Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@11:11:43 GMT

هفت انبار احتکار حبوبات در اردبیل پلمب شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۴۲۰۲۱

هفت انبار احتکار حبوبات در اردبیل پلمب شد

به گزارش ایرنا ، سردار هوشنگ حسینی روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پیشگیری و مقابله با پدیده شوم احتکار، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان اردبیل گزارش‌هایی مبنی بر احتکار مقدار زیادی برنج و حبوبات را در مرکز استان دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با انجام تحقیقات میدانی از صحت گزارش‌های دریافتی اطمینان یافته و پی به این موضوع بردند که برنج و حبوبات در هفت واحد انباری دپو و احتکار شده است.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به انجام هماهنگی قضایی جهت بازرسی از این انبارها گفت: با همراهی بازرسان اداره تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی به محل اعزام و موفق شدند در بازرسی‌های به عمل آمده ۶۴ تن و ۷۲۰ کیلوگرم برنج ایرانی و خارجی، ۹ تن و ۸۰۰ کیلوگرم نخود و ۵۰۰ کیلو عدس کشف کنند.

سردار حسینی با بیان اینکه کشفیات به دست آمده به صورت غیرقانونی دپو و احتکار شده بود؛ گفت: ارزش این کشفیات بنا به اظهار نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده که با دستور مقام قضایی انبارها پلمب شد.

برچسب‌ها فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اردبیل احتکار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اردبیل احتکار فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اردبیل احتکار اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۲۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ناصر فرشید، ظهر چهارشنبه به خبرنگاران گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان در پی دریافت خبری مبنی بر نگهداری انواع لوازم خانگی خارجی در یک انبار در شهر کرمان، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی قضائی و با همراهی کارشناسان اداره صمت استان در بازدید از این انبار بیش از ۴۰ دستگاه انواع لوازم خانگی خارجی شامل یخچال فریزر، تلویزیون، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی و دیگر لوازم منزل را کشف و آنان را تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان دادند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این اقلام را بیش از ۳۰ میلیارد ریال برآورد کردند گفت: در این خصوص یک متهم دستگیر و به تعزیرات حکومتی معرفی شد که در این رابطه با توجه به ضرر و زیان عرضه کالای قاچاق به جای تولیدات داخلی، از همگان می‌خواهیم نگهداری و فروش هرگونه اقلام قاچاق و غیر مجاز را به شماره ۰۹۶۳۰۰ سامانه خبری پلیس امنیت اقتصادی گزارش کنند.

کد خبر 6094278

دیگر خبرها

  • انبار احتکار لوازم خانگی در محمودآباد لو رفت
  • پلمب ۱۲ مورد وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل
  • از پلمب کارگاه مواد شوینده تا سرقت از باغ ویلاهای مشهد
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان
  • ۱۲ وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل پلمب شد
  • افزایش ۲۰ درصدی اعضای کتابخانه‌های فعال در استان اردبیل
  • پلمب مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر
  • گزارش صداوسیما درباره نکوهش قرآنی ذخیره طلا و دلار در خانه که دوباره وایرال شد + فیلم | به جای احتکار خانگی طلا و ارز چه کنیم؟
  • آبرسانی به وحوش منطقه حفاظت شده پروند سبزوار آغاز شد
  • پلمب دو واحد آلاینده غیر مجاز تولید زغال در رباط کریم