندیم اما دلمان از عشق به امام حسین(ع) جا نماند، خاطر نشان کرد: در روزهای منتهی به اربیعن حسینی و همچنین روز اربعین بیش از 10 ویژه برنامه مهم برای زنده نگه داشتن اربعین و ارزش های کربلا برگزار شد.

پورقربان ابا اشاره به اینکه تهیه و توزیع یکهزار بسته سبد کالا به همت موکب انصارالحسین(ع) نکا یکی از برنامه های مهم برای دستگیری از نیازمندان بود، گفت: همزمان با دهه آخر ماه صفر و بزرگداشت اربعین حسینی، در قالب پویش مهربانی و توزیع 500 بسته کمک معیشتی و 500 بسته لوازم التحریر در بین افراد نیازمند نکا توزیع شد.

موکب انصارالحسین(ع) نکا در پایان یادآور شد: برگزاری طرح عمود به عمود، فضاسازی شهری، برپایی نماد موکب، ایستگاه سلامت، توزیع نان برکت، نذر خون و برپایی حسینیه سیار از جمله برنامه های مهم و محوری ما در دوران اربعین بوده است که به همت خادمان این موکب اجرایی شد.

وی اضافه کرد: اکنون با توجه به فصل سرما و پاییز و احتمال افزایش شیوع ویروس کرونا، تلاش برای کمک به افراد نیازمند ادامه دارد و بر این باوریم اکنون که مردم ازنظر معیشتی در رنج و سختی هستند ؛ باید همه ما توجه بیشتری برای کاستن از دردهای این قشر داشته باشیم.

پایان پیام/175

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۷۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران

احسان آهنگر مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران ازتوزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار استان خبر داد و گفت: این بسته‌های گوشت قربانی مشارکتی ماه شوال به همت موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها قم وبا همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا شبکه ۳ سیما توسط ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران جهت کمک به نیازمندان آبرومند و مسجدی فراهم شد.

او افزود: نیازمندان از قبل به همت مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران شناسایی شده اند وبسته‌ها در جامعه هدف، اعضای کمیته امداد امام، بهزیستی و زنان بی سر پرست یا بد سرپرست یا قشر آسیب پذیر جامعه تفسیم می‌گردد

آهنگر گفت: از زمانیکه کرونا آغاز شده در این طرح خیرین محترم در اول هرماه قمری بسته‌های گوشت را آماده کرده ودر اختیار نیازمندان آبرومندقرار می‌گیرد وهربسته آن ۱.۵ کیلوگرم است که جمعا ۱.۵ تن می باشد و ارزش تقریبی آن حدود ۷۵۰تا ۸۰۰ میلیون تومان است..

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • توزیع کالا درآذربایجان غربی نیازمند مدیریت است
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع رانت ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی با دلار چند نرخی!
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع بسته‌های معیشتی