Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان گفت: از ابتدای امسال تاکنون یک هزار و ۳۲۲ واحد مسکن مهر در استان هرمزگان تکمیل و آماده تحویل به متقاضیان شده است.

فریدون همتی صبح امروز(۲۴ مهرماه) در نشست ستاد بازآفرینی شهری و شورای مسکن استان هرمزگان، افزود: با در نظر گرفتن نرخ رشد جمعیت تا سال ۱۴۰۵، باید سالانه ۱۰ هزار واحد مسکونی در هرمزگان ساخته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همتی با بیان اینکه استان هرمزگان در شاخص تعادل توزیع درآمد در مناطق شهری از وضعیت بهتری نسبت به میانگین کشوری برخوردار است، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون هزار و ۳۲۲ واحد مسکن مهر در استان هرمزگان تکمیل و آماده تحویل به متقاضیان شده است.

استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه دو تعاونی مسکن مهر در هرمزگان دارای مسائل و مشکلات پیچیده حقوقی هستند، خاطرنشان کرد: تا پایان امسال نیز  هزار و ۵۲۱ واحد مسکن مهر در هرمزگان تکمیل خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی واحد مسکن مهر استان هرمزگان هرمزگان تکمیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۷۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل ۹ شی تاریخی به میراث‌فرهنگی هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، سپهر زارعی با اعلام این مطلب افزود: این اشیا به‌صورت اتفاقی توسط یکی از دوستداران میراث‌فرهنگی در شهرستان حاجی‌آباد به‌دست‌آمده است.

وی اظهار کرد: این آثار شامل سکه، انگشتر و مهر است که قدمت آن‌ها به دوران ساسانی، صفوی و قاجاریه برمی‌گردد.

زارعی بیان کرد: اشیا پس از بررسی نهایی به مورد مردم‌شناسی خلیج‌فارس بندرعباس تحویل داده می‌شود.

وی ضمن قدردانی از دوستداران میراث‌فرهنگی در حفاظت و مراقبت از آثار تاریخی تأکید کرد: جامعه محلی شهرستان حاجی‌آباد نسبت به اهمیت حفظ هویت تاریخی خود و شناسه‌های فرهنگی و تاریخی آگاهی دارد و همین مسئله موجب شده درزمینهٔ حفظ آثار تاریخی حساسیت داشته باشند و منطقه هم تحت رصد یگان حفاظت میراث‌فرهنگی قرار دارد.

کد خبر 6092272

دیگر خبرها

  • پاکستان اولین زیردریایی پیشرفته خود را از چین تحویل گرفت
  • تعدادی از واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند تحویل می‌شود
  • تحویل ۹ شیء تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • تحویل ۹ شئ تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • چرا شهرک‌های فدک و کوثر شاهرود به شهرداری واگذار نشد؟
  • تحویل ۹ شی تاریخی به میراث‌فرهنگی هرمزگان
  • ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند آماده تحویل
  • تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند/ آورده ۷۰۰ میلیونی متقاضیان
  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال