Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، کرونا و آمارهای افزایشی آن، موجبات نگرانی عمیق مسؤولان حوزه بهداشت و درمان را فراهم کرده است و این در حالی است که برخی از مردم با عدم رعایت توصیه‌ها، نه تنها به خود بلکه به دیگران هم ظلم می‌کنند.

این در حالی است که گزارش‌های دریافتی از مراکز درمانی حاکی از التماس آن‌ها برای ایجاد محدودیت‌های بیشتر از جمله ممنوع شدن سفرها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس و با توجه به گزارش دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از اسفندماه سال‌گذشته تاکنون ابتلای قطعی 4 هزار و 119 نفر در استان زنجان به کووید 19 بر اساس تست‌های آزمایشگاهی ثابت شده که 3 هزار و370  نفر از آن‌ها بعد از بهبود از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

در حال حاضر 422 نفر در بیمارستان‌های استان زنجان به دلیل ابتلا به کووید 19 و یا مشکوک بودن بستری هستند که 27 مورد از این آمار جزو مبتلایان روز هستند.

براساس همین گزارش آمار تجمیعی بیماران بستری شده در بیمارستان‌های استان زنجان شامل بیماران مبتلای قطعی به کووید 19 و همچنین مشکوک 12 هزار و 383 نفر اعلام شده است.

بر اساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی آمار مبتلایان سرپایی به کووید 19 بر اساس تست آزمایشگاهی 16 هزار و 982 مورد بوده است که 166 مورد از آن‌ها طی 24 ساعت گذشته گزارش شده است که با این حساب مجموع مبتلایان به این بیماری در استان به 21 هزار و 101 نفر رسیده است.

همچنین طی مدت زمان شیوع ویروس کرونا 569 نفر جان خود را از دست داده‌اند که پنج نفر از آن‌ها جزو آمار روزانه بوده‌اند.

انتهای پیام/73004/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: استان زنجان دانشگاه علوم پزشکی بیمارستان بیماران بستری استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۲۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمارش معکوس برای اتمام آزادراه مراغه- هشترود+ فیلم

تین نیوز

آزاد راه مراغه- هشترود یکی از مهمترین پروژه های جاده ای آذربایجان شرقی است که شمارش معکوس برای اتمام آن به صدا درآمده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از بازار، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی در حضور بذرپاش وزیر راه و شهرسازی گفت: آزادراه مراغه - هشترود باید در روز مقرر افتتاح شود.

 

حجم ویدیو: 36.44M | مدت زمان ویدیو: 00:01:59 دانلود ویدیو آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • شمارش معکوس برای اتمام آزادراه مراغه- هشترود+ فیلم
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • آمار مرگ و میر در سال گذشته
  • تغییر نام «مثبت آموزش» به «استودیو معلم»/ سیروس همتی مجری شد
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • تراز منابع و مصارف مشمول بودجه استان زنجان مثبت شد
  • چهارهزار نفر در اردستان مبتلا به دیابت هستند
  • رشد بخش مسکن از منفی ۳.۸ در سال ۱۳۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال گذشته