Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صداوسیما، خسرو صادق‌نیت رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) در گفتگو با برنامه تیترامشب شبکه خبر گفت: روند افزایش بیماران کرونایی موجب مختل شدنِ رسیدگی به بیماران غیر کرونایی خواهد شد.

وی با اشاره به رسیدگی تخصصی به بیماران سرطانی در این مجتمع افزود: آمار بیماران بدحال مبتلا به کرونا به شدت افزایش داشته است و اگر این روند ادامه یابد ممکن است تخت کافی برای بستری نداشته باشیم که این محدودیت، بسیار نگران کننده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزیزالله شهبازی استاندار البرز در ارتباط تلفنی با برنامه با اشاره به اعمال محدودیت‌های تردد در ۵ کلانشهر و ممنوعیت ورود و خروج به تهران، کرج، مشهد، اصفهان و ارومیه از ساعت ۲۴ چهارشنبه تا ظهر یکشنبه گفت: این محدودیت‌ها به مدت ۳ روز اعمال می‌شود، اما تردد بین تهران و البرز محدودیتی برای ورود و خروج نخواهد داشت.

وی افزود: بر اساس محدودیت‌های بهداشتی جدید، فقط خودروهای بومی اجازه ورود به این ۵ شهر را دارند و محدودیت‌ها برای خودروهای شخصی است و شامل ناوگان عمومی نمی‌شود.

دکتر طبرسی، رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری هم گفت: در بازگشت به خانه یا رسیدن به مقصد هنگام سفرها، افراد ماسک‌ها را بر می‌دارند و همین موضوع، موجب ابتلای خانوادگی به ویروس می‌شوند.

جعفری، سرپرست استانداری خراسان رضوی هم گفت: با توجه به شرایط قرمز استان، از هموطنان می‌خواهیم که به ویژه در ایام پایانی صفر به مشهد نیایند و سفر خود را به زمان دیگری موکول کنند.

بحرینی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد هم گفت: کرونا یک بیماری نیست، بلکه یک معضل اجتماعی است و ویروس‌ها انواع متفاوتی دارند و با مسافرت، گونه‌های مختلفی که در یک منطقه فراگیر شده است، به مناطق دیگر منتقل می‌شود.

گفتنی است: با توجه به افزایش شیوع بیماری کووید - ۱۹ از چند هفته قبل تاکنون، استفاده از شیوه نامه‌های بهداشتی و ماسک در دستور کار قرار گرفت، اما به علت استفاده نادرست از ماسک و رعایت نکردن مقررات اجتماعی و بهداشتی، با هماهنگی ستاد مقابله با کرونا، محدودیت‌های تردد از ساعت ۲۴ چهارشنبه در ۵ کلانشهر کشور اجرایی شد.

کد خبر 5048760

منبع: مهر

کلیدواژه: تخت بیمارستانی ویروس کرونا محدودیت های کرونایی ویروس کرونا پروتکل های بهداشتی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی سیما سادات لاری آمار کرونا علیرضا زالی سازمان بیمه سلامت تغذیه واکسن آنفلوانزا اپتومتری دانشگاه علوم پزشکی تهران کووید 19 سلامت روان بیمارستان محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۵۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگراه شهید خرازی بازگشایی شد

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور روز شنبه گفت: با تلاش همکاران پلیس راهور و شهرداری تهران قسمتی از بزرگراه شهید خرازی که از بامداد امروز ۱۵ اردیبهشت به دلیل ریزش سنگ و گل و لای کوهپایه اطراف مسدود شده بود، پاکسازی، شست‌وشو و ایمن سازی شد و از دقایقی قبل محدودیت‌های اعلام شده در آن رفع و تردد در این مسیر امکان پذیر شد.

وی افزود: البته بزرگراه شهید اردستانی به علت سیلاب شب گذشته همچنان مسدود بوده و تردد در محدوده غربی این بزرگراه با محدودیت مواجه است.

سرهنگ موسوی پور تاکید کرد: زمان بازگشایی و رفع محدودیت‌های این مسیر فردا ۱۶ اردیبهشت ماه اطلاع رسانی خواهد شد؛ لذا شهروندانی که قصد تردد در بزرگراه اردستانی را دارند تا اطلاع ثانوی از مسیر‌های جایگزین تردد کنند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های ترددی در محور پرترافیک اردبیل – آستارا
  • بزرگراه شهید خرازی بازگشایی شد
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • ۷ میلیون مبتلا به دیابت در کشور/ آمار زخم‌های مزمن در دیابتی‌ها
  • آمار باورنکردنی بیماران مبتلا به دیابت در کشور
  • ۷ میلیون مبتلا به دیابت در ایران / آمار زخم‌های مزمن در دیابتی‌ها
  • محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • افزایش دانش آموزان مبتلا به اوتیسم در قزوین
  • یک موضوع مهم درباره آلرژی که خیلی‌ها نمی‌دانند | در مواجهه با آلرژی برخی پزشکان، بیماران را دچار سوءتغذیه می‌کنند