Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم ویژه بزرگداشت شهید زکریا شیری شهید مدافع حرم در شهرهای مختلف استان قزوین برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، مراسم ویژه بزرگداشت شهید زکریا شیری شهید مدافع حرم در روزهای پنجشنبه تا شنبه 24 تا 26 مهر ماه در شهرهای مختلف استان قزوین برگزار می شود.

 

بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته از سوی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین مراسم بزرگداشت این شهید روز پنجشنبه 24 مهر ماه ساعت 10 صبح در مزار شهدای گمنام آبیک و در شهرستان البرز هم ساعت 16 در شهر محمدیه روبروی شهرداری محمدیه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مراسم بزرگداشت این شهید در قزوین امروز (پنجشنبه 24 مهر ماه) بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد امام حسن عسکری (ع) کوثر و در ساعت 21 هم زیارت پیکر پاک این شهید مدافع حرم در معراج شهدای قزوین برگزار خواهد شد.

 

جمعه 25 مهر ماه ساعت هفت صبح مراسم دعای ندبه در معراج شهدای قزوین برگزار خواهد شد و مراسم ویژه بزرگداشت شهید شیری ساعت 10 صبح در گلزار شهدای قزوین برگزار می شود.

 

در شهرستان تاکستان هم مراسم بزرگداشت شهید زکریا شیری ساعت 15 در خیابان امام روبروی مسجد حجتیه برقرار می شود.

 

مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید مدافع حرم، شنبه 26 مهر ماه همزمان با سالروز شهادت امام رضا (ع) ساعت 9 صبح در شهر اقبالیه و در خیابان میعاد در جوار مزار شهدای گمنام برگزار می شود.

 

گفتنی است شهید مدافع حرم زکریا شیری در پاییز سال 94 برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) به سوریه اعزام شده بود که بر اثر انفجار تله انفجاری به شهادت رسید و پیکر پاکش در محل شهادت باقی ماند، پیکر مطهر این شهید سرافراز در سوریه شناسایی شد و پس از پنج سال دوری از وطن به میهن اسلامی بازگشت.

 

 

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهید مدافع حرم مراسم بزرگداشت تشییع پیکر شهید مراسم ویژه بزرگداشت شهید قزوین برگزار می شود شهید مدافع حرم زکریا شیری مهر ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۶۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی

رئیس جمهور با حضور در منزل شهید علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران، در منزل شهید مدافع حرم علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونسیتی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق حضور یافت و با خانواده این شهید دیدار و گفتگویی صمیمانه داشت.

رئیسی با بیان اینکه این شهدای عزیز در حال انجام ماموریت بزرگ حفظ امنیت کشور و منطقه به دست شقی‌ترین افراد به شهادت رسیده‌اند، افزود: خون مطهر این شهدا موجب عزت و سربلندی جبهه مقاومت و ذلت و زبونی این رژیم جنایتکار در منطقه شد.

رئیس جمهور به پاسخ مقتدرانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به این جنایت رژیم صهیونیستی اشاره و تصریح کرد: قطعاً آثار و برکات خون این شهدای عزیز در نهایت منجر به نابودی کامل این رژیم خبیث و جنایتکار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • خون شهدای مدافع حرم موجب نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود
  • بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت
  • حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • ‌حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد