Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: هم اکنون مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب مرکزی شهرک صنعتی مهاباد و ارتقای کمی و کیفی آن در دست مطالعه بوده که پس از پایان مطالعات، عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود. - اخبار استانها -

جلال محمودزاده در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به حل مشکل تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی مهاباد اظهار داشت: هم اکنون مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب مرکزی شهرک و ارتقای کمی و کیفی آن در دست مطالعه بوده که پس از پایان مطالعات، عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب استان مسیل پساب خروجی تصفیه خانه مرکزی شهرک را به طول دو کیلومتر در سال گذشته لایروبی کرده و برگزاری استعلام لازم برای ادامه مسیل در سال جاری در دستور کار قرار دارد.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: از تعداد 84 واحد به بهره برداری رسیده در شرکت، یک واحد کاغذسازی و دو واحد قالیشویی به شبکه جمع آوری و تصفیه خانه فاضلاب متصل نبوده و پساب خروجی خود را بدون تصفیه به محیط پذیرنده تخلیه می کنند که در نهایت این فاضلاب آلوده با پساب خروجی تصفیه شده شهرک تلاقی پیدا کرده و سبب اعتراض تعدادی از کشاورزان منطقه شده است.

کلنگ‌ بزرگ‌ترین تصفیه خانه فاضلاب کشور در جنوب تهران به زمین زده شداز گوشه و کنار آذربایجان‌غربی|پیشرفت 92 درصدی عملیات اجرایی مدول سوم تصفیه خانه فاضلاب ارومیه

وی بیان کرد: هم اکنون مسئولیت اقدام در ارتباط با فاضلاب منابع آلوده کننده براساس ماده هفت و هشت آیین نامه جلوگیری از آلودگی آب بر عهده سازمان حفاظت محیط زیست است و از سوی دیگر واحدهای مذکور می توانند با ایجاد سیستم های پیش تصفیه و حصول به حدود مجاز به شبکه جمع آوری و تصفیه خانه شهرک متصل شوند.

محمودزاده افزود: برای واحدهای متصل به شبکه و تصفیه خانه که فاقد پیش تصفیه مناسب بوده و حدود مجاز پذیرش تصفیه خانه را رعایت نمی کنند و سبب تاثیر در فرایند و کیفیت فاضلاب خروجی نهایی می شوند، اقدامات مشاوره ای بهبود شرایط در جریان است.

انتهای پیام/7548/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تصفیه خانه فاضلاب عملیات اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۱۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، در سفر وزیر راه و شهرسازی و سرپرست شرکت عمران شهر‌های جدید به شهر جدید سهند، عملیات اجرایی تعداد ۵ هزار و ۱۴۷ پروژه نهضت ملی مسکن به همراه ۱۲ پروژه روبنایی شامل یک باب مسجد، ۴ مدرسه و سایر پروژه‌ها در قالب تکمیل نواقص محوطه سازی و آماده سازی با حضور وزیر راه و شهرسازی و رئیس هیأت مدیره و سرپرست شرکت عمران شهر‌های جدید در شهر جدید سهند آغاز شد.

همچنین در این مراسم تعداد ۸۳۱ واحد نهضت ملی مسکن و ۵ پروژه روبنایی شامل یک مدرسه هوشمند کودکان استثنائی، آسفالت ابتدای آزادراه تبریز – سهند، کنارگذر شهید فخری زاده، مجتمع تجاری باران و پروژه قطعات باغ ویلایی فاز ۴ این شهر جدید نیز به افتتاح رسید.

در پایان طبق برنامه ریزی انجام شده طی مراسمی تعداد ۱۷۷ واحد در قالب واگذاری‌های گروهی قانون حمایت از ایثارگران به متقاضیان این طرح واگذار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حال خوش تالاب های کانی برازان و قوپی باباعلی مهاباد
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • افزایش چهار برابری دبی تصفیه خانه فاضلاب یزد با ورود روان آب‌ها
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • افزوده شدن ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • آغاز عملیات اجرایی اولین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی در آذرشهر
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد