Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، پریسا زارعی معاون هماهنگی موسسات غیردولتی مشارکت‌های مردمی و اشتغال اداره کل بهزیستی فارس در جلسه شورای مشارکت‌های مردمی بهزیستی با اشاره به واگذاری ۴۰۵ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی در امسال، اظهار کرد: ۲ هزار ۷۹۰ واحد مسکونی ویژه در حال ساخت است، و طرح ساخت ۲ هزار ۳۸۵ واحد مسکونی باقیمانده علی رغم افزایش هزینه‌های ساخت و ساز با قوت ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوبا بیان اینکه برای خدمات دهی به گروه‌های هدف اعتبارات دولتی به تنهایی پاسخگو نیست، تصریح کرد: با بهره گیری از همه ظرفیت‌ها و توان خیرین اقدامات بسیار خوبی در یک سال اخیر برای تامین نیاز افراد نیازمند انجام شده است.

معاون هماهنگی موسسات غیردولتی مشارکت‌های مردمی و اشتغال اداره کل بهزیستی فارس افزود: در زمان زلزله خوزستان و سیل سیستان و بلوچستان به ترتیب ۲۰ و ۴۰ میلیارد ریال از سوی بهزیستی با مشارکت مردمی به خانواده‌های آسیب دیده از بلایای طبیعی کمک شد.

زارعی اضافه کرد: در پویش نوروز و ماه مبارک رمضان مجموعا ۱۸۰ میلیارد ریال کمک‌های غیرنقدی جمع آوری و به گروه‌های هدف تحویل داده شد.

او از جمع آوری ۷۰ میلیارد ریال کمک غیرنقدی برای ازدواج ۴۰ هزار مددجو در پویش ایران همدل از زمان شیوع کرونا خبر داد و افزود: از محل اعتبارات سازمان بهزیستی نیز به ۳۷۱ نفر معادل ۶ میلیارد و ۸۱۰ میلیون ریال به صورت نقدی کمک شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واحد مسکونی مددجویان سازمان بهزیستی واحد مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۸۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق یک واحد تجاری و یک واحد مسکونی در ۲ شهرستان گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ یک مغازه ابزار یراق در شهرستان شفت دقایقی پیش آتش گرفت و ماموران آتش نشانی در تلاشند تا این حریق را مهار کنند.

همچنین از شهرستان سیاهکل هم خبر رسید که یک واحد مسکونی آتش گرفته است.

خبر در حال تکمیل شدن است.

دیگر خبرها

  • واگذاری ۶۰ واحد نهضت ملی مسکن شاهدیه یزد
  • واگذاری ۶۰ واحد نهضت ملی مسکن شاهدیه یزد تا خرداد ماه
  • اداره کل امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اوقاف چه دستاورد‌هایی دارد؟
  • (ویدئو) قیمت‌های عجیب واحد‌های مسکونی در افغانستان
  • حریق یک واحد تجاری و یک واحد مسکونی در ۲ شهرستان گیلان
  • اختصاص زمین برای ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی کارگران بخش صنعت در کشور
  • صندوق سرمایه‌گذاری زمین و ساختمان در قم تشکیل می‌شود
  • کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت
  • ۸۹۰ ورزشکار معلول زنجانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند
  • دعوت از گروه‌های جهادی خراسان رضوی برای مشارکت بیشتر در طرح تحول روستایی