Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@00:47:19 GMT

چالش‌های کسب و کار شهرستان دزفول بررسی شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۴۱۱۴۲

چالش‌های کسب و کار شهرستان دزفول بررسی شد

به گزارش ایرنا یکی از کارآفرینان دزفول روز چهارشنبه در این همایش در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه دزفول افزود: در راستای رفع مشکلات کسب و کار، پژوهش‌هایی در حوزه‌های تولید، صنعت، مراکز خصوصی و عارضه‌های آنها انجام شده است.
مهدی دیاحسین افزود: جای شتاب دهنده کسب و کار در دزفول خالی بود که این شتاب دهنده با ۲۰ نفر پرسنل راه اندازی شده و خدمات خوبی به کسبه، بازاریان، صنعتگران و شرایط بحرانی و بی‌ثباتی ارائه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی ادامه داد: این شتاب دهنده کسب و کارهای سنتی را شناسایی و آنها را با توجه به چالش‌های موجود مدرن می‌کنند. 
این کارآفرین با بیان اینکه شتاب دهنده فقط برای کسب و کارهای کوچک و نوظهور صدق نمی‌کند   اظهارداشت: بسیاری از کسب و کارهای سنتی هنوز وارد فضای مجازی نشده‌اند و اعتقادی به آن ندارند.

وی افزود: در حوزه صنعت دزفول هیچ پایگاه اطلاع‌رسانی که تولیدکنندگان یا اصناف را معرفی کند وجود ندارد لذا سامانه‌ای با همکاری سازمان صمت و شرکت شهرک های صنعتی دزفول در حال راه اندازی است.
دیاحسین گفت: هنوز برخی افراد به دنبال اشتغال در ادارات دولتی هستند در حالی که باید فرهنگ کارآفرینی را توسعه داد و توسط بخش خصوصی از آنها حمایت کرد.
وی جلوگیری از فرار مغزها از دزفول، کمک به توسعه اقتصادی خوزستان و توسعه صنایع تبدیلی، کمک به ساختن نوپاهایی در کلاس جهانی، پر کردن فاصله بین کارآفرینان دانشگاه ها، صنعت و بازار را از جمله چشم اندازهای این شتاب دهنده دانست و گفت: با وجود تولید محصولات کشاورزی مرغوب در دزفول، به علت نبود صنایع تبدیلی این محصولات به دامغان، اصفهان و سایر مناطق ارسال و پس از فرآوری دوباره وارد هاپیرمارکت‌های این شهرستان می‌شوند در حالی که باید با توسعه صنایع تبدیلی و ایجاد اشتغال این مشکل را رفع کرد.
وی افزود: تامین قطعات معادن و صنایع و نبود تبلیغات کافی از جمله عارضه های تولید در دزفول است که باید به آنها پرداخته شود ضمن اینکه تولیدکنندگان آگاهی کافی نسبت به مسائل حقوقی کسب و کار ندارند.

در این همایش، مباحث حقوقی پولی و بانکی نیز توسط متخصص و پژوهشگر گروه حقوقی پولی و بانکی برهان اکسین برای تولید کنندگان و صنعتگران بیان شد.

در این همایش از شرکت های سریر پلاست، کارتن محمد، پلیمر پیشه جنوب، آوان طب و  شرکت صنایع غذایی نگین دز به عنوان کارآفرینان برتر سال ۹۸ در دزفول قدردانی شد.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت دزفول خوزستان بهبود فضای کسب و کار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت دزفول خوزستان بهبود فضای کسب و کار وزارت صنعت معدن و تجارت دزفول خوزستان بهبود فضای کسب و کار اخبار کنکور شتاب دهنده کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۱۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت خودرو از تهران کشف در میرجاوه

 سرهنگ  علی میر   اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی این شهرستان حین گشت زنی هدفمند در سطح شهرستان به یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس مشکوک و جهت بررسی وارد عمل شدند.

  وی افزود: در بررسی اولیه و اخذ استعلامات فنی مشخص شد خودرو مذکور سابقه سرقت از استان تهران را داشته و دستور توقیف قضایی دارد که با اقدام به موقع و موثر بلافاصله خودرو مذکور توقیف گردید.

  فرمانده انتظامی شهرستان میرجاوه در خاتمه از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

  

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سرقت خودرو از تهران کشف در میرجاوه
  • گیلان قطب صنایع غذایی در کشور
  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش
  • پاکبان دزفولی چک یک میلیاردی را به صاحبش بازگرداند
  • بررسی بودجه آموزش و پرورش در لایحه ۱۴۰۳/ همان چالش همیشگی باطعم بی قانونی!
  • زنجیره تولید پتروشیمی‌ها باید تکمیل شود
  • رودخانه دز، پنهان زیر پوست فاضلاب‌های شهری
  • تکمیل زیرساخت‌های شهرک دارویی بیضا شتاب می‌گیرد
  • ورود صنایع بزرگ به حوزه استارت‌آپی کشور در استیج اینوتکس بررسی می شود
  • «ادز آپ» به بررسی چالش های تبلیغات دیجیتال در ایران می پردازد