Web Analytics Made Easy - Statcounter

«غلامرضا نصوری» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه اکنون بیش از ۱۰۰ مرکز نیکوکاری در استان فعال است، افزود: هدف از ایجاد مراکز نیکوکاری شناسایی خیران محلات برای کمک به نیازمندان است و از ابتدای فعالیت این مراکز تاکنون هزاران نیکوکار که آمادگی کمک به همنوعان خود را دارند شناسایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تاکید بر اینکه کمک‎های اهدایی خیران به مراکز نیکوکاری سهم بالایی از مشارکت‌های مردمی در استان را شامل می‌شود، گفت: خیران این مراکز نیکوکار در نیمه نخست سال جاری بیش از ۴۷ میلیارد و ۶۰۵ میلیون تومان به نیازمندان شناسایی شده اهدا کردند.

نصوری با بیان اینکه مراکز نیکوکاری نمادی از واگذاری کارها به مردم است، اظهار داشت: درصدد افزایش مراکز نیکوکاری هستیم تا مردم استان در قالب کمک‌های نقدی، کالایی و خدماتی به دستگیری از نیازمندان جامعه از طریق این مراکز بپردازند.

مردم کرمانشاه در مراسم جشن عاطفه‌های امسال که مناسبت ایام ماه محرم به شور عاطفه‌ها نامگذاری شد بیش از ۱۰ میلیارد تومان به دانش‌آموزان بی‌بضاعت کمک کردند.

از جمعیت ۲ میلیون نفری استان کرمانشاه حدود ۲۰۰ هزار نفر در قالب ۸۰ هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد است.

برچسب‌ها کمیته امداد امام خمینی کرمانشاه موسسات نیکوکاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی کرمانشاه موسسات نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی کرمانشاه موسسات نیکوکاری اخبار کنکور مراکز نیکوکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۷۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۶ هزار مراجعه به مراکز مشاوره پلیس سمنان

سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی سمنان  در همایش تجلیل از مشاوران و مددکاران پلیس  گفت: ثبت ۶ هزار مراجعه به مشاوران مراکز مشاوره پلیس در استان نشانه اعتماد عمومی است.

سرهنگ علی بصیری افزود: یکی از درگاه‌های ارتباطی فراجا با مردم، مراکز مشاوره و دوایر مددکاری کلانتری‌ها است.

وی با اشاره به ماهیت کاری مشاوران و مددکاران پلیس و ضرورت اصل اعتماد در این حوزه، خاطرنشان کرد: مراجعه بیش از ۶ هزار نفر به مشاوران پلیس نشان از اعتماد مردم به این نهاد است.

وی افزود: نظرهای تخصصی مشاوران پلیس در استان سمنان و در بسیاری از ساختارها و موقعیت‌ها و پرونده‌ها تعیین‌کننده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • شناسایی و دستگیری کلاهبردار اینترنتی رسید جعلی بانک
  • ثبت ۶ هزار مراجعه به مراکز مشاوره پلیس سمنان
  • ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • بیش از ۱۷ هزار سالمند نیازمند، تحت پوشش مراکز نیکوکاری
  • پرداخت ١٠٠ برابر نرخ انرژی، جریمه استخراج غیرمجاز رمز ارز
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • شناسایی ۳۰۵۴ کودک مشمول قانون حمایت از جمعیت در لرستان
  • آغاز خرید گندم و کلزا در مناطق گرمسیری استان کرمانشاه
  • انجام چهار عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • انجام ۴ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته