Web Analytics Made Easy - Statcounter

خطوط هوایی دلتا با اقدامی که به ضرر شرکت هواپیماسازی ایرباس خواهد بود، قراردادهای خود برای خرید هواپیما به ارزش ۵ میلیارد دلار را به پس از سال ۲۰۲۲ موکول کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از بلومبرگ، خطوط هوایی دلتا با اقدامی که به ضرر شرکت هواپیماسازی ایرباس خواهد بود، قراردادهای خود برای خرید هواپیما به ارزش 5 میلیارد دلار را به پس از سال 2022 موکول کرد چرا که این خطوط هوایی آمریکا درپی بحران ویروس کرونا تا سال ها با تقاضای پایین برای سفرهای هوایی مواجه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

دلتا روز سه شنبه با انتشار گزارشی که نتایج عملکرد سه ماهه بدتر از حد انتظار را نشان می داد، اعلام کرد که این توافق شامل حدود 2 میلیارد دلار خرید هواپیما می شود که قرار بود امسال تحویل داده شود.

این شرکت هواپیمایی بدون اشاره به تعداد کل هواپیماهایی که خرید آنها شامل این تاخیر می شود، تأکید کرد که تعداد کمی از جت های منطقه ای "سی آر جی" ساخت شرکت بمباردیر تحت تأثیر این تاخیرها قرار خواهند گرفت.

اخراج‌ کارکنان خطوط هوایی آمریکا 10 میلیون شغل دیگر را تهدید می‌کندخطوط هوایی مالزی در صورت‌ عدم موفقیت در برنامه تغییر ساختاری خود، تعطیل می‌شودخطوط هوایی ایرآسیا فعالیت خود را در ژاپن متوقف کرد

برنامه ریزی دلتا برای تاخیر در تحویل هواپیماها طی دو سال آینده فشارهای اقتصادی بر این خطوط هوایی را کاهش می دهد چرا که دلتا درپی شیوع کرونا با سقوط بی سابقه تعداد پروازهای تجاری مواجه شده و قصد دارد فعالیت های خود را کاهش دهد.

همانند سایر شرکت های هواپیمایی، شرکت دلتا که در آتلانتای آمریکا مستقر شده است، در حال حاضر هزینه های خود را با کاهش هزینه پارکینگ هواپیماها، توقف برخی پروازها و تعدیل نیرو، کاهش داده است.

اد باستین، مدیر اجرایی دلتا در مصاحبه ای گفت: این ارتباطی با چشم انداز تقاضا ندارد و بیشتر به وضعیت نقدی ما مربوط می شود.

وی افزود: این نشان دهنده همکاری عالی ما با ایرباس است و اینکه ما یک بازی طولانی را انجام می دهیم و هنوز هم قصد داریم این هواپیماها را خریداری کنیم.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شرکت های هواپیمایی ویروس کرونا شرکت های هواپیمایی ویروس کرونا خرید هواپیما خطوط هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۱۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای هزار میلیارد تومان پروژه در شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، هادی شیخ‌مقدس با اشاره به حجم سرمایه‌گذاری پروژه‌های در حال اجرای این شرکت گفت: پروژه‌هایی که هم‌اکنون در حال اجرا یا مناقصه هستند درمجموع حدود هزار میلیارد تومان است که از این رقم حدود ۴۵۰ میلیارد تومان آن متعلق به پروژه‌های در حال اجراست.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون حدود ۵۲۰ میلیارد تومان پروژه در فرایند مناقصه قرار دارند، بیان کرد: ارزش پروژه‌های مربوط به پدافند غیرعامل نیز حدود ۲ هزار و ۴۷۰ میلیارد تومان و بودجه مربوط به میترینگ نیز هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان است.

کد خبر 6098445 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • اجرای هزار میلیارد تومان پروژه در شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت
  • «شاهین مبارز» چند نبرد موفق داشته است؟(+عکس)
  • آمار نگران‌کننده هواپیما‌های سالم کشور؛ فقط ۷ تا ۸ فروند!
  • آکسیوس : آمریکا تحویل یک محموله مهمات به اسرائیل را به تعویق انداخت
  • «شاهین مبارز» چند نبرد موفق داشته است؟
  • پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی (فیلم)
  • (ویدئو) پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی
  • خبری که جهان را نگران کرد؛ پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی!
  • واشنگتن، جنگنده‌ها و پهپادهایش را به قطر منتقل کرد
  • آب شرب ۲۵ هزار نفر در بهمئی پایدار شد