Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، اردوی آماده سازی تیم ملی داخل سالن هاکی که از دوشنبه آغاز شده بود و قرار بود به مدت یک هفته در مجموعه ورزشی فجر پارس آباد مغان اردبیل ادامه داشته باشد صبح امروز با مثبت شدن تست کرونای 3 بازیکن ملی پوش تعطیل شد.

بهرام قدیمی رئیس فدراسیون هاکی  در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در رابطه با تعطیل شدن اردوی تیم ملی هاکی اظهار داشت: اردوی تیم ملی از روز دوشنبه با دستور ستاد ملی کرونا در شهر دامغان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته مجددا بازیکنان ملی پوش تست کرونا دادند که متاسفانه آزمایش کرونای 3 بازیکن ملی پوش مثبت اعلام شد و با توجه به اینکه سلامتی بازیکنان کادر فنی از همه چیز برای ما مهمتر است این اردو را تا اطلاع ثانوی کردیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تیم ملی اردو تعطیلی اردبیل تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۹۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی زنان

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از به سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان از 20 تا 24 اردیبهشت ماه در مرکز ملی فوتبال برگزار می شود. به همین منظور مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان اسامی بازیکنان دعوت شده به این اردو را به شرح زیر اعلام کرد:

کیمیا کافی، سارا دیدار (خراسان رضوی)
مریم ایزدپناه ، فهیمه ارزانی (کهکیلویه و بویراحمد)
فاطمه رضایی، سمیه آوج، نرگس خانی (البرز)
غزل مرشدی، نگین نقدی (کرمانشاه)
الهه جاویدان (بوشهر)
مینا ایری (گلستان)
زینب اسماعیلی (مازندران)
راحیل جعفری (فارس)
کیمیا نوری (تهران)
فاطمه شبان، مرضیه فیضی (اصفهان)
سمیرا محمدی، سوینچ سلیمانی (آذربایجان شرقی)
رقیه جلال نسب (خوزستان)
مرضیه نیکخواه، آتنا توفیق (همدان)
کوثر عنبری، روژین تمریان، فاطمه یوسفی، مریم نامی (ایلام)
مائده بیرنگ (گیلان)

دیگر خبرها

  • سینماهای سراسر کشور از عصر جمعه تعطیل است
  • دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی زنان
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • معرفی میزبان پنجمین اردوی تیم ملی امید هاکی
  • پنجشنبه را تعطیل کنید که از نظر فرهنگی و تمدنی مهم است | برای فعالیت اقتصادی هم فضای مجازی و دورکاری هست!
  • مخالفت با تعطیلی شنبه با استدلال ارتباط با یهودی ها جنبه کج فهمی دارد/ ما عملا سه روز از دنیا عقب هستیم / این لج و لجبازی درست نیست
  • مخالفت با تعطیلی شنبه با استدلال ارتباط با یهودی ها جنبه کج فهمی دارد/ ما عملا سه روز از دنیا عقب هستیم / این لج و لحبازی درست نیست
  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • یک ملی پوش والیبال لیگ ملت‌ها را از دست داد