Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

 ستاد عملیاتی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در روسیه ، امروز (چهارشنبه) گزارش داد که موارد جدید عفونت ویروس کرونا شناسایی شده در این کشور طی یک روز گذشته، 14 هزار و 231 مورد افزایش یافته است که این رقم، بیشتین موارد ابتلای روزانه به این عفونت در کل دوره شیوع بیماری است.

 بر اساس این اطلاعات، از لحاظ نسبی، میزان رشد آلودگی طی دو روز گذشته از 1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

1 درصد بیشتر نشده است. تعداد کل افراد مبتلا به عفونت کووید-19 در روسیه به یک میلیون و 340 هزار و 409 نفر (1340409) افزایش یافت.

بیشترین موارد آلودگی جدید- 4 هزار و 573 مورد در شهر مسکو، 429 مورد در منطقه مسکو و 280 مورد در منطقه راستوف، ثبت شده است

در مجموع، در حال حاضر 277 هزار و 499 نفر در سراسر مناطق فدراسیون روسیه بیمار هستند.

این ستاد یادآور شد، تعداد بیماران بهبود یافته طی 24 ساعت اخیر، 7 هزار و 920 نفر افزایش یافت که بیشترین میزان بهبودی از اول ماه آگوست است.

در مجموع تا به امروز یک میلیون و 39 هزار و 705 بیمار مبتلا (1039705)، بطور کامل درمان شده‌اند. نسبت کسانی که بهبود می‌یابند، به 77.5 درصد از کل تعداد افراد آلوده کاهش یافته است.

در طول روز گذشته، یک هزار و 970 بیمار در شهر مسکو، 307 در منطقه راستوف و 244 در منطقه مسکو، پس از بهبودی، از بیمارستان‌ها مرخص شدند.

تعداد مرگ و میرهای ناشی از ویروس کرونا در روسیه طی روز گذشته با افزایش 239 مورد فوت بیماران، به 23 هزار و  205 نفر افزایش یافت. میزان مرگ بیماران در سطح 1.73 درصد حفظ شده است. بیشترین موارد فوتی - 52 بیمار در شهر مسکو، 9 نفر در منطقه راستوف و 8 نفر در منطقه مسکو بوده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: روسیه روسیه بیماران روسیه ویروس ویروس کرونا کرونا افزایش قربانیان روز گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۱۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،سرپرست معاونت آموزش، تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه گفت: نظر به موافقت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با تاسیس ۲ رشته پرستاری داخلی-جراحی و پرستاری سلامت جامعه در مقطع کارشناسی ارشد در این دانشگاه، شمار رشته‌های علوم پزشکی تربت‌حیدریه به ۱۸ رشته افزایش یافت.

دکتر حسن اژدری زرمهری افزود: بعد از بازدید میدانی ارزیابان وزارت بهداشت که بهمن ماه پارسال انجام شد و با توجه به نیاز روزافزون نظام سلامت کشور به پرستاران متخصص در زمینه داخلی-جراحی و سلامت جامعه و همچنین ظرفیت‌های موجود در این دانشگاه علوم پزشکی، شورای آموزش علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی با این درخواست موافقت کرد.

وی گفت: هم اکنون دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه دارای ۹۳ عضو هیات علمی و نزدیک به هزار دانشجو با ترکیب ۵۶ درصد زنان و ۴۴ درصد مردان است.

زرمهری افزود: اکنون این دانشگاه دارای رشته‌های پرستاری، هوش‌بری، مامایی، اتاق عمل، فناوری اطلاعات سلامت، علوم آزمایشگاهی، بهداشت محیط، پرتوشناسی، فوریت‌های پزشکی، بهداشت عمومی، بهداشت حرفه‌ای، زیست فناوری، فیزیولوژی پزشکی، بیوشیمی بالینی، یادگیری الکترونیکی، ۲ مجوز دکترای پژوهشی و نیز دکترای پزشکی در چهار مقطع کاردانی، کارشناسی (پیوسته و ناپیوسته)، کارشناسی‌ارشد و دکترای تخصصی و در چهار دانشکده است.

دیگر خبرها

  • احتمال ابتلای مادران باردار به آلرژی در فصل بهار چقدر است؟
  • افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه
  • تعداد سامانه‌های ثبت تخلفات در جاده‌های زنجان به ۴۱ دستگاه افزایش می‌یابد
  • غنیمت جنگی ویژه برای پوتین؛ تانک پیشرفته آمریکایی اسیر شد | فیلم
  • (ویدئو) تانک پیشرفتهٔ آمریکایی در خیابان‌های مسکو
  • مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد
  • مخالفت مجلس با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان
  • مخالفت مجلس با افزایش تعداد نمایندگان
  • مخالفت مجلس با افزایش ۴۰ نفر به تعداد نمایندگان مجلس
  • افزایش شمار قربانیان سیل در کنیا