Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@15:55:54 GMT

برپایی نمایشگاه خوشنویسی «صریر قلم» در ساری

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۴۵۲۴۹

برپایی نمایشگاه خوشنویسی «صریر قلم» در ساری

غضنفری بابیان اینکه نمایشگاه خوشنویسی«صریر قلم» از فردا۲۴مهرماه جاری در مجتمع فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع در میدان امام خمینی(ره) ساری برپا می‌شود، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند تا۳۰مهر هرروز از ساعت ۹ - ۱۲ و ۱۶ - ۱۹بازدید نمایند.

«سید پیام غضنفری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، بیان کرد: باوجود شیوع ویروس کرونا امسال نمایشگاه خوشنویسی صریر قلم با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران به مناسبت هفته خوشنویسی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس انجمن خوشنویسان مازندران افزود: هرسال روز ۲۱ مهر لغایت ۲۷ مهر هفته خوشنویسی در کشور است، ما با بودجه کمی که داریم اقدام به برگزاری نمایشگاه کردیم و از بین ۹۷ عضو انجمن خوشنویسان شهر ساری تنها از ۱۰ نفر خوشنویس دعوت کردیم تا آثار خود را به نمایش بگذارند.  

 

غضنفری تصریح کرد: قرار است این ۱۰  خوشنویس پنج خانم و پنج آقا هرکدام دو اثر و درمجموع ۲۰ اثر خوشنویسی ارائه بدهند، نمایشگاه مذکور در مجتمع فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع در میدان امام خمینی(ره) ساری از فردا لغایت ۳۰ مهرماه برپا خواهد بود، مردم می‌توانند از ساعت ۹ - ۱۲ و ۱۶ - ۱۹ عصر از این نمایشگاه دیدن کنند.

 

وی با اشاره به اهمیت تشویق کودکان و نوجوانان برای استمرار فعالیت در عرصه هنر، گفت: تجلیل از «شمیم برجسته» دختر نوجوان آملی که تنها ۱۳ سال دارد درحالی‌که در هر دو خط شکسته و نستعلیق مقام فوق ممتاز را کسب کرد، را در حاشیه این نمایشگاه خواهیم داشت.

 

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته خوشنویسی نمایشگاه خوشنویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۵۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی دختران دانش آموز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، دختران دانش‌آموز در این نمایشگاه، توانمندی‌های علمی فرهنگی خود را به نمایش گذاشتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آثار رضا مافی به موزه هنرهای معاصر می‌رود/نمایش برگزیده‌ای ازآثار
  • عبور از نگاه سنتی به رسانه با پدیده‌ دانشجو ـ خبرنگار
  • نشست خبری جشنواره سرود فجر
  • خوشنویسی ایران نیاز به حمایت دارد/ تاثیر بخش خصوصی در چرخه اقتصاد
  • صنعت چاپ در آینده نیازمند تغییر ریل است
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • برپایی نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی دختران دانش آموز
  • حضور وزیر فرهنگ در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب
  • افزایش اعتبار بن دانشجویی در نمایشگاه کتاب
  • بُن‌ پاشی در نمایشگاه کتاب؟ +توضیحات رئیس نمایشگاه کتاب