Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شستا از افزایش سرمایه ۶۰۰۰ هزار میلیارد تومانی خبر داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، امروز چهارشنبه ۲۳ مهرماه، مجمع عمومی سالیانه شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی با نماد بورسی شستا صبح امروز برگزار شد. در این جلسه مدیرعامل شستا (محمد رضوانی فر) با بیان مطلب بالا گفت: برنامه افزایش سرمایه شستا از محل اندوخته ۶۲۰۰ میلیارد تومانی و تخصیص سهام جایزه به سهامداران است، البته هنوز تاریخ دقیقی برای آن مشخص نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: بازارگردانی نماد شستا در یکی دو روز اخیر تعیین تکلیف شده است و نماد به زودی بازگشایی می شود.

مدیرعامل شستا با اعلام بورسی شدن رایتل خبر داد: این شرکت از زیان به سود خالص ۱۳۰ میلیارد تومانی رسیده است و به زودی مقدمات عرضه اولیه آن فراهم خواهد شد.

وی همچنین گفت: چهارشنبه هفته آینده جلسه پذیرش سیمان آبیک برگزار خواهد شد. همچنین، در مجمع سالانه شستا اعلام شد که ستاره خلیج فارس ظرف سه الی چهار ماه آینده عرضه اولیه خواهد شد.

شایان ذکراست: در این مجمع پس از تصویب صورت‌های مالی و انجام سایر تشریفات مجامع بورسی به ازای هر سهم ۱۲۰ تومان سود تقسیمی در نظر گرفته شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سرمایه سرمایه گذاری سهام بورس شستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۰۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورل: تنها راه‌حل مناقشه اسرائیل و فلسطین تقسیم زمین است

به گزارش صدای ایران از ایسنا، «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا که در ریاض به سر می‌برد، اعلام کرد: تنها راه‌حل مناقشه اسرائیل و فلسطین، تقسیم زمین است.

به نقل از یورونیوز، رئیس دیپلماسی اروپا در جریان نشست مجمع جهانی اقتصاد در ریاض با همتای سعودی خود دیدار کرد.

در این دیدار، فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان گفت: حتی اگر آتش‌بس در غزه حاصل شود، ما همچنان باید با پیامد‌های درگیری نه‌تن‌ها در غزه بلکه در کرانه باختری رود اردن، فراتر از آن، در منطقه خود مواجه شویم.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز گفت: انتظار می‌رود چندین کشور اروپایی تا پایان ماه مه آینده کشور فلسطین را به رسمیت بشناسد.

بورل اظهار کرد: به من گفتند که جغرافیا دیگر مهم نیست. در اوکراین، جنگ برای سرزمین است و اینجا در غزه و فلسطین، جنگ برای سرزمین است، دو طرف برای یک سرزمین می‌جنگند و تنها راه‌حل این است که آن را به اشتراک بگذارند.

دیگر خبرها

  • قهرمانی زود هنگام مسی‌در روز تقسیم امتیازات/ تلاش پرواز برای بقا
  • بورل: تنها راه‌حل مناقشه اسرائیل و فلسطین تقسیم زمین است
  • جزئیات مهم از افزایش سرمایه سنگین نماد‌های بورسی
  • پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون تومانی به مددجویان
  • تقسیم استان تهران به دو استان شرقی و غربی در حال پیگیری است
  • تنها راه برای جلوگیری از درگیری در فلسطین اشغالی، تقسیم اراضی است
  • پایتخت تقسیم می شود؟
  • اگر برای خرید کشنده فاو در بورس تردید دارید، این مقاله را بخوانید
  • بودجه گروگان بورسی‌ها
  • بودجه گروگان بورسی‌ها/زنگنه:کاهش معافیت‌های مالیاتی بدعت است