Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@12:14:14 GMT

گزینه محمود فکری لود داد : من استقلالی هستم

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۴۱۸۰۷

گزینه محمود فکری لود داد : من استقلالی هستم

گزینه اضافه شدن به دستیاران محمود فکری گفت: من استقلالی هستم و حضور در کادر فنی استقلال را با افتخار می پذیریم.‌‌

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در روزهای گذشته از وحید رضایی پیشکسوت آبی پوشان به عنوان یکی از گزینه‌های اضافه شدن به تیم فنی محمود فکری نام برده می‌شد که در این صورت رضایی که سابقه سال‌ها مربیگری را دارد نیز به جمع نیمکت نشینان این تیم اضافه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی در این خصوص اظهار داشت:

من خودم استقلالی هستم، بازیکن این تیم بودم و بازگشت به استقلال آرزوی من است و با افتخار این پیشنهاد را می‌پذیرم.

وی در این رابطه بیان داشت:

از سه چهار روز گذشته تماس‌هایی از سوی استقلال داشتم و دو شب پیش مستقیماً با خود آقای فکری در این باره صحبت کردم. قبل از هر چیز تشکر بسیار می‌کنم از محمود فکری که مرا برای این کار قابل دانست و از ادب، متانت و افتادگی ایشان نیز نباید به راحتی گذشت.

وحید رضایی گفت:

صحبت‌های ابتدایی را با آقای فکری کردم و سپس صحبت‌هایی هم با آقای مرفاوی داشتم. من با افتخار این پیشنهاد را می‌پذیرم و تنها مشکل کار اینجاست که در حال حاضر سرمربی تیم مس شهر بابک در لیگ دسته دو هستم و باید از این باشگاه رضایتنامه بگیرم. این موضوع را هم با آقای فکری و هم با آقای مرفاوی مطرح کردم و همچنین با مدیر عامل محترم باشگاه مس شهر بابک هم طرح موضوع کردم.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت:

زمانی هم که علیرضا منصوریان سرمربی استقلال بود همین پیشنهاد را به من داد که در آن زمان شرایط برای همکاری آماده نشد و امیدوارم که این بار توفیق خدمت به هواداران چند ده میلیونی این تیم را داشته باشم.

وحید رضایی در خصوص چشم انداز آینده استقلال در لیگ بیستم نیز بیان داشت:

فکری به عنوان کاپیتان خدمات شایسته‌ای به استقلال داشته و این بار هم در کسوت مربی به این تیم پیوسته و انگیزه‌های زیادی برای موفقیت دارد. تیم فنی استقلال هم بسیار قوی و پخته است. شاید این اولین بار باشد که دو سرمربی سابق (مظلومی و مرفاوی) در کنار یک سرمربی جوان‌تر می‌نشینند. جمع تجارب این دو بزرگوار در کنار جوانی، انگیزه و انرژی محمود فکری بسیار تعیین کننده است.

وحید رضایی گفت:

البته از دین محمدی، حنیف و آرش هم نباید به راحتی گذشت. اما انصافاً نقش آقایان مرفاوی و مظلومی در سرنوشت این فصل استقلال بسیار تاثیرگذار است. فکری هم توانایی‌هایش را در همه سال‌هایی که مربیگری کرده نشان داده و به نظرم با عقبه خوبی به استقلال آمد و چه من به جمع آنها اضافه شوم یا نشوم، برای استقلال، محمود فکری و همه عزیزانی که او را در این امر خطیر کمک می‌کنند آرزوی موفقیت می‌کنم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: وحید رضایی استقلال استقلال لیگ برتر وحید رضایی محمود فکری وحید رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۱۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقطه ضعف استقلالی‌ها، فن اصلی تراکتور

به گزارش ورزش سه، تقابل استقلال و تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران یکی از مهمترین نبرد های این فصل خواهد بود و شاگردان حمید مطهری با توجه به نزدیک شدن ملوان به رتبه آنها در جدول، سعی دارند تا بتوانند با پیروزی برابر آبی پوشان، وضعیت خوب جدولیشان را مدیریت کنند. 

یکی از مهمترین نکته های این دیدار، این است که استقلال در خط دفاعی اگر چه عملکرد خوبی داشته اما شاگردان نکونام طبق آمار در 15 دقیقه آخر بسیار ضعیف نشان داده‌اند و حتی در آخرین بازی آنها برابر شمس آذر قزوین، شرایط به گونه‌ای بود که آنها پیروزی 3 بر صفر خودشان را در آستانه از دست رفتن می‌دیدیند. آبی پوشان 5 گل از 14 گل خورده این فصل را در یک ربع پایانی بازی دریافت کرده‌اند و این امار در خط حمله تراکتور کاملا برعکس است.

تی تی های تبریزی 32 گل در کل لیگ بیست و سوم به ثمر رسانده‌اند و این در حالی است که 14 گل تراکتور (نزدیک به نیمی از گل‌ها) از دقیقه 76 به بعد به ثمر رسیده که نشان می‌دهد خط آتش این تیم در دقایق پایانی با انرژی بیشتری حمله می‌کند که برای تیم نکونام در این بازی می‌تواند دردسرساز باشد.

دیگر خبرها

  • ملاقات کاپیتان استقلال با بازیگر مشهور استقلالی + عکس
  • نقطه ضعف استقلالی‌ها، فن اصلی تراکتور
  • استقلالی‌ها پولدار شدند
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • حضور غیرمنتظره کاپیتان استقلال در تمرین تیم نکونام
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • میهمان غیر منتظره در تمرین امروز استقلال؛ دیدار محمود فکری با جواد نکونام! + عکس
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند