Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@21:06:14 GMT

وزیر دفاع آمریکا کره شمالی را تهدید جهانی خواند

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۴۵۶۵۵

وزیر دفاع آمریکا کره شمالی را تهدید جهانی خواند

خبرگزاری فارس: وزیر دفاع آمریکا چهارشنبه‌شب به وقت تهران گفت که برنامه‌های اتمی و موشکی کره شمالی یک تهدید جدی جهانی هستند.

به گزارش خبرگزاری «رویترز» «مارک اسپر» وزیر دفاع آمریکا قبل از رایزنی با همتای کره جنوبی خود در پنتاگون گفت: «موافقیم که برنامه‌های اتمی و موشکی کره شمالی یک تهدید جدی علیه امنیت و ثبات منطقه‌ای و جهان بوده و آمریکا متعهد به حفظ امنیت شبه جزیره کره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وزیر دفاع آمریکا در ادامه گفت که کشورش و کره جنوبی باید راهی عادلانه‌تر برای تقسیم هزینه‌های دفاعی پیدا کنند تا هزینه‌های آن به طور نابرابر برعهده مالیات‌دهندگان آمریکایی نیفتد. هم اینک 28500 نظامی آمریکایی به عنوان عاملی بازدارنده علیه کره شمالی و پیامی به چین در کره جنوبی مستقر هستند.

کره شمالی در رژه بزرگ نظامی خود که شنبه بعد از ظهر به وقت تهران برگزار شد، یک نوع موشک بالستیک قاره پیمای جدید متحرک به نمایش گذاشت که به گفته کارشناسان بزرگ‌تر از نمونه‌های قبلی است. موشک قاره پیمای جدید بزرگتر از موشک «هواسونگ-۱۵» است که نوامبر سال ۲۰۱۷ آزمایش شد. آزمایش آن موشک در آن برهه موجب اظهار نظر کارشناسان مبنی بر توان رسیدن آن به قاره آمریکا شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: وزیر دفاع آمریکا کره شمالی وزیر دفاع آمریکا کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۵۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر دارایی اسرائیل «نتانیاهو» را تهدید کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، «بتسییل اسموتریچ» وزیر تندرو دارایی رژیم صهیونیستی در سخنانی «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم را به سرنگونی تهدید کرد.

اسموتریچ خطاب به نتانیاهو و با تهدید شدید وی بیان کرد: اگر حمله به رفح برای نابودی حماس لغو شود، کابینه‌ات شایستگی تداوم را نخواهد داشت.

وزیر تندرو دارایی رژیم صهیونیستی در ادامه این اظهارات بیان کرد: دستورالعمل من برای اسراییلی‌ها آن است که فورا با تمامی قوا به سمت رفح حرکت کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین/منطقه دونباس اوکراین به زودی سقوط می کند
  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین
  • وزیر دارایی اسرائیل «نتانیاهو» را تهدید کرد
  • وزیر اول ایرلند شمالی خشونت‌ها در غزه را نسل کشی خواند
  • داعش جام جهانی ورزشی را تهدید کرد + تصویر
  • اسپانیا: به‌زودی موشک‌های پاتریوت را به اوکراین ارسال می‌کنیم
  • اوکراین| کی‌یف به صلاح خود از موشک‌های دوربرد استفاده می‌کند
  • اسپانیا ارسال مهمات به اوکراین را تائید کرد
  • موضع تازه وزیر دفاع آمریکا درباره عملیات ایران علیه اسرائیل
  • کره شمالی: حقوق‌ بشر ابزار تهاجم و رفتار خصمانه آمریکاست