Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی‌بابا از تمدید همکاری با هلال احمر برای اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم خبر داد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی علی‌بابا، این ارائه دهنده خدمات آنلاین گردشگری از ابتدای سال 98 همکاری خود با هلال احمر را برای اعزام تیم‌های پزشکی برای سرکشی و کمک‌رسانی درمواقع بحران شروع کرد و این همکاری برای آینده نیز تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالانه ده‌ها نیروی متخصص و داوطلب توسط هلال احمر روانه مناطق محروم، سیل‌زده یا زلزله زده می‌شوند. این تیم ‌ها معمولا شامل پزشکان‌، پرستاران‌، ماماها، و پیرا پزشکان هستد که جهت سرکشی و کمک‌رسانی رایگان و داوطلبانه راهی نقاط مختلف کشور می‌شوند. بسیاری از مناطق تحت پوشش کاروان‌های سلامت هلال احمر فاقد پزشک یا خانه سلامت هستند و دسترسی به آن‌ها از طریق مسیر‌های صعب العبوری امکان‌پذیر است.

شرکت سفر‌های علی‌بابا در راستای مسئولیت اجتماعی خود از سال 98 اقدام به فراهم‌سازی خدمات پروازی تیم‌های اعزامی کرد و تا به امروز توانسته حدود 200 فقره پرواز را برای جابه‌جایی تیم‌های پزشکی هلال احمر ارائه دهد. گفتنی ‌است تا کنون بیشتر این پرواز‌ها جهت ارائه خدمات به مناطق استان سیستان و بلوچستان بود.

روابط عمومی سفرهای علی‌بابا در این باره گفت « در بحران‌هایی همچون سیل بهار و زمستان 98 نیز توانستیم در امر امدادرسانی در کنار هلال احمر باشیم. برای ادامه خدمت‌رسانی در آینده چه در شرایط بحران و چه موارد غیر این تفاهمنامه تمدید شد و امیدواریم نقشی موثر در خدمت‌رسانی بهتر به هموطنانمان داشته باشیم».

مدیر روابط عمومی علی‌بابا در ادامه، توضیحانی در خصوص واحد مسئولیت اجتماعی این شرکت ارائه داد: «واحد مسئولیت اجتماعی علی بابا، واحدی مجزاست و یکی از مهمترین پروژه های آن، موسسه سیمرغ است که هدف دارد برند ملی مسئولیت اجتماعی در حوزه صنعت سفر باشد و با همراهی تمام شرکتهای فعال در این حوزه، تجربه شایسته از سفر را برای تمام اقشار جامعه فراهم نماید». وی با تأکید بر این که تمرکز این موسسه در حال حاضر عمدتا بر تأمین سفرهای درمانی برای کودکان بیمار خانواده های نیازمند است، می‌افزاید: «از آنجا که اعزام تیمهای پزشکی هلال احمر نیز در راستای موضوع سلامتی کودکان قرار دارد، این موسسه در تفاهمنامه میان علی بابا و هلال احمر، هماهنگی های لازم و عاملیت اجرایی را بر عهده داشت».

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مسئولیت اجتماعی هلال احمر علی بابا تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۰۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات گردشگران گم‌شده در جنگل‌های خلیل‌شهر بهشهر

مدیرعامل هلال احمر مازندران گفت: گردشگرانی که روز گذشته در جنگل‌های خلیل‌شهر بهشهر گم شده بودند، به همت گروه امدادی هلال احمر پیدا شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی هلال‌احمر مازندران؛ غلامعلی فخاری از پیدا شدن افراد گمشده در جنگل‌های خلیل‌شهر خبر داد.

مدیرعامل هلال‌احمر مازندران در تشریح این خبر گفت: ماجرای گم شدن چند گردشگر در جنگل‌های خلیل‌شهر در روز پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات مازندران اعلام شد.

وی افزود: پس از دریافت این گزارش تیم امدادی از پایگاه پاسند شعبه بهشهر به محل مورد نظر اعزام و پس از یک ساعت جست و جو، موفق به پیدا کردن گردشگران شد و پس از هماهنگی لازم آنها را به محل امن انتقال داد.

نوجوان ناپدید شده در جنگل‌های رامسر هم پیدا شد

مدیرعامل هلال‌احمر مازندران از پیدا شدن کوهنورد نوجوانان در منطقه قله بند رامسر نیز خبر داد و گفت: خبر گم‌شدن نوجوان مفقود شده نیز در روز پنجشنبه 6 اردیبهشت 1402 به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات مازندران اعلام شد.

 فخاری افزود: پس از دریافت این خبر تیم امدادی به منطقه اعزام شد و پس از دو ساعت جست‌وجو، نوجوان را پیدا کرد و به محل امن انتقال داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه مهاباد نجات یافت
  • کودک ۲ ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد نجات یافت
  • جان‌باختن یک نفر در حادثه سقوط به دره در دزپارت
  • نجات گردشگران گم‌شده در جنگل‌های خلیل‌شهر بهشهر
  • لحظات حساس از نجات نوزاد ۳ روزه توسط اپراتور هلال احمر قم
  • لحظات حساس از نجات نوزاد ٣ روزه توسط اپراتور هلال احمر قم + فیلم
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق
  • نجات جان نوزاد توسط اپراتور هلال‌ احمر + فیلم | نوزاد دو روزه نفس نمی‌کشید!
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی