Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه سوانزی قصد دارد قبل از بسته شدن کامل پنجره نقل و انتقالاتی هری ویلسون، وینگر تیم فوتبال لیورپول را به خدمت بگیرد.  

لیورپول نیز با جدایی بازیکن ۲۳ ساله خود مخالفتی ندارد، اما چندی قبل پیشنهاد ۱۲ میلیون پوندی برنلی را رد کرد. با این حال مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس اکنون قصد دارد با قراردادی قرضی ویلسون را به تیم دیگری منتقل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

سادیو مانه به ویروس کرونا مبتلا شد

براساس گزارش سایت گل، ۳ باشکاه دیگر خواهان جذب این بازیکن هستند و ویلسون قصد دارد به تیمی برود که در آن فرصت کافی برای بازی داشته باشد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه لیورپول لیگ برتر انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۸۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد ضد بارسای ناپولی: فکر جدایی را هم نکن!

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی می‌خواهد به هر قیمتی شده ستاره‌اش خویچا کواراتسخلیا را حفظ کند و مدیران باشگاه ایتالیایی قصد دارند این هفته با ایجنتش ماموکا جوگلی ملاقات کنند تا پیشنهاد تمدید جدیدی را به او منتقل کنند. پیشنهادی که باعث می‌شود او فکر جدایی و انتقال به بارسا را از سر خارج کند.

کالچو مرکاتو گزارش می‌دهد که ناپولی می‌خواهد قرارداد کواراتسخلیا را برای دو سال دیگر تمدید کرده و دستمزد او را سه برابر کند. وینگر گرجستانی که تا 2027 قرارداد دارد، در هر فصل 1.5 میلیون خالص درآمد دارد و دستمزد او به 4.5 میلیون یورو در سال می‌رسد، اگرچه هدف این فوتبالیست افزایش حقوق به 5 میلیون یورو در هر سال است.

در بارسا منتظر چراغ سبز لالیگا در قضیه فرپلی مالی هستند و اگر آن را دریافت نکنند، برابری با پیشنهاد ناپولی غیرممکن خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بعد از موافقت حماس، رسیدن به آتش‌بس «چند روز» طول می‌کشد
  • ختافه به دنبال تمدید قرارداد قرضی میسون گرینوود
  • یک آسیایی گزینه لیورپول برای جایگزینی صلاح
  • راه حل بارسلونا برای مشکل دقایق بازی ویتور روکه
  • موافقت مجدد مقامات سوئد با هتک حرمت قران مجید
  • موافقت کریستیانو رونالدو با رودیگر؛ 5 بازیکن برتر تاریخ رئال مادرید! / عکس
  • مایکل اولیسه، نامی محبوب در اولدترافورد و آنفیلد
  • عکس| ناراحتی یک پرسپولیسی؛ جدایی نزدیک است!
  • اولین دستیار کلوپ ساز جدایی از لیورپول کوک کرد
  • پیشنهاد ضد بارسای ناپولی: فکر جدایی را هم نکن!