Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،مهندس مرتضی صفری مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی گفت:با همراهی و همکاری رسانه‌ها و ارائه محتوا‌های آموزشی لازم می‌توان جامعه هدف معلولین را هر سال در کشور و استان محدودتر کرد.

 اوبا تاکید بر روح لطیف و پر احساس نابینیان در مقایسه دیگر افراد جامعه افزود:باید مشاغل مناسب با وضعیت جسمانی روشندلان در جامعه شناسایی و استقلال و خودکفایی آن‌ها به آن مشاغل سوق داده شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی تصریح کرد:در مناسب سازی فضای شهری برای تردد روشندلان نسبت به دیگر استان‌ها در وضعیت خوبی قرار داریم، ولی برای حفظ منزلت و شأن این قشر باید بیش از این باید در مناسب سازی محیط شهری تلاش کنیم.

صفری با اعلام آمادگی کامل از برنامه‌های بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) اضافه کرد:معلولان، کم‌بینایان و نابینایان سرشار از استعدا‌های علمی و هنری هستند و باید مورد توجه قرار گیرند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی از اختصاص یک برنامه ۲۵ دقیقه‌ای در رادیو، یک برنامه ۲۵ دقیقه‌ای در تلویزیون هر دو هفته یک بار برای پرداخت به اقدامات و فعالیت‌های بهزیستی و اختصاص ۱۲ برنامه خانواده رادیو و ۶ برنامه خانواده تلویزیون تا پایان سال به بحث آموزش و آگاه سازی خانواده‌ها و احیای گوینده خبر برای ناشنوایان در یکی از بخش‌های خبری سیما خبر داد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روشندلان عصای سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۵۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان شاخص ترین عنصر در تعلیم و تربیت فرزندان مردم هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام غلامرضا دهقان صبح چهارشنبه در دیدار تعدادی از مسوولان خاش و فعلان حوزه آموزش و پرورش این شهرستان که به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم انجام شد، با گرامیداشت هفته معلم، افزود: مدیران، معلمان و قشر فرهنگی جامعه، شاخص ترین عنصر در تعلیم و تربیت فرزندان مردم هستند و عملکرد، اقدامات و تلاش های ارزشمند آنان قابل ستایش است.

وی نقش معلمان را هم راستا با نقش انبیا عنوان کرد و بر تکریم این جایگاه در سال، تاکید کرد.

فرمانده سپاه خاش نیز در این دیدار با گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و تکریم مقام معلم، گفت: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری و شهدای عرصه مقاومت، دوران دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و غیره، وظیفه همه اقشار جامعه است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار احمد مالدار از حمایت های اقشار مختلف مردم فارس و بلوچ، شیعه و سنی، علما، مسوولان، بزرگان اقوام طوایف و اقشار دیگر جامعه از عملیات غرورآفرین وعده صادق سپاه قدردانی کرد.

کد خبر 6093812

دیگر خبرها

  • همه دعوتند؛ مراسم «ستاره‌های دختران کُرد زمین» در سنندج
  • فیلم| دانشجویان معترض آمریکایی جزو کدام اقشار جامعه هستند؟
  • معلمان شاخص ترین عنصر در تعلیم و تربیت فرزندان مردم هستند
  • تردد سخت ۲ هزار معلول در شهر چابهار
  • دهه کرامت فرصتی مناسب برای تببین جایگاه اهل بیت علیهم السلام
  • اقدامات فرهنگی باید باعث امیدآفرینی در جامعه شود
  • بازنشستگان بخوانند/ واریزی بزرگ به حساب بازنشستگان در راه است؟
  • لزوم فرهنگ‌سازی جهت افزایش جوانی جمعیت
  • تجلیل جامعه معلولان از یک برنامه تلویزیونی/«نامیرا» فرهنگسازی کرد
  • خبر مهم درباره زمان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان