Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@19:01:36 GMT

جذب 1000 اثر در سوگواره اربعین دانشگاهیان

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۴۴۶۳۱

جذب 1000 اثر در سوگواره اربعین دانشگاهیان

ایسنا/قم معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: بخش‌های سومین سوگواره ملی اربعین دانشگاهیان شامل ۵ بخش است که ۱۰۰۰ اثر به دبیرخانه سومین سوگواره ملی اربعین دانشگاهیان ارسال‌شده است.

غلامرضا غفاری امروز در آیین اختتامیه مجازی سومین سوگواره ملی اربعین دانشگاهیان که به‌صورت مجازی به میزبانی دانشگاه قم برگزار شد، اظهار داشت: اولین دوره این سوگواره در سال 1397 در دانشگاه ایلام برگزار شد، دومین دوره سال 1398 در دانشگاه شهید چمران و سومین دوره که شاهد برگزاری آیین اختتامیه آن هستیم به میزبانی دانشگاه قم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم افزود: بخش‌های سومین سوگواره ملی اربعین دانشگاهیان شامل 5 بخش است که 1000 اثر به دبیرخانه سومین سوگواره ملی اربعین دانشگاهیان ارسال‌شده است.

وی  خاطرنشان کرد: این بخش‌ها در موضوعات پژوهشی، ادبی، هنری، چندرسانه‌ای، ویژه (سردار سلیمانی، ابو مهدی المهندس و مدافعان حریم اهل‌بیت(ع) بوده و تعداد رشته‌های سوگواره نیز 16 رشته پایان‌نامه، کتاب، مقاله، شعر نو ،کلاسیک، داستان کوتاه، نمایشنامه‌نویسی، خاطره‌نویسی، دل نوشته، پادکست، نماهنگ، فیلم مستند و کلیپ را شامل می‌شود.

غفاری در پایان، معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه قم، کمیته فرهنگی آموزشی ستاد ملی اربعین، ستاد اربعین دانشگاهیان و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها را به‌عنوان دستگاه‌های دست‌اندرکار در برگزاری سومین سوگواره ملی اربعین دانشگاهیان معرفی کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری سوگواره اربعین دانشگاهیان منطقه قم سومین سوگواره ملی اربعین دانشگاهیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۴۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاهیان خورستان از اعتراضات دانشجویان آمریکا

دریافت 15 MB

به گزارش خبرنگار مهر، جمعی از دانشجویان و استادان دانشگاه شهید چمران اهواز با تجمع مقابل در این دانشگاه حمایت خود را از اعتراضات دانشجویان و استادان آزادی خواه آمریکایی علیه رژیم صهیونیستی در غزه را اعلام کردند.

فیلم‌؛ سید خلیل موسوی

کد خبر 6090160

دیگر خبرها

  • حمایت دانشگاهیان قم از جنبش ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان اردبیلی در حمایت از جنبش دانشجویان آمریکایی
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه اصفهان در حمایت از جنبش دانشجویی آمریکا
  • همبستگی دانشگاه پیام‌نور شیراز با دانشگاهیان حامی فلسطین در غرب
  • فیلم| حمایت دانشگاهیان مشهد از آزادی‌خواهان دانشگاه‌های آمریکا
  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • حمایت دانشگاهیان خورستان از اعتراضات دانشجویان آمریکا
  • ‌کرمان‌ میزبان سومین جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی
  • معاونان و مدیران فرهنگی سفیران دانشگاه در معرفی دستاورد‌ها هستند
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود