Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق لب خوانی رسانه آرژانتینی، مسی به هم وطنش در کادر فنی تیم ملی بولیوی توهین کرده اما مشخص نیست لوکاس ناوا به مسی چه گفته است. 

روز گذشته آرژانتین موفق شد در خانه بولیوی، با نتیجه 2-1 پیروز شود. لائوتارو مارتینز و خواکین کوریا زننده دو گل آرژانتین در مقابل تک گل مارسلو مورنو برای بولیوی بودند اما در پایان بازی، حواشی زیادی ایجاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و به نقل از TyC Sport آرژانتین و همچنین مارکا و دیلی میل، پس از سوت پایان بازی در لا پاز، جر و بحث به رهبری مارسلو مورنو در بولیوی و لیونل مسی در آرژانتین رخ داد. مهاجم بولیوی، مارسلو مورنو، باخت 6-1 آرژانتین مقابل بولیوی در سال 2009 را به یاد لیونل مسی آورد:

 آنها 6 تا خوردند!

این جمله توسط TyC لب خوانی شده است. اما این پایان کار نبود. دوربین ها صحبت های لوکاس ناوا، بدنساز آرژانتینی تیم ملی بولیوی به لیونل مسی را شکار نکردند اما مسی در واکنش به این صحبت ها خیلی عصبانی شد و طبق لب خوانی که انجام شده، می گوید:

....مادرت!  چه خبر کچل؟ (مسی از کلمه pelado در اسپانیایی استفاده می کند که معادل انگلیسی آن baldie به معنی کچل و طاس است اما نوع توهین آمیز آن)

مسی بعد ادامه می دهد:

تمام بازی در حال جیغ زدن بودی. چکار می کنی؟ از روی نیمکت تمام مدت بازی سر من داد می زدی. 

 

 

 

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۶۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) لیونل مسی را هرگز با این تیپ خاص ندیده‌اید

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 رقابت‌های پلی آف لیگ لیگ بسکتبال NBA امروز در حالی پیگیری شد که میامی هیت در روزی که مسی تماشاگر ویژه بازی بود، مقابل بوستون سلتیکس ۱۰۲ بر ۸۸ نتیجه را واگذار کرد.

لیونل مسی به همراه سوارز، بوسکتس و آلبا بازیکنان اینترمیامی آمریکا تماشاگر این بازی بودند.

منبع: فارس

tags # لیونل مسی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • چرا مهاجم آرژانتینی استقلال تا آخرین لحظه بازی کرد؟
  • رئال مادرید قرارداد پسر مارسلو را تمدید کرد
  • تمدید با پسر مارسلو: رئال آینده را بیمه کرد (عکس)
  • انتقاد شهردار از سرپیچی ستاره آرژانتینی: باید برگردی!
  • آرزوی پالاسیوس:‌ای کاش مسی جاودانه شود
  • پایان انتظار ۳۷ ساله مادر شهید در شیراز
  • (ویدئو) لیونل مسی را هرگز با این تیپ خاص ندیده‌اید
  • پالاسیوس: همه در آرژانتین می‌خواهند لیونل مسی تا ابد بازی کند
  • آرژانتین مسی را ابدی می‌خواهد: تا ابد بازی کن لئو!‏
  • ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت