Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@11:05:34 GMT

تدوین سند اقتضایی کرونا توسط هیئت اندیشه‌ورز

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۴۲۲۲۶

تدوین سند اقتضایی کرونا توسط هیئت اندیشه‌ورز

به گزارش خبرنگار مهر، مسیح‌الله سلطانی ظهر چهارشنبه در آیین افتتاح اولین کلینیک سوگ کشور در زنجان با یادآوری زحماتی که کادر درمانی تا به امروز در راستای کاستن از آلام افرادی که به کرونا مبتلا شده‌اند، گفت: اگر بخواهیم به مهم‌ترین مباحث پیرامون آسیب‌های اجتماعی اشاره کنیم، مباحث بهداشت و روان در رأس امور قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن گرامی‌داشت یاد شهدای مدافع سلامت، کادر درمانی را جزو اقشاری که در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارند، دانست و افزود: یکی از اقدامات صورت گرفته در هیئت اندیشه‌ورز، بهره‌مندی از ظرفیت اساتید دانشگاه‌ها و صاحب‌نظران حوزه اجتماعی در حوزه‌های مختلف است.

سلطانی با اشاره به اینکه هم‌اینک در حال پیگیری بحث بهداشت روان به عنوان یکی از مباحث مهم هستیم، تصریح کرد: به زودی شاهد رونمایی است سند اقتضایی کرونا توسط هیئت اندیشه‌ورز در استان زنجان خواهیم بود که این خود می‌تواند موفقیت بزرگی در این حوزه باشد.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری زنجان ضمن ابراز تاسف از مرگ بیش از ۵۶۰ نفر به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در استان زنجان، ادامه داد: در حال حاضر بیش از ۱۱۰۰ نفر در استان زنجان نیازمند دریافت خدمات از سوی کلینیک سوگ هستند.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی زنجان نیز در ادامه این مراسم با بیان اینکه در شرایط کرونایی، مردم به خاطر محدودیت‌هایی که وجود دارد، نمی‌توانند مراسم بزرگداشت عزیزان از دست رفته خود را همانند سابق برگزار کنند که این خود می‌تواند به آن‌ها آسیب وارد کند، اظهار کرد: از طرفی فوت افراد به واسطه ابتلا به کرونا در کسانی که این ویروس را منتقل کرده‌اند، نوعی احساس گناه ایجاد می‌کند که باعث می‌شود بار روان‌شناختی مضاعفی بر افراد تحمیل شود.

رامین ملکی با تاکید بر اینکه شرایط امروز کرونایی ایجاب می‌کند که مداخله روان‌شناختی در فرآیند سوگ افراد داشته باشیم، خاطرنشان کرد: بی‌تردید هر کاری در ابتدا با مشکلات و نواقصی همراه خواهد بود اما این به معنای شکست نیست، بلکه باید با همکاری همه دستگاه‌ها از پس این مشکلات برآمده و به اهداف خود دست یابیم.

کد خبر 5048505

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری زنجان شیوع کرونا ویروس کرونا اربعین 99 شیراز آمار کرونا اربعین حسینی بوشهر شیوع کرونا گرگان مجلس شورای اسلامی شهرکرد کرمانشاه ستاد ملی مقابله با کرونا شهدای مدافع حرم سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۲۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین رویدادهای مهم گردشگری در استان اردبیل

ایسنا/اردبیل مدیرکل میراث‌ فرهنگی استان اردبیل اعلام کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل گردشگری، رویدادهای مهمی در حوزه گردشگری استان اردبیل برای روزها و ماه‌های آینده تدوین شده است.

حسن محمدی ادیب ۱۱ اردیبهشت در دیدار با معاون گردشگری وزارت میراث‌ فرهنگی ضمن پیگیری اعتبارات آموزشی، رویدادها و زیرساخت‌های حوزه گردشگری استان گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل گردشگری، رویدادهای مهمی در حوزه گردشگری استان اردبیل برای روزها و ماه‌های آینده تدوین شده است که در همین راستا انتظار تأمین اعتبارات و تسهیل شرایط را از سوی معاونت گردشگری داریم. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اردبیل افزود: علاوه بر رویدادهای مهمی که در حوزه گردشگری برنامه‌ریزی شده است، اقدامات زیرساختی و زیربنایی متعددی نیز در دستور کار اداره کل میراث‌ فرهنگی استان اردبیل قرار دارد که در این راستا نیز نیازمند همراهی وزارتخانه هستیم.  

وی اضافه کرد: اقدامات آموزشی و توانمندسازی نیروهای شاغل در تاسیسات گردشگری استان یکی از اهداف ما است و در این راستا با هماهنگی مدیرکل آموزش گردشگری وزارتخانه، دوره‌های آموزشی لازم با تامین اعتبار برای این دسته از نیروهای شاغل در حوزه گردشگری برگزار می‌شود. 

محمدی ادیب ادامه داد: همچنین امور مربوط به زیرساخت‌های گردشگری و پرداخت تسهیلات حمایتی برای سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری از جمله مواردی است که نیاز داریم با همکاری اداره کل و وزارتخانه و تامین اعتبارات لازم اقدامات مهمی را در این راستا انجام دهیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز بررسی پیش‌نویس سند کوآنتوم / تشکیل هیئت امنای واحد برای ستاد‌های توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • حکمرانی نخبگانی، سلسله مراتبی نیست بلکه یک شبکه است/ هیئت‌های اندیشه‌ورز با حضور حداکثری نخبگان در استان‌ها تشکیل شود
  • ۲۳۳ پایان‌نامه مرتبط با کنگره اندیشه‌های قرآنی آیت الله خامنه‌ای در حال تدوین است
  • نقشه راه سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری تدوین شده است
  • محدودیت دسترسی به گوشی‌های هوشمند و شبکه‌های اجتماعی برای کودکان فرانسوی
  • بیش از یک میلیون نفر روستایی و کشاورز در این دولت بیمه شدند
  • تدوین رویدادهای مهم گردشگری در استان اردبیل
  • ارمغان روانشناسان و مشاوران، بهرورزی و فضیلت مندی در زندگی
  • روانشناسان نقش بسیار کلیدی در سلامت فردی و اجتماعی دارند
  • ارمغان روانشناسان و مشاوران، بهرورزی و فضیلت مندی در زندگی