Web Analytics Made Easy - Statcounter

 غفور قاسم پور شامگاه چهار شنبه در نشست ستاد فرماندهی مبارزه با کرونا کرج افزود: بیشترین آمار ابتلا به کرونا ناشی از عدم رعایت دستور العمل های بهداشتی در نانوایی ها، کافه رستوران ها، آرایشگاه ها و باشگاه های ورزشی گزارش شده است.

وی ادامه داد: براساس گزارش ها رعایت ضوابط بهداشتی در نانوایی ها به ۲۵ درصد رسیده و این موضوع بسیار خطرناک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسم پور تاکید کرد : روزبازارها و  داروخانه ها در پایش های بهداشتی نباید فراموش شود و با هماهنگی نیروی انتظامی نظارت ویژه ای بر میادین میوه و تره بار و روزبازارهای مرکزی شهر کرج صورت گیرد.

 معاون استاندار البرز در ادامه با اشاره به اینکه ۹۰ درصد صنوف استان البرز در کرج فعالیت دارند، گفت: شرایط بحرانی است و تابع تصمیمات کشور هستیم.

فرماندار کرج گفت: مصوبات ستاد ملی  و استانی مقابله با کرونا لازم الاجرا بوده و عدم اجرای آن پیگرد قانونی و قضایی دارد.

قاسم پور ادامه داد: قصد آن را نداریم که برخورد چکشی داشته باشیم اما صنوف هم باید در اولین تذکر رعایت کنند و مصر بر تخلفات خود نباشند.

 وی اظهار داشت :علاوه بر نظارت بر اجرای قوانین بهداشتی سطح شهر در شرایط کرونا، صنوف پرخطری هم که باید در محدودیت های اعلام شده تعطیل باشند اما کماکان ادامه فعالیت دارند در جریان پایش ها شناسایی و نسبت به فعالیت هایی که سلامت جامعه را به مخاطره می اندازد، اقدام قانونی به عمل آید؛ که این اقدام باید به صورت مشترک و با حضور نمایندگان بازرسی، بهداشت، اصناف و تعزیرات ضمانت اجرایی خواهد داشت.

قاسم پور گفت: البته تیم های بازرسی فرمانداری کرج از ابتدای هفته جاری تشکیل شده است و بصورت روزانه نظارت ها تداوم دارد اما نیاز به تشدید پایش ها آن هم به صورت مشترک هستیم.

معاون استاندار البرز همچنین تشکیل «گشت ویژه کنترل بر پارک های بزرگ شهر کرج» را مصوب کرد و از گشت نیروی انتظامی و پلیس خواست تا نظارت ویژه ای در این رابطه داشته باشند. 

قاسم پور در ادامه تبلیغات را محور اصلی آگاهی بخشی به جامعه و ایجاد حساسیت نسبت به شرایط فعلی عنوان کرد و تبلیغات سطح شهر نسبت به روند صعودی شیوع کرونا را کافی ندانست و خواستار آن شد تا حساسیت شرایط با شیوه های تبلیغات شهری و محیطی به مردم القا شود.
 در این نشست مسوولان کمیته های ستاد مبارزه با کرونا در استان البرز گزارشی از وضعیت موجود ارایه دادند. 

استان البرز از ۲ روز پیش در وضعیت بحرانی و اضطراری کرونا قرار گرفته و شمار بستری شدگان کرونا از ابتدا تاکنون از مرز ۱۹ هزار ۶۰۰ نفر گذشته است.

برچسب‌ها ویروس کرونا کرج بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کرج بهداشت و سلامت ویروس کرونا کرج بهداشت و سلامت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۴۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح آبخیزداری موجب مهار سیلاب شد

فرماندار ایلام گفت: با توجه به خسارات ناشی از سیل در سال‌های گذشته، با اجرای طرح‌های آبخیزداری آب‌های سطحی و سیلاب مهار شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، عبدالصاحب نادری امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت‌_ در جلسه مدیریت بحران شهرستان ایلام اظهار کرد: مدیریت بحران در زمان وقوع حادثه مستلزم تمهیدات لازم و از قبیل پیش‌بینی شده است.

وی افزود: به همت اعضای ستاد مدیریت بحران و دستگاه‌های امدادی شاهد بحران سیلاب در سطح شهرستان نبودیم.

فرماندار ایلام ادامه داد: در توزیع آب روستایی، با توجه به اینکه شغل عمده مردم کشاورزی است برنامه‌ریزی باید به گونه‌ای باشد تا آب مصرفی کشاورزی و شرب مردم تأمین شود.

نادری تاکید کرد: ترمیم به موقع شکستگی و رفع آن از مطالبات به حق مردم است که باید در اسرع وقت مرتفع اجرا شود.

وی اضافه کرد: با توجه به خسارات ناشی از سیل در سال‌های گذشته، با اجرای طرح‌های آبخیزداری آب‌های سطحی و سیلاب مهار شده است.

ادامه داد: با کمک دهیاران و شوراها، جمعیت هلال احمر و سازمان‌های مردم نهاد جهت پیشگیری از بروز هرگونه آتش‌سوزی در مراتع وجنگل‌ها تدابیری اندیشیده شود.

کد خبر 751224

دیگر خبرها

  • نظارت دقیق دستگاه قضایی البرز بر عملکرد مدیران شهری
  • ضرورت هم‌افزایی تمام ارگان‌ها برای رفع مشکلات کشتارگاه اراک
  • بیش از ۳۸ تن فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف در خرمدره معدوم شد
  • نکاتی که باید هنگام استفاده از کنسروها رعایت کنید
  • نکاتی که باید در استفاده از کنسروها رعایت کنید
  • سرقت موبایل دزد حرفه ای با پابند الکترونیکی 
  • شعار ثبت نام؛ ثبت‌نام مطلوب و خانواده مداری است
  • ساماندهی بهداشتی اسکله‌های صیادی و محصولات شیلاتی استان بوشهر
  • اجرای طرح آبخیزداری موجب مهار سیلاب شد
  • صدور دستور قضایی برای تعقیب کیفری متخلفان حوزه شهری البرز‌