Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصادآنلاین – فاطمه اکبرخانی؛ محمد کشتی‌آرای در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصادآنلاین با اشاره به کاهش قیمت طلا و سکه در بازار امروز بیان کرد: قیمت‌ها در بازار طلای امروز متاثر از کاهش تقاضا و تعطیلات پیش‌رو اندکی ارزان شد؛ بر این اساس قیمت طلا نسبت به دیروز حدود 20هزار تومان در هر گرم و انواع سکه حدود 100هزار تومان کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: به طور کل طی این هفته قیمت‌ها ثبات داشته و شاهد نوسان کاهشی و افزایشی و شوک چندانی نبوده‌ایم.

کشتی‌آرای به افزایش حباب سکه نسبت به روز گذشته نیز اشاره کرد و گفت: در بازار امروز حباب سکه در مقایسه با روز گذشته حدود 50هزار تومان بیشتر شد و به یک میلیون و 870هزار تومان رسید.

قیمت طلا و سکه 23مهر ماه99

این فعال بازار طلا با تشریح قیمت‌های امروز اظهار کرد: در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران، قیمت سکه امامی به 16میلیون و 300هزار و سکه طرح قدیم به 15میلیون و350هزار تومان رسید.

کشتی‌آرای افزود: همچنین قیمت نیم سکه در بازار امروز 8میلیون و 900هزار تومان، ربع سکه شش میلیون و سکه یک گرمی سه میلیون تومان است؛ همچنین هر مثقال طلا شش میلیون و 364هزار و هرگرم طلای 18عیار یک میلیون و 470هزار تومان قیمت خورد.

پربیننده ترین قیمت دلار ۲۳ مهر ماه ۱۳۹۹ خبرهای مهم برای بازار ارز/ منتظر کاهش قیمت دلار باشیم؟ ریزش قیمت دلار در راه است؟ طلا همچنان در مدار صعودی/ حباب سکه در بالاترین سطح قرار گرفت قیمت دلار امروز چند؟ (۱۳۹۹/۷/۲۲)

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: محمد کشتی آرای حباب سکه قیمت سکه سکه طلا قیمت طلا محمد کشتی آرای حباب سکه قیمت طلا و سکه قیمت طلا در بازار قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت قیمت دلار حباب سکه قیمت طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۱۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار سیاه تایر از بین می رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد

به گزارش قدس آنلاین، جمال میرزایی اظهار داشت: کمبودی در عرضه تایرهایی با رینگ های ۱۳ و ۱۴ در بازار نداریم و با افزایش عرضه اکنون این تایرها به میزان کافی در بازار موجود است.

وی افزود: مشاهده های میدانی نشان می دهد که تقاضا نسبت به رینگ های ۱۳ و ۱۴ کاهش یافته است.

عضو هیات مدیره انجمن صنعت تایر ایران تاکید کرد: با از بین رفتن بازار سیاه در ماه آینده قیمت تایر در بازار کاهشی خواهد شد.

میرزایی با اشاره به افزایش به صورت میانگین ۱۶ درصدی تایرهای سواری گفت: با توجه به افزایش بهای تمام شده محصولات تولیدی ناشی از افزایش نرخ جهانی مواد اولیه، نرخ مواد اولیه داخل ، انرژی و سایر عوامل و نهاده های تولیدی و براساس اخذ مجوزهای قانونی و تصمیمات اتخاذ شده در انجمن صنفی صنعت تایر مقرر شد تا از پنجم اردیبهشت افزایش قیمت اعمال شود.

مدیر عامل گروه صنعتی بارز عنوان کرد: نرخ جهانی مواد شیمیایی از ۱.۲ به ۱.۷ دلار رسید که این امر باعث زیان‌ده شدن تولید شده است.

وی بیان داشت: تولیدکنندگان تایر در سال گذشته افزایش قیمتی نداشتند و این افزایش قیمت در امسال می تواند تولیدکنندگان را از زیان خارج و منجر به رونق تولید کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • نزول طلا و ارز ادامه دارد | افزایش تیراژ تولید خودرو
  • تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات ۸ اردیبهشت
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کاهش قیمت طلا در بازار جهانی فلزات گران بها
  • برنج هندی عقب‌نشینی کرد
  • کاهش قیمت‌ها در بازار طلا طی هفته اخیر
  • دلار ریخت، طلا جهش کرد/ ورق در بازار طلا و ارز برگشت؟
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
  • بازار سیاه تایر از بین می‌رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • بازار سیاه تایر از بین می رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد