Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@05:32:23 GMT

واحدهای اقتصادی راکد لرستان باید احیاء شوند

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۴۵۴۷۴

واحدهای اقتصادی راکد لرستان باید احیاء شوند

گروه استان‌ها- معاون استاندار لرستان گفت: واحدهای اقتصادی استان باید با اقدامات جدید احیا شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بروجرد، اسد عبدالهی شامگاه چهارشنبه در بازدید از کارخانه داروسازی اکسیر بروجرد با تاکید بر احیاء واحدهای اقتصادی لرستان اظهارداشت: واحدهای اقتصادی استان لرستان باید با اقدامات جدید احیاء و مجدد به چرخه تولید بازگردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مشکلات واحدهای صنعتی استان لرستان رصد می‌شود افزود: برای حل مشکلات موجود باید اقدامات و برنامه‌ریزی لازم انجام گیرد.

مشاغل خانگی ‌لرستان حمایت می‌شوندرفت وآمد مردم 17 روستای الیگودرز با "گرگر" / ‌شستا در لرستان شرکت لاستیک‌سازی ایجاد می‌کندتعطیلی تعداد زیادی از واحد‌های اقتصادی لرستان / بانک‌ها واحدهای تملک‌شده را رها کرده‌اند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان عنوان کرد: از آنجا که در برخی از واحدهای صنعتی استان لرستان مشکلات و اختلافاتی وجود دارد برای رفع اینگونه مشکلات نیز اقداماتی انجام می‌گیرد تا واحدهای تولیدی مذکور با مشکل برخورد نکنند.

انتهای پیام/642/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: واحدهای اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۵۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کولیدر منطقه‌ای بکر برای توجه به مسئله گردشگری عشایر است

ایسنا/لرستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: منطقه عشایری کولیدر منطقه‌ای بکر برای توجه به مسئله گردشگری عشایر است.

عطا حسن‌پور امروز، یازدهم اردیبهشت‌ماه در جلسه شورای عشایری که در منطقه عشایری کولیدر بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: در بروجرد منطقه عشایری کولیدر منطقه‌ای بکر برای توجه به مسئله گردشگری عشایر است که چنین مناطقی قابلیت توسعه در این زمینه را دارند.

وی خاطرنشان کرد: عشایر نقش مولد و تولید کننده دارند که با توجه به قابلیت‌هایی که مناطق عشایری بروجرد در توسعه گردشگری عشایر دارند می‌توان به درآمدزایی در این حوزه و حوزه‌های مرتبط شامل گیاهان دارویی و صنایع دستی رسید.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان اضافه کرد: توسعه گردشگری عشایری می‌تواند ضمن توسعه اقتصادی به رفع مشکل بیکاری در جامعه عشایری کمک کند.

حسن‌پور بیان کرد: گردشگران به دنبال این هستند که در محیطی طبیعی و به دور از هیاهو زمان بگذراند بنابراین با توجه به شرایط موجود در مناطق عشایری در صورت تقاضا از سوی علاقمندان مجوز راه‌اندازی خانه مسافر و بومگردی گردشگری عشایری را ارئه خواهیم داد.

وی ادامه داد: مردم در زمینه گردشگری کشاورزی، گیاهان دارویی و سایر حوزه‌های مرتبط با گردشگری درخواست مجوز دهند تا در کمترین فرصت شرایط فعالیت آنها فراهم می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عزم جدی برای فعال شدن واحدهای تعطیل/لزوم تامین امنیت شغلی کارگران
  • احیای واحدهای راکد در آذربایجان‌غربی
  • دامپروری یکی از مزیت‌های لرستان محسوب می‌شود
  • کولیدر منطقه‌ای بکر برای توجه به مسئله گردشگری عشایر است
  • رفع مشکلات عشایر ضروری است
  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد
  • ایجاد یک میلیون و ۲۰۰ هزار فرصت شغلی در سال گذشته/ تلاش برای احیای واحدی‌های راکد
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • شوراها به بالندگی شهر و روستا کمک می‌کنند
  • ۱۰ معدن راکد استان اردبیل احیا می‌شود