Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»، احمد علیرضابیگی عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس  با تاکید بر ضرورت شعار سال مبنی بر «جهش تولید»، اظهار داشت: گرانی کالا زمانی ایجاد می‌شود که تولیدات ما محدود و عرضه نیازمندی‌های مردم در حد محدودی است و در این شرایط افرادی که پول بیشتری پرداخت کنند امکان در فراهم کردن کالای مورد نظر را خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اگر تولید اتفاق نیفتد ناچار به واردات خواهیم بود، تصریح کرد:  واردات نیازمند دلار است و اختصاص منابع ارزی برای تامین مایحتاج مردم سبب می شود تقاضا برای دلار بالا رفته و قیمت دلار افزایش یابد بنابراین ما هیچ راهی جز تقویت تولید نداریم اما متاسفانه برنامه‌ریزی‌هایی که دولت انجام داد در راستای تقویت تولید نبوده است.

نماینده مردم تبریز در مجلس تصریح کرد: اکنون بسیاری از مواد اولیه ما به دلیل اختلاف بین دو دستگاه دولتی در گمرکات کشور متوقف است و کارخانه‌ها به دلیل مواد اولیه نتوانستند تولید و اشتغال ا حفظ کنند و نتیجه آن شرایط فعلی شده است.

منبع: نماینده

کلیدواژه: ارز گمرک نماینده نماینده تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۸۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار هداوند خبرداد: کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد در اشتهارد

به گزارش خبرآنلاین البرز ؛ سردار "حمید هداوند" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس بیان داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر انتقال میزان قابل توجهی مواد اولیه تولید لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق به یک واحد صنعتی در شهرک صنعتی اشتهارد، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: در ادامه ماموران با هماهنگی مقام قضائی به واحد صنعتی مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن موفق به کشف ۲۰ تن روغن نارگیل فله ای و ۵ تن سایر مواد اولیه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق شدند.
فرمانده انتظامی استان البرز تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شد.
سردار هداوند در پایان خاطرنشان کرد: کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای کشف شده را حدود ۲۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.
این مقام ارشد انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: شماره تلفن‌های ۱۱۰ و ۰۹۶۳۰۰ به صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان وظیفه شناس در حوزه قاچاق کالا است

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899802

دیگر خبرها

  • جذب ۵ قاضی و ۲۴ کارمند در دادگستری فلاورجان
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • شمش طلا با چه دلاری حراج شد؟‌ + نمودار
  • برای تقویت حافظه چی بخوریم بهتر است؟
  • افزایش ۴۱ درصدی ارزش صادرات کالا از خراسان جنوبی
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود
  • بهره‌مندی از عواید وقف به نفع تقویت اقتصاد دانش‌بنیان
  • نماینده مردم زنجان : دولت جدیت لازم برای استفاده از افراد توانمند را نداشت/ مجلس در انتسابات تاثیر منفی گذاشت/ چالش‌هایمان بیشتر خواهد شد
  • سردار هداوند خبرداد: کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد در اشتهارد
  • برای تقویت حافظه چی بخوریم؟