Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش عصر چهارشنبه روابط عمومی دانشگاه قم، حجت الاسلام و المسلمین عسکر دیرباز در اختتامیه سومین سوگواره اربعین دانشگاهیان که به صورت برخط در دانشگاه قم برگزار شد اظهار داشت: حربه هایی که دشمنان علیه کشور به کار می گیرند راه به جایی نخواهد بُرد.

وی همچنین با اشاره به برگزاری سوگواره اربعین دانشگاهیان افزود: برغم فضای به وجود آمده متاثر از همه گیری بیماری کرونا، شاهد استقبال دانشگاهیان از این سوگواره بودیم و بیش از هزار اثر توسط دبیرخانه دریافت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه قم در ادامه با اشاره به فعالیت های فرهنگی دانشگاهیان خاطرنشان کرد: وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری در شرایط فعلی و در کنار تلاش های آموزشی، پژوهشی و تقویت بخش مسئولیت اجتماعی دانشگاه ها به فعالیت های فرهنگی دانشگاهیان نیز اهتمام خاص دارد.

دیرباز اضافه کرد: برگزاری سوگواره اربعین دانشگاهیان که افتخاری برای دانشگاهیان است، نشان همین اهتمام وزارت علوم به امور فرهنگی دانشگاه هاست. 

سومین سوگواره ملی اربعین دانشگیاهیان در پنج بخش پژوهشی، ادبی، هنری، چند رسانه‌ای، ویژه (سردار سلیمانی، ابومهدی المهندس و مدافعان حریم اهل بیت (ع) )و همچنین ۱۶ رشته پایان نامه، کتاب، مقاله، شعر نو و کلاسیک، داستان کوتاه، نمایشنامه نویسی، خاطره نویسی، دلنوشته، پادکست، نماهنگ، فیلم مستند و کلیپ برگزار شد.

اولین و دومین دوره این سوگواره در سال های ۹۶ و ۹۷ و در دانشگاه های ایلام و شهید چمران برگزار شده بود.

برچسب‌ها عسگر دیرباز قم دانشگاه قم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم دانشگاه قم قم دانشگاه قم اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۳۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون دانشگاه فرهنگیان مجزا برگزار می‌شود

سید جلال موسوی خطیر معاون ستاد تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه بازدید یکی از حوزه‌های برگزاری آزمون سراسری در مازندران، گفت: آزمون دانشگاه فرهنگیان، سال آینده در دفترچه و تاریخی مجزا از سایر آزمون‌های سراسری برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه یکی از راهبرد‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی، جذب معلمان با استعداد معلمی است، گفت: ظرفیت امسال دانشگاه فرهنگیان ۳۰ هزار نفر است.

او با اشاره به اینکه آزمون دانشگاه فرهنگیان، امسال همزمان با آزمون سراسری و با ارائه دفترچه سوالات مجزا برگزار شد افزود:از پذیرفته شدگان آزمون دانشگاه فرهنگیان، مصاحبه و تست‌های شخصیتی و روان سنجی نیز به عمل می‌آید.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، استقبال داوطلبان از آزمون دانشگاه فرهنگیان را چشمگیر دانست و گفت: به همین منظور از سال آینده آزمون دانشگاه فرهنگیان مجزا برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • افزایش بهره‌وری اوقاف یعنی موفقیت در گستراندن خیرات در کشور
  • اجتماع بزرگ دانشگاهیان کرمانشاه برگزار شد
  • تجمع دانشگاهیان استان سمنان برگزار شد
  • اجتماع بزرگ دانشگاهیان کرمانشاه برگزار می شود
  • همبستگی دانشگاه پیام‌نور شیراز با دانشگاهیان حامی فلسطین در غرب
  • شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس تجلی حقانیت جمهوری اسلامی بود
  • تجمع دانشگاه‌های ایران در حمایت از خیزش دانشگاهیان آمریکایی
  • معاونان و مدیران فرهنگی سفیران دانشگاه در معرفی دستاورد‌ها هستند
  • آزمون دانشگاه فرهنگیان مجزا برگزار می‌شود