Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: 1800 کارگزاری فعال در سطح کشور داریم که شبکه ارتباطی ما و روستاییان هستند.
به گزارش خبرگزاری آریا ، علی شیرکانی اظهار کرد: کار اصلی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر تحت پوشش قرار دادن بیمه اجتماعی در حوزه روستایی و عشایری و کشاورزان در هر حوزه‌ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه در این صندوق هشت سطح تعریف شده، عنوان کرد: در این صندوق دولت نقش کارفرما را به عهده گرفته است.
شیرکانی عنوان کرد: امسال از دو جنبه برای صندوق اقدام کردیم، اول یک کار همه جانبه‌تر در سه ماهه دوم سال جاری یکی از بهترین تابستان‌های داغ صندوق بود و حدود 40 هزار نفر به افراد تحت پوشش صندوق اضافه شدند.
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با اشاره به اینکه بیماری کرونا به تمام مشاغل لطمه زده است، افزود: تمام صنایع و خدمات دچار اُفت شدند اما ما یکی از بهترین تابستان‌ها را داشتیم که نشان از آگاهی مردم نسبت به بیمه دارد.
وی افزود: طرح دیگر برای گروه‌هایی است مابین گروه‌های حمایتی و اجتماعی که بتوانیم آن‌ها را پوشش بدهیم، دولت در سال اول نه‌تنها نقش دو سومی داشته باشد بلکه آن یک سوم مردم را نیز پرداخت کند و به نوعی 100 درصد را پرداخت کند و در سال‌های بعد یک درصد به سهم بیمه شده اضافه شود و به دو سوم برسد.
شیرکانی ادامه داد: در این طرح گروه‌هایی مانند قالیبافان، صنایع دستی روستاییان و مقداری از کمیته امداد و بهزیستی مورد حمایت قرار می‌گیرند.
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر تصریح کرد: در حال حاضر تعداد بیمه شدگان فعال ما بالغ بر یک میلیون و 270 هزار نفر هستند که با اجرای این طرح یک میلیون و 440 هزار نفر به تعداد بیمه شدگان اضافه می‌شود.
وی ادامه داد: امید داریم سال آینده صندوقی باشیم با سه میلیون پوشش که اقدام خوب و مؤثری خواهد بود.
شیرکانی عنوان کرد: 1800 کارگزاری فعال در سطح کشور داریم که شبکه ارتباطی ما و روستاییان هستند.
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، افزود: سعی ما این است در بیمه‌ها محدودیتی در استان ایجاد نکنیم و بتوانیم پوشش حداکثری را در استان ایجاد کنیم.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۷۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای خانه‌دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی برنامه داریم

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: پنج هزار و ۵۰۰ نفر از متقاضیان مسکن ملی زنجان مددجویان کمیته امداد و بهزیستی هستند.

جعفر قزوینیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: پنج هزار و ۵۵۸ متقاضی واحدهای نهضت ملی مسکن در استان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند که از این تعداد برای یک هزار و ۱۴ نفر تخصیص پروژه انجام شده است.

وی افزود: از این تعداد سه هزار و ۶۹۰ نفر از متقاضیان تحت پوشش نهادهای بهزیستی و کمیته امداد استان در شهرستان زنجان سکونت دارند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان اضافه کرد: هم اکنون ۶۱۷ نفر از متقاضیان در مرحله تأیید نهایی هستند که از این تعداد ۴۹۹ نفر هم افتتاح حساب کرده‌اند.

وی گفت: بر اساس آمارهای موجود درخواست دو هزار و ۸۳۱ نفر از متقاضیان تحت پوشش نهادهای حمایتی طرح نهضت ملی مسکن به دلیل احراز نشدن شرایط آنها رد شد.

قزوینیان تصریح کرد: راه و شهرسازی استان برای خانه‌دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی مدیریت و برنامه‌ریزی لازم را دارد و برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن بسیار جدی است.

کد خبر 748031

دیگر خبرها

  • ارائه آموزش‌های مهارتی به روستاییان و عشایر خوزستان
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و ۵ دهک اول درآمدی در خوزستان
  • برای خانه‌دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی برنامه داریم
  • تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی
  • ​بیمه شدگان تامین اجتماعی فورا بخوانند
  • تاثیر افزایش دستمزدها در رشد تعداد بیمه‌شدگان
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند
  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند