Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا علیکاهی روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: با تلفیق دو شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی، عملیات ساماندهی آب‌رسانی به روستانشینان در دستور کار شرکت آب و فاضلاب قرار گرفت و تلاش گردید تا با حذف شبکه‌های فرسوده قدیمی و تأمین مخازن ذخیره آب، مشکل کمبود آب به ویژه در ایام تابستان برطرف شود.

وی اظهار کرد: با هدف افزایش توان ذخیره سازی آب شرب مورد نیاز روستائیان ساکن ریحان آباد و عبدل آباد از توابع بخش مرکزی ورامین، در محل مجتمع آبرسانی قمربنی هاشم، عملیات احداث یک باب مخزن زمینی هزار مکعبی در دستور کار قرار گرفت و بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، هم اکنون مرحله خاکبرداری و گودبرداری این مخزن در حال اجراست و از پیشرفت فیزیکی مطلوبی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: با ساخت و راه اندازی این مخزن علاوه بر این که از تزریق مستقیم چاه‌های آب این مناطق به شبکه توزیع جلوگیری می‌شود، فشار شبکه تنظیم و آمار حوادث کاهش می یابد.

علیکاهی افزود: باهدف مدیریت مصرف، زون بندی شبکه و کاهش حوادث عملیات مرمت سازی و مرئی سازی شیرخط های شبکه توزیع روستاهای حصار بالا و حصار قاضی انجام شد.

مدیر آبفای شهرستان ورامین اظهار کرد: علاوه بر این، عملیات اصلاح خط انتقال روستای ایجدان با استفاده از  لوله ۲۰۰ پلی‌اتیلن انجام و اتصالات چاه و منابع تولید روستای هفت جوبه نیز تعویض و استانداردسازی شدند.

وی تصریح کرد:با پیگیری‌های انجام‌شده و به‌منظور تأمین آب شرب موردنیاز روستای محمدآباد عرب‌ها یک حلقه چاه در این روستا به‌زودی حفر می‌شود.

ورامین با بیش از ۳۰۰ هزار نفر با دو بخش مرکزی و جوادآباد در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

برچسب‌ها ورامین آب و فاضلاب توسعه روستایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورامین آب و فاضلاب توسعه روستایی ورامین آب و فاضلاب توسعه روستایی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۲۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیدن مخزن در کارخانه نوشابه‌سازی + فیلم

یک مخزن بزرگ در کارخانه نوشابه‌سازی در کشور پرو ترکید و حادثه‌ای مرگبار را رقم زد. در این حادثه سه نفر جان خود را از دست دادند. بعد از گذشت سه ماه، این کارخانه همچنان تعطیل است و علت حادثه و مسببان احتمالی آن نیز مشخص نشده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • ارتش اسرائیل رسما آغاز مرحله عملیات زمینی به شرق رفح را اعلام کرد
  • لزوم آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه مسافربری بیرجند
  • ۶۰ میلیارد ریال برای ذخیره‌سازی آب شرب خواف تخصیص یافت
  • آغاز عملیات احداث پل دوربرگردان شمال به شمال بزرگراه شهید چمران
  • احداث مخزن ۵۰۰ متر مکعبی در قصر فیروزه
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی در استان اردبیل
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی
  • روان سازی ترافیک تبریز با احداث ۶ تقاطع های غیر همسطح
  • ترکیدن مخزن در کارخانه نوشابه‌سازی + فیلم
  • روان سازی ترافیک تبریز با تقاطع های غیر همسطح