Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@05:03:09 GMT

تلاش جهادی در آرامستان باغ رضوان

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۳۸۲۴۷

تلاش جهادی در آرامستان باغ رضوان

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: کارگران شهرداری در تمامی مشکلات، بحران‌ها، حوادث و مناسبت‌های مختلف در شهر در خط مقدم خدمات‌رسانی قرار دارد و تا کنون اجازه نداده‌اند خللی در زندگی شهری برای شهروندان ایجاد شود که این موضوع جای تقدیر ویژه دارد.

حسین امیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون پرسنل سازمان آرامستان‌های باغ رضوان خدمات زیادی را به شهروندان ارائه کرده‌اند و با وجود تمام سختی‌ها و مشکلات به بهترین نحو خدمات رسانی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این سازمان به دلیل نوع فعالیت کاری خود یکی از سازمان‌هایی است که فعالیت در آن به خاطر شرایط روحی مراجعان بسیار سخت است و علی‌رغم این موضوع، کارکنان آن در این ایام با از خودگذشتگی و ایثار، تلاش خالصانه‌ای که داشتند در عرصه خدمت‌رسانی از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

رئیس هیئت مدیره سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان ادامه داد: شرایط کار در آرامستان‌ها بسیار ویژه است و یکی از مکان‌هایی که همیشه از مهم‌ترین اماکن عمومی محسوب می‌شود و تحت هیچ شرایطی تعطیل نخواهد شد، آرامستان‌ها هستند و کارکنان آن در مواقع بحرانی مانند کرونا علاوه بر اینکه هر لحظه امکان دارد گرفتار ویروس کرونا شوند همواره با ناراحتی‌های روحی نیز مواجه هستند با این حال با ایثار و به صورت جهادی به ارائه خدمت و انجام وظیفه می‌پردازند.

وی تاکید کرد: از زمان آغاز شیوع ویروس کرونا تمامی کارکنان سازمان آرامستان‌ها با رعایت موازین شرعی و اجرای دقیق پروتکل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا در امور کفن و دفن اموات و از هیچ تلاشی در راستای انجام وظایف خود کوتاهی نکرده‌اند.

کد خبر 449822

منبع: ایمنا

کلیدواژه: معاون خدمات شهری شهردار اصفهان آرامستان باغ رضوان سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان کلانشهر شهرداری اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آرامستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۸۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارکنان برق بخش آبپخش تقدیر شد

مدیر امور توزیع برق نواحی شهرستان دشتستان در حاشیه این برنامه در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پرسنل اداره در خدمات رسانی، پایداری شبکه برق و در ارتقا شاخص‌های شرکت توزیع در سال ۱۴۰۲ جهت رضایت مندی مشترکین و گذر از پیک بار نقش بسزایی داشتند.

رئیس اداره برق بخش آبپخش نیز اظهار داشت: اردیبهشت هر سال همواره یادآور خدمات بی وقفه و شبانه روزی کارگرانی است که با سخت کوشی و ایمان عظیم در جهت خدمت رسانی جامعه لحظه‌ای درنگ نکرده و همواره در قبال مسئولیت‌های سنگین خویش پاسخگو بوده اند و در راستای این امر، در شکوفایی و بالندگی کشور خالصانه و صادقانه گام برداشته و همواره در هر زمان و هر مکان در سطح بخش در سرما و گرما حتی در روزهای تعطیل برای تأمین برق مطمئن و پایدار بخش آبپخش برای مردم انجام می‌دهند.

مجید نوبخت از مدیر امور توزیع برق نواحی شهرستان دشتستان جهت تقدیر از پرسنل تشکر کرد و افزود: این اداره تمام تلاش خود را در سال جهش تولید با مشارکت مردم در دستورکار قرار داده تا امسال بتوان با همکاری مردم عزیز بخش آبپخش خدمات مطلوب‌تری ارائه نماید

وی گفت: برق رسانی به ۳۱ نقطه و همچنین اصلاح و رفع ضعف ولتاژ چهار دستگاه ترانس در سطح شهر در مرحله تحویل مسیر و در حال حفاری است.

نوبخت اظهار داشت: در دولت کار و فعالیت لحظه‌ای درنگ نخواهیم کرد.

کد خبر 6094712

دیگر خبرها

  • بهره برداری از کانال آب‌رسانی در سپیدان
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات
  • ۳هزار و ۳۸۳ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمندان اهداء شد
  • اجرای ۱۰۲۵ عنوان برنامه خدمت‌رسانی در هفته بسیج سازندگی فارس
  • اجرای ۲۰۰عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی درگیلان
  • کارکنان برق بخش آبپخش تقدیر شد
  • تأمین آب ۱۲۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • بسیج سازندگی اردبیل ۵۰۸ میلیارد تومان پروژه اجرا کرد
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز