Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: ۱۸۰۰ کارگزاری فعال در سطح کشور داریم که شبکه ارتباطی ما و روستاییان هستند.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، علی شیرکانی اظهار کرد: کار اصلی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر تحت پوشش قرار دادن بیمه اجتماعی در حوزه روستایی و عشایری و کشاورزان در هر حوزه‌ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در این صندوق هشت سطح تعریف شده، عنوان کرد: در این صندوق دولت نقش کارفرما را به عهده گرفته است.

شیرکانی عنوان کرد: امسال از دو جنبه برای صندوق اقدام کردیم، اول یک کار همه جانبه‌تر در سه ماهه دوم سال جاری یکی از بهترین تابستان‌های داغ صندوق بود و حدود ۴۰ هزار نفر به افراد تحت پوشش صندوق اضافه شدند.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با اشاره به اینکه بیماری کرونا به تمام مشاغل لطمه زده است، افزود: تمام صنایع و خدمات دچار اُفت شدند اما ما یکی از بهترین تابستان‌ها را داشتیم که نشان از آگاهی مردم نسبت به بیمه دارد.

وی افزود: طرح دیگر برای گروه‌هایی است مابین گروه‌های حمایتی و اجتماعی که بتوانیم آن‌ها را پوشش بدهیم، دولت در سال اول نه‌تنها نقش دو سومی داشته باشد بلکه آن یک سوم مردم را نیز پرداخت کند و به نوعی ۱۰۰ درصد را پرداخت کند و در سال‌های بعد یک درصد به سهم بیمه شده اضافه شود و به دو سوم برسد.

شیرکانی ادامه داد: در این طرح گروه‌هایی مانند قالیبافان، صنایع دستی روستاییان و مقداری از کمیته امداد و بهزیستی مورد حمایت قرار می‌گیرند.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر تصریح کرد: در حال حاضر تعداد بیمه شدگان فعال ما بالغ بر یک میلیون و ۲۷۰ هزار نفر هستند که با اجرای این طرح یک میلیون و ۴۴۰ هزار نفر به تعداد بیمه شدگان اضافه می‌شود.

وی ادامه داد: امید داریم سال آینده صندوقی باشیم با سه میلیون پوشش که اقدام خوب و مؤثری خواهد بود.

شیرکانی عنوان کرد: ۱۸۰۰ کارگزاری فعال در سطح کشور داریم که شبکه ارتباطی ما و روستاییان هستند.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، افزود: سعی ما این است در بیمه‌ها محدودیتی در استان ایجاد نکنیم و بتوانیم پوشش حداکثری را در استان ایجاد کنیم.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۳۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید اعتبار سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما آبادان، جمشید شایانفر مدیر کل بیمه گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت ایران گفت: پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و عشایر و شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و دهک‌های یک تا ۵ درآمدی به صورت سیستمی و متمرکز به صورت رایگان به مدت یکسال تمدید می‌شود.
بیمه شدگان مذکور نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان جهت تمدید پوشش بیمه‌ای ندارند و در مراجعه به مراکز ارایه دهنده خدمت سلامت صرفا با ارایه کد ملی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود
  • تمدید خودکار بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید اعتبار سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری
  • ۳۳ هزار نفر در بوشهر عضو صندوق بیمه روستائیان و عشایر هستند
  • ۱۱۶هزار روستایی و کشاورز در لرستان بیمه شدند
  • ۱۸۰۰ مادر دارای ۳ فرزند بوشهری در لیست بیمه رایگان
  • ۳۳ هزار نفر در استان بوشهر عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان هستند
  • مزایای بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر اطلاع رسانی شود