Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان گفت: با هیچ‌کس نباید تعارف داشته باشیم. در موارد مواجهه با تخلف باید با قاطعیت رفتار کرده و متخلفین مجازات شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر در جلسه ستاده مقابله با کرونا در ورزش که امروز در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، با اشاره به گسترش کرونا اظهار داشت: شرایط خاصی در کشور است و آن چیزی که آینده ما را در این‌باره مشخص می‌کند، تصمیمات و سیاست‌های ستاد مقابله با کرونا است که اتخاذ می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باید تلاش کنیم ضمن رعایت دستورالعمل‌ها و ملاحظاتی که وجود دارد حتی‌الامکان فعالیت‌های ورزشی به خصوص ورزش همگانی محدود نشود. چون همانطور که بارها متخصصان برآن تاکید کردند، فعالیت بدنی می‌تواند در عدم ابتلا به کرونا تاثیرگذار باشد. بیشتر فعالیت‌های ورزشی باید در محیط‌های سرباز باشد و با تعداد نفرات کمتر فعالیت انجام شود.

او با تاکید بر ضدعفونی کردن تجهیزات ورزشی اظهار داشت: ما با هیچ‌کس رودربایستی نداریم بنابراین نظارت‌ها بر باشگاه‌ها باید جدی‌تر باشد و در مواردی که با تخلف برخورد می‌کنیم باید با قاطعیت رفتار کنیم و افراد خاطی مجازات شوند.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: درست است بیشتر کسانی که در باشگاه‌ها فعالیت می‌کنند، جوان هستند ولی با توجه به اظهارات کارشناسان و مسئولان ذیربط سن افراد مبتلا به کرونا درحال کاهش است و این خبر نگران کننده‌ای است.

سلطانی فر با مهم خواندن کنترل اردوها ادامه داد: ورزشکارانی که به صورت قرنطینه درحال تمرین هستند، باید تحت نظارت باشند. ورزشکاری که در اردو حضور دارد چنانچه بیش از حد محدود شود، ممکن است دچار برخی افسردگی‌ها و مشکلات روحی شود.

سلطانی فر با تاکید بر توجه بیشتر به پروتکلهای بهداشتی برای رشته های پربرخورد اظهار داشت: مثلا رشته ورزشی کشتی بسیا پربرخورد است و اگر به نحو مطلوب پروتکل‌ها را رعایت نکنیم، می‌تواند تبدیل به یک فاجعه شود.

او تصریح کرد: نظارت‌ها بر نحو تمرین ورزشکاران و اردوها باید بیشتر شود و همکاری‌هایی که با دوستانمان در وزارت بهداشت و درمان داریم ادامه داشته باشد.

وزیر ورزش و جوانان تلاش‌های مسئولین وزارت بهداشت و درمان قابل تقدیر توصیف کرد و گفت: همانطور که از سوی دکتر نمکی در جلسه دولت گفته شد ما امروز دارای کادر درمانی مجرب برای مقابله با کرونا هستیم ولی درعین حال این کادر درمانی خسته است. خیلی از مراکز درمانی کشور با توجه به ازدیاد مبتلایان به کرونا به سختی می‌توانند پذیرش انجام دهند. بنابراین باید تلاش کنیم با رعایت بیشتر پروتکلهای بهداشتی از ابتلای افراد جدید به ویروس کرونا جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ورزش و جوانان سلطانی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۱۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۹۱ معدن در استان البرز

ایسنا/البرز مدیرکل صمت البرز گفت: حدود هزار نفر در بخش معدن استان مشغول به کار هستند.

محمد انصاری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه در حال حاضر ۹۱ معدن فعال در استان وجود دارد، اظهار کرد: بیشتر معادن استان به مواد معدنی و مصالح ساختمانی از جمله شن، ماسه و سنگ لاشه ساختمانی اختصاص دارد.

وی در پاسخ به اینکه بیشتر معادن البرز در کدام مناطق متمرکز است، گفت: محدوده تهراندشت در شهرستان ساوجبلاغ بیشتر معادن البرز را در خود جای داده است.

این مسئول تصریح کرد: در مجموع چهار میلیارد و ۶۱۰ میلیون ریال سرمایه گذاری در این معادن صورت گرفته و ۹۸۵ نفر هم در آنها مشغول به کار هستند.

مدیر کل صمت البرز با اشاره به پروانه‌های جدیدی که سال گذشته صادر شده، افزود: سال گذشته در مجموع شش فقره پروانه بهره برداری معدن و شش فقره پروانه اکتشاف در استان صادر شده است.

انصاری ابراز کرد: علاوه بر این، سال گذشته صلاحیت هشت معدن به دلیل عدم فعالیت و انجام تعهدات قانونی بهره بردار سلب شده است.

وی با اشاره به وجود تعدادی معدن غیرفعال در استان گفت: در حال حاضر ۳۰ معدن غیرفعال در استان وجود دارد که با برگزاری جلسات مختلف در صدد فعال سازی آنها هستیم.

انصاری افزود: با اولویت برنامه جامع وزارت صمت در راستای توسعه معادن کشور، تمامی ظرفیت‌های معدنی استان مورد توجه قرار خواهند گرفت تا از فرصت‌های اشتغالزایی و توسعه اقتصادی این بخش بهره برداری لازم انجام گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اشجاری و یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس جوانان شدند
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • دستگیری متخلفان شکار و صید در مازندران
  • برپایی انتخابات سمن جوانان در مازندران
  • نمایشگاه خودروی پکن/ چین به دنبال تسلط بر بازار خودروهای برقی (فیلم)
  • فعالیت ۹۱ معدن در استان البرز
  • علمداران اجتماعی به‌دنبال گره گشایی مشکلات اجتماعی توسط مردم است
  • آرتتا: ما نمی‌توانیم منچسترسیتی را کنترل کنیم
  • برخورد با بدحجاب باید همراه با کار فرهنگی و امر به معروف باشد
  • روایت برگزیدگان جشنواره «قهرمان ایران» از عملکرد رسانه ملی