Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته نظارت بر طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار استان گلستان با حضور بی باک مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و غیناقی مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری و مدیران جهاد دانشگاهی در این اداره کل برگزار شد .

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ موسی بی باک گفت: اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی به عنوان ناظر طرح توانمندسازی اقتصادی بانوان سرپرست خانوارضمن بررسی وضعیت قبلی و فعلی اشتغال متقاضیان و خدماتی که توسط جهاددانشگاهی و پیشران ها ارائه شده است کلیه جوانب امر را مورد پایش قرار میدهد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود : تمرکز بر شبکه سازی و تکمیل زنجیره ارزش مشاغل و اتصال به بازار های استانی و ملی از ضرورت های اصلی این طرح است .

مدیر کارآفرینی و اشتغال تصریح کرد: از ظرفیت و مشارکت خیران در تأمین تجهیزات و مواد اولیه و سایر فرآیندموثر در اجرای بهینه این طرح استفاده خواهیم نمود.

در ادامه غیناقی مدیر کل دفتر اموربانوان و خانواده استانداری گفت : این طرح با رعایت چارچوب مفاد موافقتنامه مشترک فی مابین معاونت امورزنان ریاست جمهوری و وزارت تعاون ، کار ورفاه اجتماعی، جهاد دانشگاهی و با تعامل خوب دستگاه های اجرایی و تشکل هایمرتبط در استان اجرایی شد .

او ضمن تأکید بر استمرار این طرحافزود : اجرای طرح توانمند سازی اقتصادی بانوان سرپرست خانوار موجب بهبودمعیشت و افزایش رفاه و پایداری اشتغال زنان سرپرست خانوار خواهد شد .

در این کمیته مدیران جهاد دانشگاهیبا ارائه گزارش مبسوطی از فرآیند اجرای طرح توانمند سازی اقتصادی زنانسرپرست خانوار در استان گلستان ، تأثیر گذاری این طرح در پایداری اشتغالزنان تأکید داشتند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زنان زنان سرپرست خانوار سرپرست خانوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۸۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۵ هزار نفر در خوزستان آموزش‌های مهارتی را در محیط کار واقعی فرا گرفتند

شهرام ملایی هزاروندی گفت: آموزش‌های مهارتی در قالب ۹۲۸ هزار و ۲۵۹ نفرساعت در واحدهای پذیرنده پادگان، بنگاه‌های اقتصادی و زندان ارایه شده که این آموزش‌ها در محیط کار واقعی برای ۲ هزارو ۷۰۷ نفردر پادگان، ۲ هزار و ۵۱۶ نفر در بنگاه‌های اقتصادی و ۲۶۶ نفر در زندان اجرا شد.

او با اشاره به اینکه آموزش‌های محیط کار واقعی بیشتر در حوزه صنعت است، افزود: آشنایی مهارت جو با محیط کسب و کار، آماده‌سازی و ایجاد خودباوری در مهارت‌آموز برای ورود به عرصه اشتغال و کارآفرینی، حفظ و پایداری مشاغل سنتی و بومی به ویژه در صنایع دستی و همچنین استفاده از ظرفیت آموزشی و عملی بنگاه‌های اقتصادی از جمله اهداف این طرح است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان با بیان اینکه توسعه مراکز آموزش در محیط کارواقعی با همکاری اصناف کشور یکی از برنامه‌های مهم سازمان در راستای ایجاد اشتغال پایدار است گفت: در این دوره‌ها دانش، مهارت و شایستگی لازم از استادکار به مهارت آموز، هم زمان با فرآیند تولید محصول و ارائه خدمات منتقل می‌شود.

این مقام مسئول ادامه داد: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای از ابتدای دولت سیزدهم در راستای اجرایی کردن بند ۲ سیاست‌های کلی اشتغال و بند پنج سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، طرح "مهارت‌آموزی در محیط کارواقعی " را با رویکرد ایجاد بسترهای لازم برای اشتغال مولد و پایدار در اولویت خود قرار داده است.

۵۵ مرکز دولتی و یک‌هزار و ۵۵۰ آموزشگاه آزاد فنی وحرفه‌ای با مجوز رسمی از اداره کل آموزش فنی وحرفه ای در خوزستان فعال است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • پایه‌گذاری بیش از ۱۰۰۰۰۰ شغل توسط بنیاد علوی در سال جاری
  • چینی‌ها برای ۱۲ هزار نفر در کرمان اشتغال ایجاد کردند
  • مجموعه سپاه همیشه همراه جامعه کشاورزی استان بوشهر است
  • استفاده از ظرفیت بنیاد علوی در توانمندسازی اقتصادی مناطق کمتر توسعه‌یافته
  • زمینه فعالیت مشاغل خانگی را در اصفهان تقویت می‌کنیم
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • بیش از ۵ هزار نفر در خوزستان آموزش‌های مهارتی را در محیط کار واقعی فرا گرفتند
  • رویکرد کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است
  • برگزاری رویداد بین المللی ارائه فرصت های سرمایه گزاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران