Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@08:32:50 GMT

نانواهای بوکان نان را به سوپرمارکت‌ها نفروشند

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۳۹۷۱۶

نانواهای بوکان نان را به سوپرمارکت‌ها نفروشند

وریا شیرزاد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نانوایان سطح شهر از فروش نان به سوپرمارکت‌ها منع شده‌اند و همزمان با اجرای این طرح هشت تُن نان لواش بسته بندی از تهران در قالب ستاد تنظیم بازار خریداری شده است.

وی افزود: این مقدار نان روز گذشته توسط اتحادیه خواربارفروشان بوکان در بین سوپرمارکت‌های فعال در سطح شهر توزیع شد و مابقی نیز امروز در میان سوپرمارکتی‌های سطح شهر بوکان توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شرکت خدمات بازرگانی دولتی بوکان اضافه کرد: این نان‌ها با کیفیت عالی، استاندارد و دارای نشان سیب سلامت در تمامی سوپرمارکت‌ها و خواربارفروشی‌ها هر بسته ۳۰۰ گرمی به قیمت ۱۵ هزار ریال توزیع و آنها نیز با قیمت ۱۸ هزار ریال در اختیار مصرف کننده قرار می‌دهند.

وی با بیان اینکه درخواست افزایش سهمیه آرد نانواهای شهرستان نیز به استان ارسال شده است، اظهار داشت: تا زمانی که احساس می‌شود که شهرستان بوکان به این نان احتیاج دارد نان وارد بوکان خواهد شد تا در این زمینه کمبود نداشته باشیم.

"شیرزاد" با اشاره به توزیع یک هزار و ۸۰۰ تُن آرد در بوکان به صورت ماهانه افزود: هم اکنون برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای انجام گرفته که هیچ گونه نگرانی برای تامین آرد وجود ندارد.

وی گفت: تعداد نانوایی‌هایی که در سطح شهرستان که مجوز دریافت سهمیه آرد دارند، ۳۹۲ واحد است که از این تعداد ۶۳ واحد آن نانوایی روستایی و مابقی در شهر فعالیت دارند.

در بوکان ۱۳ واحد سنگک پز، ۳۲ واحد بربری، یک واحد نان فانتزی، ۱۶۸ واحد لواش سنتی، ۱۱۴ واحد لواش ماشینی و یک واحد سایر نان‌های سنتی وجود دارد که در تامین انواع نان شهروندان فعالیت دارند.

بوکان سومین شهر پرجمعیت استان به شمار می‌رود و ۷۰ درصد اشتغال این شهرستان در بخش کشاوری است.

این شهرستان با ۲۵۸ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی و در ۱۹۶ کیلومتری مرکز استان قرار دارد. 

برچسب‌ها آذربایجان غربی بوکان شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی بوکان شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران آذربایجان غربی بوکان شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران اخبار کنکور سوپرمارکت ها سطح شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۹۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع تخم نوغان در ۹ شهرستان گیلان از شنبه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ عدیل سروی با بیان اینکه امسال به دلیل سرمای هوا و آماده نبودن برگ توت، توزیع تخم نوغان با تاخیر اندکی در گیلان انجام می‌شود، افزود: ۱۵ هزار و ۱۵۰ جعبه تخم نوغان از روز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ در استان توزیع می‌شود و پیش بینی شده از این مقدار تخم نوغان، نوغانداران ۵۶۰ تن پیله‌تر ابریشم برداشت کنند. 
وی با اشاره به اینکه توزیع تخم نوغان تا پایان اردیبهشت ادامه دارد، افزود: نوغانداران می‌توانند برای دریافت تخم نوغان از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۷ عصر، به ۱۱ شعبه در شهرستان‌های لنگرود، شفت، لاهیجان، فومن، صومعه سرا، لاهیجان، رشت، بندرانزلی و آستانه اشرفیه مراجعه کنند.
رییس مرکز توسعه نوغانداری کشورگفت: نوغانداران دیگر شهرستان‌ها برای دریافت تخم نوغان باید در ساعات اداری به اداره جهاد کشاورزی شهرستان خود مراجعه کنند.
سروی با بیان اینکه قیمت هر جعبه تخم نوغان ۲۸ هزار تومان اعلام شده، افزود: پارسال نوغانداران گیلانی ۱۴ هزار جعبه تخم نوغان خریداری و ۵۳۰ تن پیله‌تر به بازار عرضه کردند.

دیگر خبرها

  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • آبگیری ٩٠ درصد تالاب قره گل بوکان
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار
  • توزیع تخم نوغان در گیلان
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • ۷۲۷ هزار قرص و داروی خارج از شبکه توزیع در زابل کشف شد
  • جریمه یک واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری
  • اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • توزیع تخم نوغان در ۹ شهرستان گیلان از شنبه