Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سیدمرتضی بختیاری روز چهارشنبه در حاشیه آیین بهره‌برداری از ۱۱۵ واحد مسکن مهر مددجویان دهلران افزود: امسال ۴۳ هزار واحد مسکونی برای مددجویان در کشور کلنگ‌زنی که از این تعداد ۱۲ هزار و ۵۰۰ واحد در کشور تحویل مددجویان شده است.

وی یکی از برنامه‌های کمیته امداد در کنار اشتغال و خودکفایی را بحث مسکن مددجویان عنوان کرد و یادآور شد: ۲ هزار واحد مسکن سهم استان ایلام است که قرار است بنیاد مسکن ۹ ماهه تحویل دهد و تسهیلات آنها از طریق کمیته امداد و سازمان برنامه بودجه تخصیص می‌دهد و بنیاد مسکن نیز برای هر واحد ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) از کلنگ‌زنی ۳۰۰ واحد مسکن برای مددجویان استان ایلام در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت خبر داد و گفت: این ۳۰۰ واحد هم توسط کمیته امداد و خیرین و سازمان برنامه و بودجه تکمیل می‌شوند.

بختیاری افزود: در کشور ۲۱۹ هزار خانوار مددجوی مستاجر داریم که با توجه به تلاش‌ها، رایزنی‌ها و برنامه‌ریزی‌ها بنا داریم مددجوی تحت حمایت با اولویت یتیم‌ها و خانوارهای سه نفر به بالای مستاجر در سراسر کشور نداشته باشیم.

وی اظهار داشت: در هر استان طبق مصوبه و مجوز بانک مرکزی یک صندوق ولایت داریم که در مجوع ۳۳ صندوق ولایت در کشور وجود دارد.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به  ۶۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال در سال جاری، گفت: با این تسهیلات برای ۲۰۰ هزار نفر شغل ایجاد خواهد شد.

بختیاری افزود: سال گذشته در استان ایلام برای اشتغال چهار هزار نفر، هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه بکار گرفته شد.

وی یادآور شد: امسال برنامه پنج هزار شغل در استان ایلام با تسهیلات هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال پیش‌بینی شده است که اگر تا آذرماه محقق شود تسهیلات بیشتر برای اشتغال بیشتر به استان اختصاص داده می‌شود.

وی در خصوص آمار خودکفایی توسط کمیته امداد در کشور نیز گفت: از سال ۷۴ تا سال ۹۷ بیش از ۷۰۰ هزار خانوار بخاطر خودکفایی از حمایت امداد خارج شده‌اند که اگر این آمار همچنان تحت حمایت بودند باید سالانه ۳۰ هزار میلیارد ریال مستمری به آنها پرداخت می‌شد.

وی توانمندسازی را از ماموریت‌های کمیته امداد برشمرد و افزود: اشتغال، مسکن و نهادینه کردن فرهنگ کار و تلاش و روی پای خود ایستادن از ارکان توانمندسازی است که رکن سوم موجب موفقیت ۲ رکن دیگر می‌شود.

وی با اشاره به بهره‌برداری از ۱۱۵ واحد مسکن مددجویان دهلران گفت: مددجوی فاقد مسکن در شهر دهلران نداریم و در اینجا از حمایت استاندار ایلام، فرماندار دهلران، ائمه جمعه،سپاه پاسداران، بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) قدردانی می‌کنم.

به گزارش ایرنا، رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) امروز چهارشنبه ۲۳ مهرماه در سفری ۲ روزه وارد استان ایلام شد.

سیدمرتضی بختیاری به منظور افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های عمرانی و مددکاری این نهاد به استان ایلام سفر کرده است.

علاوه بر افتتاح طرح ۱۱۵ واحدی مسکن مددجویان شهرستان دهلران، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، بازدید از منازل شماری از مددجویان و افتتاح چند واحد مسکونی مددجویی در سرابله و چرداول از برنامه‌های سفر رییس کمیته امداد به این استان است.

افتتاح همزمان ۱۵ مرکز نیکوکاری، بازدید از طرح‌های اشتغالزایی موفق مددجویان و دیدار با چند مددجوی زیر پوشش از جمله برنامه‌های روز دوم سفر رییس کمیته امداد کشور به این استان

است.

برچسب‌ها ایلام سید مرتضی بختیاری مددجوی کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی مسکن مهر دهلران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام سید مرتضی بختیاری مددجوی کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی مسکن مهر دهلران ایلام سید مرتضی بختیاری مددجوی کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی مسکن مهر دهلران اخبار کنکور کمیته امداد امام خمینی رییس کمیته امداد میلیارد ریال استان ایلام واحد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۸۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۳۶۲۷ دستگاه لوازم سرمایشی وگرمایشی میان مددجویان کمیته امداد

به گزارش جام جم و به نقل از سایت خبری کمیته امداد، عباس روشن مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر اعلام کرد: از ابتدای سال  1402 نیازسنجی لازم در بین مددجویان این استان انجام و اقدام به تامین و توزیع کالاهای ضروری میان آنها شد که عمده ترین آنها شامل کولر گازی ، یخچال ، مخزن آب و فرش بوده است.   مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر ضمن تقدیر از مساعدت های نوع دوستانه نیکوکاران درزمینه کمک به  تامین لوازم ضروری مددجویان بیان داشت :50 درصد از اعتبارات هزینه شده در این زمینه از اعتبارات دولتی و 50 درصد دیگر نیز از محل کمک های مردمی و مساعدتهای انسان دوستانه هم استانی های عزیز بوده است.   روشن در ادامه افزود:  باعنایت به قرار گرفتن در آستانه فصل گرما در سال جاری تامین تعداد 1200 دستگاه کولرگازی در دستور کار این استان قرار گرفته که با همیاری و همکاری سپاه پاسداران استان  تا پایان اردیبهشت ماه جاری تحویل مددجویان معزز خواهد گردید.

دیگر خبرها

  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان+فیلم
  • برنامه ریزی برای ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در استان همدان
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه
  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی
  • توزیع ۳۶۲۷ دستگاه لوازم سرمایشی وگرمایشی میان مددجویان کمیته امداد
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  •  رشد ۴۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در نطنز