Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@12:51:48 GMT

احتمال بسته شدن درهای بهشت زهرا(س)

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۴۰۶۱۵

احتمال بسته شدن درهای بهشت زهرا(س)

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) با اشاره به اینکه شیفت کاری بهشت زهرا دو برابر شده است، گفت: شهروندان فقط برای تدفین بستگان درجه یک به بهشت زهرا مراجعه کنند.

به گزارش ایمنا، سعید خال درباره محدودیت‌های جدید در بهشت زهرا (س)، اظهار کرد: با توجه به شیوع مجدد بیماری کرونا در موج سوم و اعلام‌های رسمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر افزایش چشمگیر بیماری به لحاظ افزایش تعداد بیماران و فوتی‌ها، سازمان بهشت زهرا تمهیدات ویژه‌ای را در نظر گرفته است و از خانواده متوفیان درخواست می‌شود که صرفاً جهت کار مهم تدفین و به تعداد محدود به بهشت زهرا مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: درهای بهشت زهرا صرفاً بر روی خانواده‌های متوفی باز خواهد بود و تنها پذیرای بستگان درجه یک خواهد بود.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) با اشاره به حضور تعداد زیادی از مردم در روزهای تعطیل در بهشت زهرا (س) از شهروندان درخواست کرد: در تعطیلات پیش رو (پنجشنبه، جمعه و شنبه) به هیچ وجه در بهشت زهرا تردد نداشته باشند حتی حکم قضائی لازم را گرفته ایم و اگر نیاز باشد درهای بهشت زهرا را مانند گذشته خواهیم بست.

وی گفت: مردم تنها برای کار ضروری تدوین در بهشت زهرا حاضر شوند و این اقدام هم حتماً با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شود چراکه اکنون شرایط بسیار نگران کننده است و نظیر این شرایط را تاکنون نداشته ایم.

خال با بیان اینکه در صورت همکاری مردم خدمات رسانی مختل نمی‌شود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر شیفت کاری بهشت زهرا دو برابر شده است و امکانات به مقدار دو برابر لازم برای انجام کار تدوین وجود دارد این پیش بینی‌ها در سازمان بهشت زهرا انجام شده و از مردم می‌خواهیم که همکاری لازم را داشته باشند.

منبع: فارس

کد خبر 449904

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر شهر بهشت زهرا ویروس کرونا کرونا در ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سازمان بهشت زهرا بهشت زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۰۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از پروژه‌های سازمان نوسازی شهر تهران

وزیر کشور از چند پروژه‌های سازمان نوسازی شهرداری تهران در منطقه ۱۸ بازدید کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، احمد وحیدی، وزیر کشور به همراه استاندار و معاون عمرانی استانداری تهران از آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) و شن چاله ها در منطقه 18 بازدید کرد.

️وی در این بازدید ضمن تقدیر از مجریان پروژه، در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی، رفع معارضین و عملیات عمرانی این پروژه ها قرار گرفت.

️گفتنی است پروژه های عمرانی سازمان نوسازی علاوه بر تولید مسکن، بازآفرینی و تبدیل تهدیدات شهری به فرصت هاست و در همین راستا باغ راه راه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها بازآفرینی طبقه فوقانی تونل قطار راه آهن تهران تبریز است که از سالیان متمادی موجب انفصال شمال و جنوب این خط آهن شده بود و اینک با احداث پروژه های مورد نیاز اهالی ضمن ایجاد پیوستگی شهری موجب توزیع عادلانه امکانات شهری در مناطق ١٧ و ١٨ تهران خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احتمال وقوع بارش‌های جدید در استان یزد
  • ایمن سازی سازه‌های آبی و خاکی و ساختمان‌های غیرایمن با سرعت پیگیری شود
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود
  • هشدار سازمان هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید
  • بازدید وزیر کشور از پروژه‌های سازمان نوسازی شهر تهران
  • هشدار هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید در برخی استان ها
  • هشدار سازمان هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید در برخی استانها
  • بسته‌های تشویقی ساخت‌وساز برای بافت‌های فرسوده پیگیری شود
  • کاروان خودروهای شوتی در دشتستان توقیف شد