Web Analytics Made Easy - Statcounter

سوینا با همکاری فیلیمو به مناسبت روز جهانی عصای سفید، نسخه ویژه نابینایان سریال «هم‌گناه» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مصطفی کیایی را با صدای گلاره عباسی منتشر می‌کند. خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی سوینا، بعد از استقبال از نسخه توضیح‌دار سریال «دل» در پلتفرم فیلیمو، به مناسبت روز جهانی عصای سفید، دومین همکاری فیلیمو و سوینا، در حوزه سریال با سریال مصطفی کیایی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  طی این همکاری سریال «هم‌گناه» در ۲۴ قسمت ۵۰ دقیقه‏‌ای برای نابینایان توضیح‌دار می‌شود و اولین قسمت آن روز دوشنبه ۲۸مهرماه منتشر خواهد شد.   «هم‌گناه» به قلم محسن کیایی و علی کوچکی است که روایتگر زندگی خانواده صبوری است؛ اما ورود جوانی به این خانواده زندگی همه خانواده را دست‌خوش تغییراتی می‌کند که…   چهره‌هایی، چون پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، محسن کیایی، مسعود رایگان، مهدی پاکدل، پدرام شریفی، حبیب رضایی، هنگامه قاضیانی، رویا تیموریان و احسان کرمی و ... در این سریال ایفای نقش کرده‌اند. بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از معاونت سیما اینجا کلیک کنید متن روایت این سریال را پژمان تیمورتاش، نویسنده و کارگردان سینما نوشته است.   مخاطبان می‌توانند نسخه ویژه نابینایان سریال «هم‌گناه» را روز‌های دوشنبه از فیلیمو دریافت کنند.   انتهای پیام/ برچسب ها: صدا و سیما رسانه ملی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: صدا و سیما رسانه ملی هم گناه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۹۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعۀ ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد

مجموعه ویدئوکتاب‌های بندانگشتی توسط موسسه شمیم و با همکاری انتشارات دال برای کودکان سه تا هشت سال منتشر شد.

به گزارش مشرق، مجموعه ویدئوکتاب‌های بندانگشتی توسط موسسه شمیم و با همکاری انتشارات دال برای کودکان سه تا هشت سال منتشر شد.

این مجموعه به موضوعاتی از قبیل مهارت گوش‌دادن، مهارت نه‌گفتن، کنترل هیجان، عزت نفس، هوش عاطفی، امیدواری، خوش‌بینی، مدیریت خشم و حس ارزشمندی می‌پردازد. مجموعه «ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی» مهارت‌هایی را مورد توجه قرار داده است که منجر به تربیت کودکانی با رشد همه‌جانبه شده و از آن‌ها در افتادن به دام آسیب‌های اجتماعی محافظت می‌کند.

مخاطبان می‌توانند با اسکن کیوآرکدی که در صفحۀ شناسنامۀ کتاب آمده است، انیمیشن کتاب‌ها را نیز در تلفن همراه مشاهده کنند.

این مجموعه در ۹ جلد توسط انتشارات دال منتشر شده و در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • ماجرای «بدل» رضا عطاران در تلویزیون چیست؟
  • ماجرای «بدل» رضا عطاران در تلویزیون چیست؟
  • ماجرای خانواده رضا عطاران در «بدل» چیست؟ / معرفی چهره‌های جدید
  • ماجرای خانواده رضا عطاران در «بدل» چیست؟/ معرفی چهره‌های جدید
  • واکنش به بازی شهاب حسینی در آخرین سریالش
  • درخشش رادیو خراسان جنوبی در سومین جشنواره پژواک
  • فیلیمو هم سریال «حشاشین» را به ساترا حذف کرد
  • حمایت از کارگران رونق تولید و بهره‌روری را ارتقا می‌دهد
  • مجموعۀ ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد
  • تبریک تولد بهرام رادان به سبک محسن کیایی!