Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، «ولادیمیر پوتین» روز چهارشنبه در جلسه ای با اعضای هیات دولت این کشور گفت: مرکز شهر نووسیبیرسک «ویکتور» امروز دومین واکسن روسی ضد کرونا را تحت عنوان«اپی واک کرونا»(EpiVac Corona) به ثبات رساند.
 
وی افزود: تا جایی که اطلاع دارم، ما واکسن سومی نیز داریم که توسط مرکز چوماکوف وابسته به آکادمی علوم روسیه تولید شده و در راه ثبت قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
از سوی دیگر «تاتیانا گولیکووا» معاون نخست وزیر روسیه که واکسن جدید را دریافت کرده، گفت: آزمایش های بالینی پس از ثبت دومین واکسنی که مرکز مطالعات دولتی ویکتور تولید کرده، با حضور ۴۰ هزار داوطلب از جمله ۱۵۰ شرکت کننده بالای ۶۰ سال انجام خواهد شد.
 
در مورد واکسن سوم روسیه، مرکز چوماکوف یک واکسن ویژه تولید کرده که حاوی یک ویروس کامل است و این واکسن اکنون با مشارکت ۳۰۰ داوطلب، مرحله کارآزمایی بالینی را سپری می کند.
 
گولیکووا افزود: آزمایش های بالینی سومین واکسن ضد کرونا تا دسامبر آینده به پایان می رسد.
 
انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۵۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا سوخو-۳۵ روسیه از اف-۱۶ آمریکا پیشرفته تر است؟

به گزارش همشهری آنلاین، تحلیلگران نظامی بر این باورند که پدافند هوایی و جت‌های «سوخو-۳۵» روسیه در مقایسه با جنگنده‌های «اف-۱۶» پیشرفته‌تر و به روزتر است. وبگاه «بالگرین میلیتری» روز دوشنبه نوشت، هواپیماهای روسی به‌ویژه جنگنده سوخو-۳۵ به‌خاطر توانایی‌شان در شناسایی جنگنده‌های آمریکایی، از صدها کیلومتر مورد تحسین خلبان‌های آمریکایی قرار گرفته‌اند.

این جنگنده‌های مجهز به موشک‌های پیشرفته «آر-۳۷» می‌توانند جت‌های اف-۱۶ را مغلوب کنند. در این شرایط، هواپیماهای نیروی هوایی اوکراین در صورتی که مجبور به مقابله با این جت‌های روسی شوند، با چالش‌های مهمی مواجه می‌شوند. این درحالی است که بر اساس برخی گزارش‌ها سه فرودگاه در غرب اوکراین توسط کیف برای استقرار جنگنده‌های اف-۱۶ آماده می‌شوند.

روسیه موضع خود را به صراحت اعلام کرده که هر فرودگاهی، صرف نظر از موقعیت جغرافیایی آن، به عنوان مکان حملات علیه روسیه استفاده شود، یک هدف قانونی برای موشک‌های روسیه در نظر گرفته می‌شود. سوخو-۳۵ یکی از پیشرفته‌ترین جنگنده‌های روسیه است. تجهیزات اویونیک آن شامل رادار آرایه اسکن شده می‌تواند چند هدف را در بردهای طولانی ردیابی کند.

کد خبر 848174 منبع: فارس برچسب‌ها خبر ویژه جنگنده دفاع - جنگنده

دیگر خبرها

  • ۱۰ انیمشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • اعتراف تولیدکننده واکسن آسترازنکا به عوارض نادر و لخته خون
  • جنگنده رادارگریز سوخو ۷۵ روسیه ممکن است به ایران بیاید/ فیلم
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • دانشمندان روسی به روشی ارزان برای استخراج طلا دست یافتند + جزئیات
  • آیا واکسن سرطان پوست، روی دیگر سرطان‌ها هم جواب می‌دهد؟
  • چرا سوخو-۳۵ روسیه از اف-۱۶ آمریکا پیشرفته تر است؟