Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-03@06:06:40 GMT

جانشین محمود فکری سکوتش را شکست

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۴۱۵۸۸

جانشین محمود فکری سکوتش را شکست

وحید فاضلی سرمربی تیم فوتبال نساجی تاکید کرد که با کمک همکارانش یک تیم قوی و همدل را برای مسابقات فصل آینده آماده کنند و نتایج خوبی با نساجی کسب خواهند کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

وحید فاضلی در خصوص شرایط آماده‌سازی تیم فوتبال نساجی اظهار داشت:

در حال حاضر اردوی یک هفته‌ای‌مان را در کیش برپا کردیم، ۳ بازی دوستانه برنامه‌ریزی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط خوبی در اردو داریم. با توجه به اینکه آشنایی خوبی از بازیکنان دارم انشالله برای لیگ برتر تیم یکدست و قوی را تشکیل می‌دهیم.

وی ادامه داد:

جا دارد از محمود فکری تشکر کنم، من چندین سال در کنار او کار کردم و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. همچنین از مالک و مدیرعامل باشگاه هم تشکر می‌کنم که به بنده اعتماد کردند، امیدوارم پاسخگوی اعتماد آنها باشم.

وحید فاضلی سرمربی تیم فوتبال نساجی افزو

د: یک صحبتی هم با هواداران پرشور نساجی دارم. ما در این فصل تغییرات زیادی در نفرات‌مان داشتیم و قطعا هماهنگی تیم ما زمان‌بر خواهد بود اما با بازیکنانی که در اختیار داریم و کمک همکارانم تمام سعی و تلاش‌مان را انجام خواهیم داد که نتایجی درخور باشگاه را کسب کنیم و هواداران یک نساجی قوی و همدل را در مسابقات خواهند دید.

وحید فاضلی در خصوص قرعه کشی مسابقات لیگ برتر تصریح کرد:

برای ما فرقی نمی‌کرد که برنامه بازی‌های‌مان چگونه باشد. به هر حال برای تیمی که می‌خواهد از ابتدای مسابقات قوی کار کند قرعه‌کشی مسابقات اهمیتی ندارد و از شروع مسابقات باید با قدرت و با برنامه کار کنیم.

وی در خصوص این موضوع که فدراسیون فوتبال اعلام کرده تمام سرمربیان لیگ برتری باید دارای مدرک حرفه‌ای مربیگری باشند، گفت:

قانون خوبی است اما فکر می‌کنم که ۷۰ درصد مربیان لیگ برتری مدرک حرفه‌ای را نداشته باشند و باید راهکاری برای این موضوع اندیشه شود.

فاضلی در پایان در خصوص انتخاب دستیارانش گفت:

رضا حسن‌زاده و حمید فرزانه به کادرفنی ما اضافه شدند و بقیه نفرات هم از سال گذشته در کنار ما حضور دارند و قرار است که ایمان مبعلی هم به کادرفنی ما اضافه شود

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم فوتبال نساجی تیم فوتبال نساجی سرمربی تیم فوتبال نساجی وحید فاضلی وحید فاضلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۱۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار تیم‌های فوتبال ذوب آهن و نساجی

تیم‌های فوتبال ذوب آهن و نساجی در چارچوب دیدار هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۸:۱۵ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت در ورزشگاه فولادشهر مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند که این دیدار در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به سود نساجی به پایان رسید. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078783 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • دیدار تیم‌های فوتبال ذوب آهن و نساجی
  • تیتر بزنید که مقصر این باخت محمد ربیعی است!
  • جانشین بولت: هنوز توانایی من را ندیده‌اید
  • دومین برد متوالی نساجی با ساکت/ ذوب‌آهن باز هم در خانه شکست خورد
  • ربیعی: مقصر شکست من هستم ولی توقع بیشتری داشتم
  • شکست ذوب‌آهن در فولادشهر، بحران در خانه جدی‌تر از همیشه
  • محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد
  • پیام تقدیر وحید شمسایی پس از قهرمانی در جام ملت‌ های آسیا
  • فیلم | وحید شمسایی: از اتفاق هایی که برای من افتاد باید کتاب بنویسم!
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس