Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،حجت الاسلام محرابی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مبارکه اصفهان  گفت: در بازرسی‌های صورت گرفته از ۹ انبار فعال در زمینه محصولات فولادی، ۶ واحد آن در سامانه جامع انبارها ثبت نشده بود که ورق‌های فولادی را در آنجا انبار کرده بودند. با توجه به نیاز تولید کنندگان به این ورق‌ها برای تولید، این جرم شامل اخلال در نظام اقتصادی است که در دادگاه‌های ویژه به آن رسیدگی شده و مجازات سنگینی در انتظار متخلفان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین خطاب به متخلفان گفت: به کلیه انبارها اخطار می‌دهم که اگر ماموران سازمان بازرسی به ما گزارش احتکار عمده‌ آن‌ها را دادند، مطابق مقررات اخلال در نظام اقتصادی با آن‌ها برخورد خواهد شد.

احسان مردانشاه، بازرس سازمان صمت نیز در این خصوص گفت: این ورق‌ها را تولید کنندگانی که مورد اعتماد دستگاه‌های نظارتی هستند از طریق بورس کالا خریداری اما به جای استفاده در تولید در انبارهای غیر مجاز دپو می‌کنند. پس از دپوی این محصولات، افراد بدون توجه به ضوابط قانونی، لیبل آن‌ها را مخدوش کرده و در بازار آزاد به قیمت بالاتری به فروش می‌رسانند. کلیه فعالیت‌های واحدهای انبار و برش کاری در سطح استان، توسط تیم‌ها و اکیپ‌های بازرسی سازمان صمت استان رصد میشود.

اکبر عادل مرام، معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان اصفهان گفت: زمان ماندگاری حدود ۱۹ هزار تن از این ورق‌های فولادی، بالای یکماه است و در بررسی‌ها مشخص گردید برخی از آن‌ها متعلق به سال‌های ۹۸ و ۹۷ هستند. واحدها بر اساس مجوزهایی که اخذ کردند، فعالیت کنند و در صورت تخطی از این موارد، مشمول احتکار و دلالی خرید و فروش محصولاتی فولادی میشوند.

کد خبر 556988 برچسب‌ها احتکار استان اصفهان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: احتکار استان اصفهان ورق ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۲۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد

بنابر اعلام روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، دیدار تیم‌های هندبال فولاد مبارکه سپاهان و پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر  در سالن ۲۵ آبان مجموعه ورزشی نقش‌جهان برگزار شد و با برتری طلایی‌پوشان خاتمه یافت.

امین مظفر، محمدرضا امیری، میلاد قلندری، مهران رهنما، بهشاد فاتحی‌زاده، یاسین کبیریان‌جو، محمد خادمی، فرهاد شفیعی، آرمان بنی‌طبا، صابر حیدری، علی مانیان، وحید مسعودی، امین کاظمی، محمد مهدی بهنام‌نیا، محمد کیانی و پارسا دهقانی بازیکنان سپاهان برای این مسابقه بودند.

زردپوشان اصفهانی در نیمه نخست این دیدار با برتری ۱۹ بر ۱۵ به رختکن رفتند؛ در ۳۰ دقیقه دوم سپاهان دامنه حملات خود را گسترش داد و در نهایت با نتیجه قاطع ۴۱ بر ۲۴ به برتری دست یافت تا مانند بازی رفت ۲ امتیاز را به حساب خود واریز کند.

نماینده اصفهان در هفته بیستم لیگ برتر روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت مهمان تیم فرازبام خائیز دهدشت خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • پلمب سه خط تولید سوسیس و کالباس در قم
  • پلمب ۱۰ داروخانه گیاه پزشکی متخلف در داراب
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد
  • ۱۴۹۱۵۱ نفر در صف انتظار وام ازدواج هستند
  • ۱۴۹۱۵۱ نفر در صف انتظار تسهیلات ازدواج هستند
  • حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد مبارکه تا ۱۰ میلیون تن در سال
  • رئیس سازمان ملی استاندارد: امضای ایرانی جهانی شد
  • ریل ذوب آهن اصفهان پشتیبان توسعه تجارت کشور با جهان
  • تمام مدیران باید سایه سازمان بازرسی را بالای سر خود احساس کنند
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود