Web Analytics Made Easy - Statcounter

با پایان مرحله نهایی داوری بخش داستان «دوازدهمین جشنواره بین‌المللی شعر و داستان انقلاب» ، داوران این بخش معرفی شدند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، با پایان مرحله نهایی داوری بخش داستان «دوازدهمین جشنواره بین‌المللی شعر و داستان انقلاب» داوران این بخش از رویداد مذکور معرفی شدند.

به این‌ترتیب اعلام شد در دوازدهمین جشنواره بین المللی شعر و داستان انقلاب که اختتامیه آن بهمن ۹۹ برگزار خواهد شد، ۶ نفر از نویسندگان کشور به داوری آثار بخش داستان پرداخته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این‌دوره از جشنواره مذکور که حسینعلی جعفری دبیری بخش داستان آن را برعهده دارد، مصطفی جمشیدی، شهریار زمانی و محمدرضا شرفی‌خبوشان در بخش داستان بزرگسال، عبدالرحمان اونق، شهرام شفیعی و هادی خورشاهیان در بخش داستان نوجوان، آثار راه یافته به مرحله نهایی بخش داستان را داوری کردند.

بخش داستان این‌جشنواره با موضوعات رویدادهای سال‌های پیش از انقلاب و روزهای پیروزی انقلاب و پس از آن تا امروز همچون دفاع مقدس، کودتای نوژه، حادثه طبس، منافقین، فتنه‌ها و ترورها، خیزش سال ۴۲ و تبعید امام، کودتای سال۳۲، دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی، نقش و جایگاه انقلاب اسلامی در رهبری، وحدت، انسجام ملی و همراهی با جریان‌های استکبارستیز جهان با تأکید بر هویت اسلامی، مقاومت (با رویکرد ستم‌ستیزی، مبارزه با استکبار جهانی و ...) و در دو بخش رمان و داستان کوتاه اعلام فراخوان شده بود.

انتهای پیام/4028/

منبع: آنا

کلیدواژه: ادبیات داستانی جایزه ادبی هادی خورشاهیان جشنواره ادبی مصطفی جمشیدی حسینعلی جعفری جشنواره شعر و داستان انقلاب شعر و داستان انقلاب دوازدهمین جشنواره بخش داستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۸۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوران در صدور حکم صبوری و طمانینه پیشه کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدحسین علوی عصر شنبه در آئین تحلیف داوران حرفه ای در استان اردبیل اظهار کرد: امروز شاهد برگزاری مراسم تحلیف ۱۰ داور حرفه ای و ادای سوگند آنان برای شروع کار هستیم.

وی با اشاره به اینکه امر داوری حکمیت بین طرفین دعواست، خاطرنشان کرد: همانطور که قاضی حکم صادر می کند داوران نیز باید در صدور حکم به صورت علمی و با جدیت وارد شوند.

رییس مرکز توسعه حل اختلاف استان اردبیل قضاوت را احیای حق و ابطال باطل دانست و افزود: داوران باید در این راه مسیر با دقت و آرامش وارد شده با تاسی به قرآن که در آن به حکمیت تاکید شده است در داوری صبوری پیشه کنند.

حجت الاسلام علوی اهمیت شغل داوری و حکمیت را یادآور شد و بیان کرد: امر تحلیف اتفاق جدیدی نیست و در تمامی ادیان و نظام ها شاهد سوگند پزشکان و جامعه وکلا و داوران هستیم.

وی مراسم تحلیف را جمعی مقدس با نیت و قصد الهی توصیف کرد و افزود: خواسته ما از داوران پایبندی به ادای سوگندشان است.

رییس مرکز توسعه حل اختلاف استان اردبیل با تاکید بر اینکه داوران نباید در اجرای حکم سریع و شتابزده عمل کنند، اظهار کرد: اولویت و دغدغه اول شما سازش بین طرفین دعوی است که داوران نیز باید به این امر پایبند باشند.

در پایان این مراسم داوران با قرائت سوگندنامه ادای سوگند کرده و ابلاغ داوری حرفه ای خود را دریافت کردند تا به صورت رسمی کار خود را شروع کنند.

کد خبر 6096638

دیگر خبرها

  • علیرضا فغانی در کنار داوران بین المللی فوتبال ایران
  • معرفی رییس شورای سیاستگذاری دوازدهمین دوسالانه ملی سرامیک ایران
  • رئیس شورای سیاست‌گذاری دوازدهمین دوسالانه ملی هنر سرامیک ایران معرفی شد
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه قائم‌شهر معرفی شد
  • چهار روز تا مرحله دوم انتخابات مجلس در خرم آباد
  • کسب رتبه برتر در جشنواره ملی شعر دوست من کتاب
  • پایان داوری آثار نخستین جشنواره هنری «گنجینه مِهر»
  • داوران در صدور حکم صبوری و طمانینه پیشه کنند
  • معرفی فینالیست‌های والتر اسکات ۲۰۲۴
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد