Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، کریم همتی درباره تامین واکسن آنفلوآنزا، گفت: حدودا تامین دو میلیون دوز واکسن آنفلوآنزا بر عهده هلال‌احمر گذاشته شده بود که اقدامات لازم برای تامین این مقدار از تابستان انجام شده است، اما متاسفاته هر بار با مانعی برخورد می‌کنیم.

وی ضمن ابراز امیدواری از تامین واکسن آنفلوآنزا طی روزهای آتی، اظهار کرد: امیدواریم علی‌رغم آنکه بانک شهر نیز به عنوان بانک واسط تحریم شد، بتوانیم واکسن را در اختیار مردم قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همتی ادامه داد: تحریم گسترده بانک‌های دولتی و خصوصی سبب شده انتقال پول واکسن برای هلال احمر و وزارت بهداشت با مشکل همراه باشد. مجبور هستیم پول را بدون تضمین به فروشندگان دهیم و این موضوع کاری پر ریسک است که به خاطر هموطنانمان پذیرفته‌ایم و امیدواریم در آینده نزدیک به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

وی افزود: در نظر داریم از دو میلیون دوز واکسن آنفلوآنزایی که وظیفه تامین آن بر عهده هلال‌احمر است، حدودا ۱۰ درصد در اختیار خودمان قرار گیرد تا هم به گروه‌های هدف ارائه کنیم و هم بر اساس سهمیه اعلامی وزارت بهداشت ما هم در داروخانه‌های خود واکسن آنفلوآنزا توزیع کنیم.

پربیننده ترین نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی سال۹۹ اعلام شد آخرین آمار کرونا در ایران (۹۹/۷/۲۱) واکنش رییس قوه قضاییه به ماجرای اوباش‌گردانی اخیر مهمترین عناوین روزنامه‌های صبح کشور +عکس سرگذشت دردناک زنان زندانی در قرچک ورامین

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: هلال احمر واکسن آنفلوآنزا آنفلوآنزا تحریم آمریکا قیمت واکسن توزیع واکسن قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت واکسن آنفلوآنزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۷۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن یک نفر بر اثر سقوط از ارتفاعات شهرستان پلدشت

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان‌غربی از جان باختن یک نفر بر اثر سقوط از ارتفاعات شهرستان پلدشت و تلاشی ۶ ساعته برای یافتن پیکر این فرد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حمید محبوبی امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران از جان باختن یک نفر در ارتفاعات شهرستان پلدشت خبر داد و اظهار کرد: تلاش ۶ ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به یک مورد فوتی در ارتفاعات شیخ حمزه‌لو پلدشت نتیجه داد.

وی افزود: ساعت ۱۳:۰۸ دقیقه روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه، درخواست فوریت‌های پزشکی جهت دسترسی به فوتی در ارتفاعات شیخ حمزه‌لو پلدشت به مرکز کنترل عملیات هلال احمر استان گزارش شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: با اعلام موضوع نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان پلدشت بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

محبوبی ادامه داد: پس از ۶ ساعت صعود در ارتفاعات و جست‌وجو، نجاتگران به این فرد فوت شده دسترسی پیداکردند و بعد از انتقال به پایین دست، فوتی تحویل مراجع ذی صلاح شد.

وی تصریح کرد: فرد فوتی جوان ۲۰ ساله‌ای بود که برای جمع‌آوری گیاهان کوهی به ارتفاعات صعود و بر اثر افتادن از صخره جانباخته بود.

کد خبر 749198

دیگر خبرها

  • صنایع نساجی هلال احمر ایران
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط از ارتفاعات شهرستان پلدشت
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد