Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، فاطمه محمدبیگی دبیر کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی، صبح امروز در دیدار با قاریان‌پور مدیرکل جدید تأمین اجتماعی استان قزوین، اظهار کرد: امروز پرستاران و پزشکان و کادر سلامت سربازان جبهه مقابله با ویروس کرونا هستند، لذا باید بستر حمایت از این مدافعان سلامت رقم بخورد، یکی از این موارد تأمین خدمات بیمه‌ای کادر سلامت استان است، لذا تقاضای ما این است که طی جلسه‌ای با حضور مسؤولان مرتبط هر چه سریع‌تر مشکلات بیمه‌ای مدافعان سلامت برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده قزوین افزود: کارگران به عنوان قشر زحمتکش جامعه این روزها با مشکلات متعددی روبرو هستند و برخی نیز با شیوع بیماری کرونا بیکار شده‌اند، لذا بیمه بیکاری و خدمات بیمه این عزیزان نباید خدشه دار شود.

رئیس کمیتۀ جمعیت کمیسیون بهداشت مجلس با اشاره به خطر بحران جمعیتی در کشور، عنوان کرد: باید آینده‌نگری داشت و اجازه نداد کشور به یک بحران بزرگ در آینده دچار شود، سهم بیمه‌ها در این خصوص بسیار پر رنگ است، چرا که اگر سیاست‌های جمعیتی کشور تغییر نکند، در دهۀ 1420 به بعد شاهد کاهش شدید جمعیت و نیروی کار خواهیم بود و همین شرکت‌های بیمه را با خطر ورشکستگی در آینده مواجه می‌کند.

وی افزود: باید همۀ دغدغه‌مندان در این حوزه ورود جدی داشته و بسترهای لازم برای استفاده حداکثری از پنجره جمعیتی را ایجاد کنیم، بیمه‌ها نیز در حوزۀ افزایش جمعیت سرمایه‌گذاری کرده و با ورود جدی در حوزۀ مشوق‌های حمایتی و بیمه‌ای، آیندۀ خود را تضمین کنند.

این نمایندۀ مجلس با اشاره به اینکه در حوزه کار و امنیت شغلی بیمه نقش پر رنگی دارد، افزود: امروز برخی مشاغل با مشکلات عدیده‌ای در حوزۀ بیمه مواجه هستند، در این بین بیمه خبرنگاران، بیمه هنرمندان، بیمه زنان خانه دار از جمله مواردی است که ضرورت دارد با جدیت پیگیر حل مشکلات آن باشیم.

محمدبیگی در پایان عنوان کرد: تقاضای ما از مدیریت جدید تأمین اجتماعی این است که مراکز درمانی تأمین اجتماعی را در مناطق مختلف از جمله اقبالیه فعال و راه اندازی کنند، چرا که این منطقه قابلیت و ظرفیت راه اندازی چنین مرکزی را دارد و با توجه به مطالبه جدی مردم این منطقه، بنده نیز پیگیر جدی راه اندازی درمانگاه شبانه روزی دولتی در این منطقه هستم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا قزوین مشکلات بیمه کارگران کادر درمان سیاست های جمعیتی فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی بیمه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۷۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش جامعه کارگری در دوران دفاع مقدس بسیار پررنگ بوده است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جلایی بعد از ظهر چهارشنبه در نشستی با جمعی از تشکل‌های کارگری استان همزمان با هفته کار و کارگر با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اگر حال جامعه کارگری خوب باشد حال بیش از نیمی از جامعه خوب خواهد بود، اظهار کرد: ما در قبال مشکلات و دغدغه‌های کارگری علاوه بر وظیفه اداری، وظیفه انسانی و شرعی داریم.

وی با تاکید بر اینکه حرف جامعه کارگری با هر گرایش و سلیقه‌ای باید شنیده شود، تصریح کرد: جامعه کارگری در انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس، نقش بسزایی و پررنگ داشته است و طیف وسیعی از جامعه ایثارگران متعلق به قشر کارگری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با اشاره به نقش اساسی جامعه کارگری در تحولات و رویدادهای سیاسی و اجتماعی، بر لزوم پیگیری مطالبات معیشتی و مشکلات امنیت شغلی و درمانی کارگران و بازنشستگان تأمین اجتماعی تاکید کرد.

گفتنی است در ابتدای این نشست هر یک از نمایندگان تشکل‌های کارگری به بیان مسائل و مشکلات جامعه کارگری پرداختند.

امنیت شغلی، وضعیت معیشتی و درمانی کارگران، مشکلات بیمه‌ای و امور بازنشستگان تأمین اجتماعی از جمله مسائلی بود که در این نشست مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر 6094482

دیگر خبرها

  • قول استاندار کرمان برای رفع مشکلات کارگران
  • نقش جامعه کارگری در دوران دفاع مقدس بسیار پررنگ بوده است
  • نام‌نویسی افراد تحت تکفل بیمه‌شدگان تامین اجتماعی «غیرحضوری» شد
  • فراهم شدن امکان نامنویسی غیرحضوری افراد تبعی بیمه‌شده و مستمری‌بگیر اصلی
  • ربیعی سرمربی پایه‌های ذوب‌آهن شد!
  • جامعه عشایری سومین جامعه استان کرمانشاه
  • بیمه سلامت هرگز برای بیمه‌کردن با افراد تماس تلفنی نمی‌گیرد/ بیمه شدگان مراقب شرکت‌های سودجو باشند
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • گرمای شدید و اعلام وضع اضطراری در جنوب آسیا
  • ضعف ادارات کرمانشاه در پرداخت سهم اعتباری عشایر