Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@21:35:35 GMT

بنیه معنوی مهم‌ترین ویژگی برتری‌ساز ارتش است

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۴۰۱۴۵

بنیه معنوی مهم‌ترین ویژگی برتری‌ساز ارتش است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی محمدی ظهرچهارشنبه در نشست خبری با بیان اینکه ارتش همواره در شرایط مختلف جامعه در کنار مردم بوده و در حد توان خود به ارائه خدمات پرداخته است، گفت: یکی از نمونه‌های بارز این نوع خدمت‌رسانی را می‌توان در سیل اخیر که مردم استان‌های گلستان و لرستان را گرفتار کرده بود و نیز در زلزله کرمانشاه، به عینه مشاهده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه ارتش در همه عرصه‌ها در کنار مردم بوده و این حضور را وظیفه ذاتی خود می‌داند، افزود: این حضور نه تنها در حوادثی چون سیل و زلزله، بلکه در شرایط امروز کرونایی نیز کاملاً مشهود بود و ارتش توانست اقدامات اثرگذاری را در این زمینه با ضدعفونی کردن و گندزدایی معابر، در توان خود به کادر درمانی کمک کند.

رئیس عقیدتی سیاسی تیپ مستقل ۲۱۶ زرهی زنجان با اشاره به روز ۲۴ مهرماه، روز سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیز تسلیت به مناسبت فرا رسیدن رحلت رسول اکرم (ص) و نیز شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) تصریح کرد: فعالیت سازمان عقیدتی سیاسی در شرایط مختلف، متفاوت بوده و امروز باید قدردان زحماتی که در این عرصه شده است، باشیم.

محمدی با تاکید بر اینکه بعد معنوی همواره و در هر شرایطی از جایگاه ویژه‌ای در ارتش برخوردار بوده است، ادامه داد: برخورداری از همین بنیه معنوی باعث شده است تا نیروهای نظامی ایران اسلامی به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران از برتری قابل توجهی در همه عرصه‌ها برخوردار باشد.

رئیس عقیدتی سیاسی تیپ مستقل ۲۱۶ زرهی زنجان با بیان اینکه وجود جایگاه ارزشمند معنویت در ارتش باعث شده است تا رهبر فرزانه انقلاب از ارتش به عنوان شجره طیبه و نیز ارتش حزب‌اللهی یاد کنند، اظهار کرد: ارتش در دوران جنگ تحمیلی که هشت سال به طول انجامید، ۴۸ هزار شهید را تقدیم نظام و انقلاب کرد و امروز نیز در سایر جبهه‌ها مشغول خدمات‌رسانی است.

محمدی با بیان اینکه نقش فرماندهان ارتش در حفظ تمامیت ارضی کشور بر کسی پوشیده نیست، ابراز کرد: روحیه شهادت‌طلبی در نیروهای ارتشی همواره در رأس بوده و این موضوع را به عینه می‌توان در دوران بعد از جنگ تحمیلی نیز به تقدیم شهدای بسیار به نظام مقدس جمهوری اسلامی مشاهده کرد که همه این موارد حاکی از وجود پیوند ناگسستنی بین ارتش با نظام و انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه ارتش با برخورداری روحیه ایثارگری توانسته است خدمات تاثیرگذار خود را در عرصه‌های مختلف به منصه‌ظهور بگذارد، خاطرنشان کرد: ارتش وابسته به هیچ حزب، جریان و گروهی نیست، آگاهی‌دهی به نیروها با استفاده از اساتید مجرب از برنامه‌های عقیدتی سیاسی است.

کد خبر 5048284

منبع: مهر

کلیدواژه: علی محمدی ارتش سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ویروس کرونا اربعین 99 شیراز اربعین حسینی آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر گرگان مجلس شورای اسلامی شهرکرد کرمانشاه ستاد ملی مقابله با کرونا شهدای مدافع حرم سیستان و بلوچستان عقیدتی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۰۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان

ایسنا/لرستان مسئول عقیدتی سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: همزمان با هفته معلم از ۸ تا ۱۴ اردیبهشت‌ماه تحت عنوان هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده که ۴۰۰ برنامه برای اجرا در این هفته در نظر گرفته شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین فرشاد رواد امروز، ۸ اردیبهشت ماه، در جمع خبرنگاران که به‌مناسبت هفته عقیدتی ‏سیاسی برگزار شد، اظهار کرد: همزمان با هفته معلم از ۸ تا ۱۴ اردیبهشت ماه هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده که ۴۰۰ برنامه برای اجرا در این هفته در نظر ‏گرفته شده است.‏

وی ادامه داد: از جمله برنامه‌های این هفته می‌توان به دیدار اقشار و فرماندهان با ائمه ‏جمعه تمام شهرهای استان، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا در سراسر استان، دیدار ‏با خانواده شهدا و برگزاری همایش‌های بزرگداشت هفته عقیدتی در همه نواحی مقاومت ‏بسیج اشاره کرد.‏

رواد بیان کرد: همچنین مراسم زنگ سپاس از معلم در سطح مدارس منتخب استان با ‏همکاری بسیج فرهنگیان، بسیج دانش‌آموزی و آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.‏

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: برگزاری کرسی‌های ‏آزاداندیشی بین دانشجویی و حوزه‌های علمیه، اعلام فراخوان مقاله در سطح دانشگاه‌ها و ‏حوزه‌ها، برگزاری نشست‌های علمی در کانون‌های برتر و برگزاری همایش فریاد مطهر ‏در آخرین روز از این هفته با حضور طیف گسترده بسیجیان در نماز جمعه ۱۴ اردیبهشت ‏ماه از جمله برنامه‌های شاخص ما در این هفته است.‏

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • محفلی به یاد مربیان شهید سپاه فجر فارس
  • قدردانی از مربیان عقیدتی سیاسی
  • تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه
  • عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم است
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • آغاز هفته عقیدتی سیاسی
  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان