Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) از کاربرانش خواست تا بهترین بازیکن بازی‌های ملی هفته گذشته را انتخاب کنند که سردار آزمون، علی قلی‌زاده و مهدی طارمی هم در میان گزینه‌ها حضور دارند. سردار آزمون یکی از مهاجمانِ در اوج فوتبال آسیا، بازگشتش به بازی‌های ملی را با گلزنی جشن گرفت. آزمون نقشی کلیدی در برتری ۲ بر یک ایران مقابل ازبکستان ایفا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره زنیت سن‌پترزبورگ بهترین بازیکن ایران در ورود به تاشکند بود. او محاسباتش را انجام داد و زمانی که پیش از پایان نیمه اول توپ را از فاصله ۲۵ یاردی از الدور سویونوف عبور داد، به تیم ملی ایران کمک کرد تا اولین پیروزی خود را با دراگان اسکوچیچ کسب کند. علی قلی‌زاده قلی‌زاده که فُرم فوق‌العاده اخیر خود در رده باشگاهی را با نمایشی خوب برای کشورش تداوم بخشید، پاس گل شوت آزمون را به او داد. هافبک تهاجمی تیم بلژیکی یکی از بهترین بازیکنان بازی ایران با ازبکستان بود و اگر آزمون در اوایل بازی از فرصت بهتر خود استفاده می‌کرد، قلی‌زاده زمین را با دو پاس گل ترک می‌کرد. مهدی طارمی طارمی هنوز برای تیمش پورتو گلزنی نکرده است، اما با گشودن دروازه ازبکستان از پنالتی که خودش گرفته بود، به گل‌های خود در تیم ملی ایران اضافه کرد. او به راحتی از دروازه‌بان ازبکستان عبور کرد و یک پنالتی گرفت. طارمی سویونوف را فریب داد تا او بر خلاف جهت ضربه پنالتی حرکت کند و طارمی سه گل در چهار بازی آخر خود در تیم ملی ایران زده باشد. منبع: فرارو لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 تیم ملی تیم ملی فوتبال استراماچونی ویلموتس قلی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۷۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنان ازبکستان خودشان را روی زمین می‌انداختند

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: نکته عجیبی که برای اولین بار در فوتسال دیدم این بود که بازیکنان ازبک خودشان را روی زمین می‌انداختند.

به گزارش مشرق، وحید شمسایی در نشست خبری پس از بازی با ازبکستان گفت: قبل از هر چیز این پیروزی را به مردم تبریک می‌گویم، ما الان در فینال هستیم و منتظر هواداران تایلندی تا یک بازی پرشور را مقابل هم برگزار کنیم.

وی گفت: بازی را خودمان برای خودمان سخت کردیم، در شرایطی که برتری داشتیم گل خوردیم، این قشنگی این رشته است و نشان می‌دهد که چقدر فوتسال در آسیا سخت و نزدیک شده است.

شمسایی گفت: وقتی ازبکستان یکی از بهترین مربیان جهان را به خدمت می‌گیرد، سرمایه‌گذاری می‌کند و میزبان جام جهانی می‌شود یعنی باید بپذیریم همه دنبال بهترین موقعیت در فوتسال آسیا هستند.

وی در پاسخ به این سؤال که چه احساسی دارد که به عنوان بازیکن و سرمربی فینال جام ملت‌ها را تجربه کرده، گفت: تجربه خوشایندی است، ما دو سال پیش در عین شایستگی قهرمانی را از دست دادیم ولی همیشه از اینکه بازی به پنالتی کشیده شود حس خوبی ندارم، برای همین طبیعی بود که حساسیت بسیار زیاد بازی را تجربه کنم. مهم این است که حالا در فینال هستیم.

شمسایی ضمن تحسین بازیکنان ازبکستان گفت: نکته عجیبی که برای اولین بار در فوتسال دیدم این بود که بازیکنان ازبک خودشان را روی زمین می‌انداختند، در فوتبال دیده بودم ولی در فوتسال نه. تعجب کردم وقتی بازیکنان این تیم می‌توانند به این خوبی بازی کنند، چرا این کار را کردند.

دیگر خبرها

  • با صعود به فینال برند ایران حفظ شد/ قهرمانی نیاز فوتسال ایران است
  • قفل‌ها این بار برای ستاره تیم‌ملی در آسیا بسته ماندند
  • سرمربی تایلند: ایران نتوانسته راحت رقبا را شکست دهد
  • بازیکنان ازبکستان خودشان را روی زمین می‌انداختند
  • تیم ملی فوتسال ایران فینالیست شد/ یک گام تا قهرمانی در قاره‌کهن
  • تیم ملی فوتسال ایران راهی فینال شد/ پیروزی سخت در ضربات پنالتی
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • گزینه رویایی ایران در آستانه فتح بهترین لیگ دنیا
  • شمسایی: تفاوت کلیدی با ازبکستان داشتیم/ بهترین نمایش را خواهیم داشت
  • صالح: دیدار با قرقیزستان بهترین بازی تیم ملی فوتسال بود