Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@23:22:18 GMT

انتشار سریال هم‌گناه برای نابینایان

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۳۸۴۴۹

انتشار سریال هم‌گناه برای نابینایان

نسخه ویژه نابینایان سریال «هم‌گناه» با صدای گلاره عباسی منتشر می‌شود.

به گزارش ایمنا، سوینا با همکاری فیلیمو به مناسبت روز جهانی عصای سفید، نسخه ویژه نابینایان سریال «هم‌گناه» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مصطفی کیایی را با صدای گلاره عباسی منتشر می‌کند.

پیش از این نسخه توضیح‌دار سریال «دل» در پلتفرم فیلیمو، به مناسبت روز جهانی عصای سفید، منتشر شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی این همکاری سریال «هم‌گناه» در ۲۴ قسمت ۵۰ دقیقه‏‌ای برای نابینایان توضیح‌دار می‌شود و اولین قسمت آن روز دوشنبه، ۲۸ مهرماه منتشر خواهد شد.

«هم‌گناه» به قلم محسن کیایی و علی کوچکی است که روایتگر زندگی خانواده صبوری است؛ اما ورود جوانی به این خانواده زندگی همه خانواده را دست‌خوش تغییراتی می‌کند.
بازیگرانی چون پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، محسن کیایی، مسعود رایگان، مهدی پاکدل، پدرام شریفی، حبیب رضایی، هنگامه قاضیانی، رؤیا تیموریان، احسان کرمی و … در این سریال ایفای نقش کرده‌اند.

متن روایت این سریال را پژمان تیمورتاش، نویسنده و کارگردان سینما نوشته است.

مخاطبان می‌توانند نسخه ویژه نابینایان سریال «هم‌گناه» را روزهای دوشنبه از فیلیمو دریافت کنند.

کد خبر 449862

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سریال هم گناه همگناه سریال نمایش خانگی رادیو سوینا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق هم گناه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۸۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف سریال «حشاشین» از تمام سکوهای ایرانی 

شب گذشته دو روز بعد از ابلاغ نظر شورای صدور مجوز ساترا در خصوص ممنوعیت پخش «حشاشین» از سکوهای نمایش خانگی ایران، فیلیمو هم این سریال ضد ایرانی را از روی خروجی خود حذف کرد.

به گزارش مشرق، سامان مراد حسینی سخنگوی مجمع رصتا درباره ممنوعیت نمایش سریال «حشاشین» در ایران توضیح داد: اعلام ممنوعیت نمایش سریال «حشاشین» در ایران توسط ساترا صرفاً از این باب نبود که بخواهیم از مشاهده این اثر توسط مخاطبان ایرانی جلوگیری کنیم بلکه از این جهت هم موضوعیت داشت که در مقابل تولید و انتشار اثری که چهره نادرستی از ایرانی ها نمایش میدهد موضع گیری رسمی کنیم و نشان دهیم که درهای شبکه نمایش خانگی ایران به روی اثر ضد ایرانی باز نیست.

مرادحسینی درباره این موضوع افزود: اگر ساترا راجع به این اثر موضع گیری رسمی نمی‌کرد قطعا سایر بخش‌های حاکمیت نمی‌توانستند اقدامات بعدی را در حوزه دیپلماسی فرهنگی مرتبط با این سریال طراحی و پیگیری کنند.

وی افزود: نکته دیگر در خصوص ممنوعیت انتشار سریال «حشاشین» در ایران این است که در این موضوع خاص شاهد همگرایی نخبگان کشور و دستگاه حاکمیتی ساترا بودیم و این موضوع بیانگر اتحاد ایران در مقابل تولید و انتشار یک سریال خصمانه و ضد ایرانی است.

به گزارش ایسنا، سریال «حشاشین» اخیرا به دلیل آنچه «تحریف تاریخ اسلام» و «ساخت مغرضانه سیاسی» خوانده شده، در پلتفرم‌های کشورمان مجوز انتشار ندارد.

سریال «حشاشین» روایتی درباره حیات و حوادث مرتبط با حسن صباح، بنیان‌گذار دولت اسماعیلیه است.

این سریال توسط عبدالرحیم کمال نوشته شده و توسط پیتر میمی کارگردانی شده است. فیلمبرداری آن دو سال به طول انجامید. قرار بود در ماه رمضان سال گذشته پخش شود و به دلیل فیلمبرداری صحنه‌هایی از سریال در مالتا و قزاقستان، نمایش آن تا امسال به تعویق افتاد.

بر همین اساس در پی منتشر نشدن این سریال از پلتفرم‌های داخلی، مهدی سیفی، مدیرکل نظارت و تطبیق ساترا تاکید کرد که سریال «حشاشین» محصول کشور مصر است و روایت آن از تاریخ اسلام متضمن تحریف‌های فراوانی است که به نظر می‌رسد با رویکرد سیاسی مغرضانه تولید شده است و بنابراین طبق نظر شورای صدور مجوز ساترا انتشار سریال «حشاشین» (The Assassins)، در رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران مورد تایید نیست.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • حذف سریال «حشاشین» از تمام سکو‌های ایرانی
  • حذف سریال «حشاشین» از تمام سکوهای ایرانی 
  • واکنش به بازی شهاب حسینی در آخرین سریالش
  • جرم انتشار عکس جعلی وایرال شده از ترانه علیدوستی و پدرش چیست؟
  • اطلاعات املاک واگذار شده شهرداری تهران منتشر شود
  • سریال قطب شمال اقتباسی از رمان کنت مونت کریستو یا نسخه ایرانی یک سریال ترکی؟
  • پخش سریال حشاشین در ایران ممنوع شد
  • خط و نشان بازیکن سپاهان علیه پرسپولیس + عکس
  • تبریک تولد بهرام رادان به سبک محسن کیایی!
  • جزییات آیین نامه حمل و نقل دارو از طریق سکوهای آنلاین منتشر شد